Frumuseţe. 6 alimente care îţi ajută părul să crească mai repede


Fie că vrei să revii la o lungime adecvată după o tunsoare eşuată, fie îţi doreşti plete cât mai lungi, trebuie să ştii că podoaba ta capilară are nevoie de energie din interior pentru a creşte rapid
De aceea trebuie să incluzi în dieta ta alimente cu beneficii semnificative pentru păr. Iată care sunt acestea, potrivit specialistilor stylecaster.com: 

Somonul

Acest peşte conţine elemente esenţiale pentru creşterea părului precum vitamina D şi proteine, dar şi acizi graşi omega 3, care îţi menţin scalpul sănătos.

Ardeiul gras

Ardeiul gras are de aproape zece ori mai multă vitamica C decât portocalele (341 milligrame comparativ cu 63).
Iar vitamina C, care este un antioxidant, este extrem de importantă pentru părul tău pentru că îi oferă rezistenţă fibrei capilare, dar şi foliculului de păr, prevenind ruperea şi căderea.

Stridiile

Deficienţa de zinc poate fi responsabilă pentru căderea părului şi apariţia problemelor la nivelul scalpului. Iar stridiile sunt foarte bogate în zinc, ajutând la prevenirea unor astfel de probleme.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod