Confesiunile unor femei singure...

Diana, o alta prietena de-a mea, care are 26 de ani, a trecut printr-o serie de relatii care i-au facut mai mult rau decat bine, iar acum incearca sa "recupereze" nefericirea din trecut, avand cateva relatii in paralel. "Inainte ma simteam singura, acum nici nu mai stiu gustul singuratatii. Am o relatie pur sexuala cu un coleg de serviciu, care ma face sa ma simt cea mai importanta persoana de pe pamant. Nu vreau sa ma gandesc la ce ar putea fi maine. Am foarte multi pretendenti, dar acum nu fac decat sa ma distrez. Teoretic sunt singura, practic, nu. Imi este bine asa, in postura in care ma aflu! Nu imi lipseste nimic!".

Percepem si traim singuratatea in feluri diferite. Diana adora noul stil de viata si nu simte nevoia unui iubit stabil, alaturi de care sa faca planuri pentru maine sau saptamana viitoare. Traieste clipa si are propriile repere, nu trebuie sa inventeze scuze atunci cand nu are chef sa se vada cu el, are libertate deplina, este independenta, dupa cum mi se destainuia. "Am o mie de lucruri pe care pot sa le fac singura, nu mai stau lipita de telefon atunci cand trebuie sa ma sune, cum faceam atunci cand eram indragostita. Acum privesc totul cu detasare. Ma gandesc mai mult la mine si imi prieste aceasta singuratate".

Pentru Diana, singuratatea nu inseamna suferinta sau neimplinire, cum inseamna pentru unele dintre noi. Pe ea nu o deranjeaza ca nu are cui sa i se destainuie, nu duce lipsa unei mangaierii suave pe fata din fiecare dimineata, a noptilor pierdute in care sa vorbeasca nimicuri cu iubitul, fara a se plictisi vreodata, sau a planurilor stangaci facute pentru vara ce va veni...

Iata ce ne spune Mery, o alta cititoare Eva.ro: "Nu-i asa de simplu pentru o femeie, ba chiar as spune ca este complicat atunci cand este singura. Este greu, insuportabil, iar uneori, chiar daca esti pe picioarele tale, independenta financiar, duci lipsa de o clipa de mangaiere, alintare si rasfat.

Depinde si de caracterul fiecareia, cat poate sa duca povara singuratatii. Eu am reusit pana acum (de mai bine 5 ani si jumatate), dar este greu. Nu cu vointa mea am ramas singura, am luptat din greu pentru viata partenerului meu de-o viata, iar viata asta dura te face de multe ori sa razbesti, sa castigi, sa lupti, sa pierzi, dar mergi inainte. Nu toate femeile singure mai pot spera la o alta iubire - virsta, anturajul, locul unde traiesti - sunt doar sortite sa spere.... eu nu-mi pierd curajul niciodata. Cad, ma ridic si plec".

Ca o concluzie...


Este clar! Nu suntem sortite sa stam toata viata singure, dar nici sa ne aventuram in relatii in care nu ne simtim implinite. Unele dintre noi nu dorim sa fim singure, dar se intampla sa traim si astfel de perioade crunte. Alte femei tanjesc dupa singuratate, din varii motive. Uneori depinde de noi, alte ori nu, important este sa gasim puterea sa ne ridicam si sa mergem mai departe. Sa luptam pentru ceea ce este mai bun pentru noi!

 

Un articol Nicoleta Tarantus

 

Comentariile 201-250 din 306

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • daniela pe 3 Apr 2009, 19:16
    singuratate in doi

    Buna, as dori si eu sa intru in grupul vostru, cu o poveste aproape "trasa la indigo". Tot ce pot sa spun e ca ranile se vindeca cu timpul si cu mult ajutor de la Dumnezeu. Dar se vindeca. Eu am facut 4 ani de la divort dupa (20 de ani de casnicie), 6 ani de la inceperea "declinului" , inca stam impreuna, acum 2 ani am crezut ca ne-am impacat (adica eu am crezut), si ... incep sa nu mai suport sa stau cu el. Se intampla lucruri ciudate cu mine, eu, care l-am divinizat mult timp. Nu cred ca m-am facut prea inteleasa, nu-i nimic. :) Va doresc weekend placut si sanatate.

    0
    0

  • Consuela pe 3 Apr 2009, 18:30
    ...clatite

    Amesteca intai oul cu faina ,pune treptat lapte iar la sfarsit pune apa minerala.Iti vor iesi fantastice!!! Curaj ca n-ai cum sa dai gres.Mult succes.Un sfarsit de saptamana superb ptr.toata lumea!!!

    0
    0

  • cori pe 3 Apr 2009, 16:16
    weekend placut again

    Nu-mi vine sa cred,iar e gata saptamana,va doresc tuturor un sfarsit de saptamana placut si tie Ioane,succes in bucatarie!Poti pune si apa minerala si lapte;oua umplute fac si eu ca-si doresc copiii.Pa,pa

    0
    0

  • simpluion pe 3 Apr 2009, 15:17
    Curaj, Ioane, curaj!

    A mai trecut o saptamana. Maine iar 'ma bag' in bucatarie. La ce m-am gndit? O sa incerc - desi, habar nu am cum se fac: clatite cu dulceata de nuci verzi ( nu stiu daca se pune lapte sau apa minerala acida....), si/ sau: salata de boef ori oua umplute. Cred ca voi alege pentru inceput, oua umplute. Cred ca o sa imi iau cartea: barbatii singuri in bucatarie :) Sa imi tineti pumnii ! Daca o mai tin asa, o chem pe mama sa ma ajute...

    0
    0

  • simpluion pe 3 Apr 2009, 11:24
    Decizia fiecaruia

    In sfarsit, e decizia ta.

    0
    0

  • Consuela pe 3 Apr 2009, 10:20
    ?????

    ....Sa inteleg ca daca nu stiu ce e iubirea si nu am facut ca toti ceilalti nu am dreptul sa stau aici??? Fac ,cum s-ar spune "degeaba umbra pamantului"??? Nu cred. Ca sunt aici nu a fost alegerea mea ci a altora dinaintea mea,asa ca le multumesc si ma bucur de viata pe care mi-au daruit-o,in felul meu si asa cum cred eu ca este mai bine ptr.mine. Tu spui ca ai cunoscut iubirea ,iar rodul acestei iubiri este un copil (cred ca am inteles bine,daca nu,imi cer scuze). In momentul de fata insa esti nefericit si trist din cauza rupturii,despartirii,divortului.Dar te-ai gandit ca rodul acetei iubiri,un copil dulce si nevinovat,sufera si el la randul lui din cauza sotiei tale ,pe care tu o mai iubesti ,dar care si-a dat seama dupa un car de ani ca vrea mai mult??? Doamne fereste,sa nu crezi ca te critic sau iti reprosez ceva,departe de mine gandul acesta. Ma gandeam doar ca toti suntem egoisti,intr-un fel sau altul ,nu numai eu care am refuzat sa-mi intemeiez o familie ci si cei care au facut-o si dintr-un motiv sau altul ajung la despartire. Nu crezi ca este egoist sa lasi un copil sa sufere ptr.greselile parintilor??? Ptr.ca sufera,deoarece dupa despartire viata unui copil nu mai este si nu va mai fi ca inainte. Imi cer scuze fata de toti cei care scriu aici si trec prin asemenea momente in viata,ptr.ca nu am facut nicio referire si nicio aluzie la nimeni!!! Mi-am spus parerea pur personala!!!(chiar daca voi fi criticata din cauza asta) Cori,uneori chiar daca dai totul,fara sa ceri nimic in schimb,nu este de ajuns.Alte ori insa ,daca exista respect si dragoste adevarata primesti la fel de mult sau chiar mai mult decat oferi. O zi buna tuturor!!!

    0
    0

  • cori pe 3 Apr 2009, 08:55
    totul

    Vezi,Simpluion,asta incerc eu sa spun;mi-as dorii sa ajung la acea stare spirituala in care sa dau totul,fara a primii nimic in schimb;atunci as fi cu adevarat happy,dar inca nu pot,sunt om si din cand in cand ma revolt,sorry!

    0
    0

  • simpluion pe 3 Apr 2009, 07:28
    sa imparti sau nu, totul

    E alegerea ta. E drumul tau, e viata ta. Nimeni nu incearcasa te convinga sau sa iti impuna nimic. Asa este: te nasti singur, mori singur, de ce nu ai trai si singur? Dar, atunci se pune alt intrebare: pentru ce ai traii? Raspunsul l-ai dat chiar tu: 'ai alte prioritati'. Dar in acest caz, poti spune ca nu ai cunoscut ce inseamna sa iubesti. Pentru ca nimeni nu a declansat acel 'click' in inima ta. Fiorul dragostei nu l-ai trait. Si stii cuvintele de la Oda Bucuriei-"Cine stie ce-i Iubirea intre noi cantand sa stea....". Concluzia ta este: ori singur, ori in doi, tot suferi. Asa ca, de ce sa te mai complici? Poate ca pe undeva ai dreptate. Poate ca nu. Cine poate stii?!

    0
    0

  • Consuela pe 3 Apr 2009, 00:25
    Iubeste-ti aproapele,dar daruieste dragostea ta celui care o merita!!!!!!!

    Nu ma pricep prea bine la citatele din biblie si de aceea poate ,nici nu le urmez (cu exceptia catorva),dar cred ca trebuie sa-ti iubesti aproapele mai ales ca om.Cand este vorba de o casnicie ii dau dreptate lui Cori deoarece nu poti sa alegi un " aproape" oarecare ci pe cel care o merita si te merita. "Te merita" nu in sensul ca esti ceva deosebit,mai ceva ca toti ceilalti,ci ca om (valabil ptr.ambele sexe!) sa te respecte,sa te iubeasca,sincer si curat,sa fie alaturi de tine atat la bine cat si la rau.Eu nu sunt singura ptr.ca nu as fi avut pretendenti sau ptr.ca nu l-am iubit pe "aproapele meu",ci ptr.ca nu am simtit niciodata ca " acesta" este barbatul vietii mele,cu el sunt gata sa pornesc pe un drum nou,sa incerc orice ,sa infrunt furtuni,sa impart totul. Iar daca nu simti asa ceva nu are niciun sens sa faci un pas atat de important doar de dragul de a-l face ,ca sa fi in rand cu toata lumea "normala",deoarece fericit sau nefericit poti sa fi atat singur cat si in doi,ca dovada multele comentarii de mai sus. De multe ori ,chiar cand esti absolut convins ca faci pasul potrivit se poate ajunge la nefericire,singuratate ,ruptura si asta chiar si dupa fff.multi ani de convietuire.Sunt de parere ca fiecare trebuie sa faca asa cum crede de cuviinta ca este mai bine ptr.propria lui persoana si nu cum este normal sau cum s-a facut din mosi-stramosi. Avem o singura viata pe care e bine sa o traim asa cum ne place ca sa fim fericiti,multumiti,satisfacuti. Fiecare dintre noi are alte prioritati in viata. Daca traiesti dupa propriile principii de viata , nu poti sa reprosezi nimanui nimic. Daca ai dat gres este numai si numai vina ta. Toate cele bune si sanatate tuturor!!!!

    0
    0

  • simpluion pe 2 Apr 2009, 17:11
    :)

    :) Isus cui a intins bratele pe cruce? Celor 2 talhari. Meritau ei? Si ce a spus celor care ii bateau cuiele? Sau care este cea diantai si cea mai mare porunca? "Sa va iubiti unul pe altul, atat cat v-am iubit EU" Pentru ca mai mult nu se poate. Deci sa va iubiti unul pe altul, nu: sa iubiti DOAR pe cei care merita. "Dati si vi se va da...ba chiar vi se va turna in san o masura mai mare". Cine este aproapele meu? Mesajul e simplu si clar.

    0
    0

  • CORI pe 2 Apr 2009, 16:44
    mda

    Nu,dar sa o daruim cui merita!

    0
    0

  • simpluion pe 2 Apr 2009, 16:36
    Asa o fii....

    Cori, Se crezi ca se poate 'fericire de unul singur"- vezi Consuela. Inseamna ca din el nu ies rauri de dragoste ca sa poata da si la ceilalti. E talantul ingropat. Atat ai primit, cu atat ai ramas. Si stii ce i s-a intamplat celui care a facut asa. I s-a luat si i s-a dat celui care a crescut ceea ce a primit. Eu cred ca toti am primit iubire. O fii bine sa o ingroapam in noi?

    0
    0

  • cori pe 2 Apr 2009, 16:01
    buna dana

    Buna Dana,ma bucur ca n-ai disparut,iti doresc spor la treaba!

    1
    0

  • CORI pe 2 Apr 2009, 12:58
    asa-i

    asa-i Rodica,trebuie sa am nervi sa suport asa ceva!

    0
    0

  • simpluion pe 2 Apr 2009, 10:51
    Libera decizie

    Pai Da, Daca poate sa stea singura, e bine. Daca se marita, e si mai bine. Apostolul Pavel spusese, nu eu.

    0
    0

  • rodica pe 2 Apr 2009, 10:12
    pt Cori

    Daca el sufera de depresie, inseamna ca amanta nu vrea sa-l ia acasa,ei ii trebuie banii nu spalat calcat si gatit,iar fraierul si-a dat seama si acuma sufera si te pomenesti ca asteapta sa-l si intelegi.Mare atentie!

    0
    0

  • dana pe 2 Apr 2009, 09:26
    buna dimineata

    Vad Cori ca esti online,esti bine draga mea ,eu m-am cufundat in munca si ...

    0
    0

  • dana pe 2 Apr 2009, 09:24
    Cori

    am fost ocupata 2 zile acum am intrat si am citit comentariile dar nu foarte atent.Sunt putin cam ocupata in perioada asta dar sunt aici .Subiectul nu trebuie abandonat si cei care nu au cu cine sa discute sa continue sa posteze comentarii caci grupul format aici cred ca este gata cu un sfat,nu-i asa? dragii mei. Voi reveni.

    0
    0

  • cori pe 2 Apr 2009, 09:19
    singuratate

    Stii Simpluion,nu exista reguli;acum 14 ani cand am ramas insarcinata si am mers la medic am aflat ca o sa am doi copii;am iesit afara vesela si mandra sa-i dau vestea sotului(el n-a intrat cu mine),desi cred ca era necesar si...6 saptamani nu mi-a vorbit!Atunci trebuia sa-mi dau seama pe cine am langa mine,dar eu am tinut ca orbul de bata!Daca gasesti omul potrivit merita sa-ti intemeiezi o familie cu copii,dar daca n-ai cu cine pentru ce?Copiii simt din viata intrauterina daca sunt doriti de ambii parinti si vin pe lumea asta cu informatia aceea,asa ca s-o lasam pe Consuela sa hotarasca singura cum sa-si petreaca viata.Daca ea se simte bine asa e OK,exista inca un om fericit !Multa bafta la gatit,sunt sigura c-o sa te descurci de minine!Pa,pa

    0
    0

  • simpluion pe 2 Apr 2009, 00:03
    Pace voua!

    Stii Consuela: daca te mariti, e bine. Daca nu te mariti e si mai bine. Tu alegi: dar nu e un semn de egoism? Ai primit ceva(un talant-viata) si l-ai ingropat, in loc sa il inmultesti. Traiesti doar pentru tine. Viata e fumoasa. Crucea lui Isus avea doua brate- cu care imbratisa lumea plecat de la dusmanii lui. Mergeti si imnultiti-va a fost porunca Ca exista singurate/ singurate in doi/ tristete/ inimi sfaramate/, se gasesc explicatii, si cai de a le evita. Doar sa vrei si sa le aplici. Nu trebuie sa te sperii de ele. Faptul ca ce ai citit tu aici, te-apus pe ganduri, e OK, dar nu trebuie sa te sperii. Citeam ca un profesor de matematica a stabilit ca un cuplu nu reusesc sa se mentina impreuna daca nu vorbesc impreuna minim 15 minute / zi despre doua subiecte - dar desprea amandoua - bani si sex. Deci analizati discutiile voastre cu partenerul. Rodica, ma gandesc ce sa invat sa fac Sambata , la masa. Orice voi face, sunteti oricand: mai mult decat bineveniti!

    0
    0

  • Consuela pe 1 Apr 2009, 23:39
    Singuratate

    Am citit cu mare interes toate comentariile de pana acuma si observ ca predomina "singuratatea in doi". Eu sunt singura din propria mea dorinta si asta de foarte multi ani. De fapt nu am fost niciodata casatorita si nici nu am trait cu cineva in adevaratul sens al cuvantului si sunt fericita si multumita de alegerea mea. Acuma mai mult ca oricand ptr.ca imi dau seama ca am facut bine asa. Mai bine sa fiu singura asa decat singura intr-o casnicie si intr-o casa unde totusi mai respira cineva alaturi de mine,dar care nu ma vede,nu ma aude si nu ma mai suporta. Imi pare sincer rau ca sunt atatea persoane care traiesc o singuratate in doi. Pacat! Doresc la toata lumea numai bine si putere sa lupte fiecare cu "soarta" lui.

    0
    0

  • rodica pe 1 Apr 2009, 22:45
    haz de necaz

    De la varsta de 17 ani, viata mea a fost f. grea,de aceea am invatat un lucru;sa nu ma pierd in detalii, ci sa caut o solutie pt rezolvarea problemelor.Asa mi am educat si copilul(care deja e adult) si se vad rezultatele:nu ne plangem de mila, din contra facem HAZ DE NECAZ.Avem un simt al umorului bine dezvoltat , avem prieteni adevarati ne bucuram pt orice.O sa vedeti ca peste putin timp(nu o sa va las in pace),si voi veti gandi la fel.Toate sunt trecatoare si trebuie sa ne lasam provizii si la batranete!Cori, sa faci ceea ce simti ca ti-e bine tie,nu uita ca nu ai decat o singura viata!IONUTZ nu uita sa pregatesti ceva bun ca sambata venim la masa!Va pup pa pa

    0
    0

  • cristinel pe 1 Apr 2009, 20:04
    ?

    lulu, esti un El sau o Ea?

    0
    0

  • lulu pe 1 Apr 2009, 19:43
    dragoste

    caut o iubire sincera care sa tina la mine

    0
    0

  • nicusor pe 1 Apr 2009, 19:41
    dragoste

    am 18 ani si as vrea sa am o legatura serioasa (da sau nu)...... nu vreau sa fiu mintit.(te pup dulce)....nicusor

    0
    0

  • simpluion pe 1 Apr 2009, 19:01
    felicitari

    Oho, pai Rodica, ai avut viata grea. Nu stiu cum ai rezistat. Felicitari.!

    0
    0

  • cori pe 1 Apr 2009, 15:59
    multumesc

    Multumesc ca existati cu totii!

    0
    0

  • cori pe 1 Apr 2009, 15:45
    off

    Of,Rodica,imi pare atat de rau prin ce-ai trecut.Asa-i crede-ma si eu am sunat-o pe "prietena"si i-am zis ca eu ma retrag din peisaj si ii las sa fie fericiti impreuna,dar n-a vrut sa se intalneasca cu mine,nici sa discute macar,deoarece el este intr-o urata depresie(n-am vrut sa discut subiectul asta),dar avand in vedere prin ce-ai trecut tu,de ce sa sa nu vorbesc?Oare de ce barbatii,majoritatea sunt asa de lasi?Mult noroc si mai vorbim

    0
    0

  • rodica pe 1 Apr 2009, 15:21
    viata bate filmul

    cu greu m am decis sa va scriu ceea ce urmeaza,dar daca o sa va vina in ajutor in ceea ce priveste decizia, voi fi multumita.Noi ne am hotarat sa divortam in cele mai omenesti conditii,dar a fost un calvar pt ca asa a vrut fostul meu socru;(mi a promis ca o sa ma "termine").La proces el a venit ,la partaj tot el mi a facut viata un chin,iar fostul meu sot a iesit elegant din decor fara nici o vina si fara sa si doreasca sa si vada fiul decat pe hartie.Partajul a durat mai multe luni in care eram sigura ca o sa mi pierd mintile,dar Dumnezeu m a ajutat sa trec cu bine.In timp ce ne pregateam de CRACIUN,am primit un tel.de la fostul socru,ca sa i transmita baiatului meu ca tatal sau e MORT.Ce a urmat a fost groaznic,dar DUMNEZEU nu m a lasat nici de data aceasta.Ce simt acuma ,dupa atata timp, e ca mai bine l as vedea fericit cu o alta persoana decat sa i ducem flori la cimitir.Cori,eu stiu ca viata bate filmul,dar trebuie sa primim tot ce ne e scris.BAFTA!

    0
    0

  • cori pe 1 Apr 2009, 14:02
    dana,unde esti?

    Unde esti Dana?

    0
    0

  • simpluion pe 1 Apr 2009, 12:11
    nu cred

    Eu cred ca e Soare in fiecare zi! Numai ca uneori mai sunt nori. Si nu-l vedem. Sau cand apare, deja se termina ziua. Nu, nici eu nu cred ca se poate schimba ceva dupa o perioada de separare.

    0
    0

  • cori pe 1 Apr 2009, 10:02
    rezolvare?

    Da Rodica,a recunoscut ca a gresit,dar nu cred ca regreta el prea mult si parerea mea ca sufera enorm dupa acea persoana!Viata bate filmul,crede-ma Rodica.Vreau sa traiesc frumos,sa iau din viata asta doar ce-i bine si pozitiv si o sa fie soare si pe strada mea!

    0
    0

  • rodica pe 1 Apr 2009, 00:32
    rezolvare

    mi ar placea sa fiu necunoscuta din ecuatia voastra si sa va rezolv problema.Ma uimiti cat de mult puteti sa iubiti, chiar daca v au facut atata rau?Voi cu divortul nu rezolvati mare lucru,dar nici dragoste cu forta nu se poate.Eu sincer va admir,si mi as dori sa va pot ajuta; am crezut ca astfel de iubire exista doar in telenovele!Sunt cazuri in care dupa o despartire temporara,isi dau seama ca au gresit si isi reiau casnicia(cunosc astfel de caz).

    0
    0

  • simpluion pe 31 Mar 2009, 21:22
    Asemanari

    Cori, Uau, ma uimeste: exact asa s-a intamplat cu mine! Adica eu imi doream si imi doresc exact acelasi lucru. Daca niciodata nu am fost inclusi in ecuatie, cum sa ridici la putere casnicia? Se reduce la zero. Nu avem numitor comun.

    0
    0

  • cori pe 31 Mar 2009, 16:49
    raspuns lui simplu ion

    Asa-i,cred ca Dumnezeu nu ne da mai mult decat putem duce,dar uneori e atat de nedrept tot ce se intampla;eu cred ca o sa gasesti mai repede decat iti crezi tu ceea ce-ti doresti.Eu nu-l doresc decat pe el,cel care a fost inainte de a ma trada,desi nu stiu daca a fost sincer vreodata cu mine.si-mi mai doresc sa-si doreasca sa comunicam si sa facem o multime de lucruri impreuna:plimbari,curatenie,mancare,orice,dar impreuna!Dar el chiar nu si-a dorit,cred,niciodata sa ma includa in ecuatie.

    0
    0

  • cori pe 31 Mar 2009, 16:24
    raspuns rodicai

    Sa nu dai nimanui nici o explicatie;daca te simti bine in pielea ta,ai chef de viata,care e problema lor?Ai tot timpul din lume!

    0
    0

  • simpluion pe 31 Mar 2009, 15:22
    Intrebare

    Rodica, adica esti divortata si inca nu te-ai maritat? Pai care e problema. Daca tu ai considerat ca inca nu te poti intelege cu alt barbat, e treaba lor?

    0
    0

  • rodica pe 31 Mar 2009, 14:30
    dilema

    Va cred ca va e frica de singuratate,simt asta de doi ani jumate,insa nu inseamna ca nu sunt fericita.Am pofta de viata,de munca,sunt o fire vesela si am un copil cu care ma mandresc,insa am o dilema:de ce sunt inca singura?Aceasta intrebare mi se pune mereu si deja este jenant dupa atata timp sa dau mereu explicatii.Chiar nu inteleg nici eu de ce?Mi se spune ca arat bine,de muncit muncesc,sociabila sunt ...si totusi singura!

    0
    0

  • simpluion pe 31 Mar 2009, 00:05
    Un sfat bun

    Pai Rodica, e prima data cand am facut, acum stiu ca se poate pune si smantana - habar nu aveam. Merci, de sfat. Fac Sambata.Cine pofteste, e binevenit! Vezi tu, cred ca ai dreptate. Doua persoane care provin din medii diferite, greu pot sta impreuna. Pentru ca nu au elemente comune- de discutat, de rezolvat, nu sunt compatibili, ca sa le poata intarii relatia dintre ei. Rezolvarea in comun a micilor probleme sudeaza cuplurile. Dar asta, presupune sa vrea amandoi. Numai ca iti dai seama de acest lucru, tarziu de tot. Si cu cat a trecut mai mult timp, cu atat e mai greu de facut ruptura. Cori, ce spui tu imi pare ca sotul tau a fost un pic cam las. Nu a avut taria de caracter sa iti spuna ce nu ii convine. Asa a fost si la mine. A tacut si nu a spus ce nu ii convenea. Ba, da Cori, eu te consider puternica. Am trecut prin sentimentul geloziei, simtindu-ma inselat, si stiu ce inseamna. Ai reusit sa il depasesti cu bine, si atunci inseamna ca ai fost puternica. Si cred ca cei doi copii ti-au dat putere. Stii, Dumnezeu nu ne pune pe umeri mai mult decat putem duce fiecare. Si EL stie exact cat putem duce. Sinceritate si bunatate?- Da, asa este: calitati rare ( nu se mai gasesc)- pe mine ma mintea in fiecare zi. As mai adauga: tandrete, veselie, iubire, spontaneitate, sensibilitate. Deja e un ideal. Evident, nu voi astepta asa ceva. Pentru ca mi-ar trebui multe vieti de acum incolo sa caut.

    0
    0

  • rodica pe 30 Mar 2009, 23:04
    adevar

    draga cori; eu am fost si feminina si desteapta(mai decat el) si comunicativa si tot n a fost bine.Concluzia:persoane care fac parte din doua lumi diferite n au ce cauta sub acelasi acoperis.Cand el s a dat rotund cu inteligenta lui,tu trebuia sa te lauzi cu placintele tale, cu copii pe care i ai nascut,cu sinceritatea si bunatatea ta,astea sunt de apreciat mai mult decat faptul ca el a mancat o biblioteca cu ochii.Sunt sigura ca esti puternica din moment ce ti cresti singura copiii. Ioane, daca ai pus si smantana pe macaroanele cu branza as fi stat cu tine la masa.Scuze dar spun mereu ce gandesc.Va pup pa pa

    0
    0

  • simpluion pe 30 Mar 2009, 23:02
    Slava Domnului!

    Slava Domnului!

    0
    0

  • cori pe 30 Mar 2009, 17:04
    raspuns

    Sunt optimista pentru ca doar atat mi-a mai ramas,dar nu sunt puternica,din pacate.De comunicativa sunt,dar n-am prea avut cu cine.Sunt din Arad,am si eu doi copii minunati(sunt gemeni) si povestea mea seamana cu a ta,in sensul ca m-a tradat,iar eu chiar nu i-am gresit cu nimic.A,n-am fost feminina,nici desteapta,etc,dar asta sunt eu si daca ceva nu i-a convenit de-a lungul casniciei trebuia sa comunice,nu sa tradeze!Se invarte,crede-ma!

    0
    0

  • simpluion pe 30 Mar 2009, 13:50
    Ai dreptate cori

    Cori, esti o draguta ! Ma bucur ca mai exista persoane vesele, comunicative, optimiste, pline de incredere. Nu stiu din oras esti, dar acolo unde te aflii, imprastii lumina! Ai dreptate: tot ce am facut, a fost din suflet, chiar din tot sufletul. Mie imi pare rau, nu pentru mine: ca am dat, fara sa primesc, ci pentru ea:- insasi existenta ei de acum in colo cred ca va fi searbada. Chiar daca se va implinii material, va avea o insatisfactie imensa in suflet. Stii ce ma sperie de fapt, cel mai tare: 1. ca va fi o perioada lunga pana voi gasi pe cineva; 2. ca imi voi vedea copiii la intervale de timp destul de mari. In rest, chestiile de gospodarie- imi aduc aminte cum era in armata :) A stat Pamantul o clipa, s-a oprit din rotatie, dar a inceput iar sa se invarta. Mai greu, dar se invarte.

    0
    0

  • cori pe 30 Mar 2009, 09:17
    corect simpluion

    Ea este o superficiala care viseaza cai verzi pe pereti!Bucura-te ca s-a terminat,ai tot timpul sa-ti refaci viata;ai dreptate,frumusetea vine din interior!Si sa nu regreti nimic,fiindca tu tot ce-ai facut ai facut din suflet,dar n-ai avut cu cine!O sa revina la tine si o sa te implore sa o ierti,crede-ma,dar tu vei fi puternic si o sa vezi ca n-o sa mai vrei sa convietuiesti cu ea;nu uita ca cei mai buni bucatari sunt barbatii si o sa te descurci in privinta gatitului,sunt convinsa!

    0
    0

  • simpluion pe 29 Mar 2009, 22:03
    Cont pe Eva

    Gata, mi-am facut cont pe eva.ro

    0
    0

  • simpluion pe 29 Mar 2009, 20:53
    Corect

    Multumesc RodicaMaria, Nu trebuie sa ma privesc in oglinda. Frumusetea cuiva cred ca vine din interior. Iti trebuie doar putere sa o vezi si sa ii faci si pe ceilalti sa o vada. Daca eram asa chipes...dar nu e nimic. Am incredere ca 'tot raul poate fi spre mai bine". Mai greu este sa ma obisnuiesc sa fiu singur. Azi am reusit sa fac macaroane cu branza. Cred ca o sa imi iau o carte de bucate :) Nu e dupa cum vrea omul, ci dupa cum vrea Domnul. El a vrut asa. Asa sa fie.

    0
    0

  • rodicamaria23 pe 29 Mar 2009, 19:30
    curaj

    acuma e momentul sa ti plangi de mila ,sa ti lingi ranile ,apoi vor fii zile in care o sa ti vina sa dai cu ea de pamant, pt ca divortul e un CIRC cu multe minciuni,pe care n o sa le induri si vei dori sa plece odata si sa se termine balamucul;asta ca sa stii dinainte.iar pt incurajare,sa stii ca DUMNEZEU e alaturi de cei buni si te va ajuta,iar simtul umorului si credinta te vor face sa treci mai usor peste aceste incercari .Sa ai multa incredere in tine si nu uita cand te uiti in oglinda sa vezi un barbat frumos,chipes care poate cuceri orice femeie;atunci si ele o sa te vada asa.Nu stii niciodata ce ti rezerva viitorul,de aceea trebuie sa gandesti pozitiv.

    0
    0

  • simpluIon pe 28 Mar 2009, 22:47
    Weekend

    Si pentru ca e weekend: http://www.youtube.com/watch?v=3UB3js8v6R0&feature=related

    0
    0

  • simpluIon pe 28 Mar 2009, 22:40
    Reloaded

    Ufff, ma faceti iar sa scriu. Va multumesc. Ce sa va spun: am gasit forta, de a spune stop relatiei. Mi s-a reprosat ca desi am facultate (si ea are ), ce mare director de banca am ajuns? Sunt un amarat de inginer. Atat. Nu tu costum Armani, nu alea, alea. Cand ea, are prietene - care au o casnicie de forma - isi inseala barbatii cu tipi de peste 50 de ani, doar pentru ca sunt straini si le tin in 'puf' pe salaii de cateva mii de euro- care o duc foarte bine. Libere, fara obligatii, fara scrupule. Doar ele. Cum sa stea langa sotul ei? Ca doar a stat atatia ani, si nu a crescut in fata casei vila mult visata, cu vita de vie in fata. Asa ca, e timpul sa actionam! A zis: gata- desi ma apropii de 40 arat bine, si la barbatii astia cu bani, nu le trebuie mult ca sa ii rezolv. Asa voi reusii sa stau in puf, fara sa ofer nimic. Mie imi pare rau pentru ea - ca la varsta ei, are visuri de 18 ani. Asta este. Eu nu i-am putut oferi decat inima mea, timpul, gandurile , locuinta, salariul, copiii, dragostea. Cand o sunam sa ii spun ca mi-e dor de ea, imi raspundea dur, de parca o intrerupeam din discutia cu presedintele tarii: CE VREI!? Nici buna, nici altceva. Ce vrei?! Va dati seama, ca imi era imposibil sa ii spu: vroiam doar sa vad daca iti este bine, vroiam doar sa te aud. Ma gandeam la tine si vroiam sa fiu langa tine. Exclus! Toate nu valoareza nimic. Un singur lucru valoreaza: independenta (lipsa de obligatii) si cash-ul. Gross. Ideea despartitii era cred in sufletul ei demult, dar nu gasea o cale de a o pune in aplicare. Nu avea motiv. Parsivism, si lipsa de tarie de caracte.Deci pentru ea a fost o eliberare. Despre alcool si infidelitate: nu poate fii vorba - eu am pb. cu ficatul, deci alcoolul este exclus, iar infidelitatea: o sa imi dau jos ochelarii de cal, pe care i-am purtat 15 ani de zile. Ma uit in oglinda si vad urmele lor lasate pe frunte si obraji. Scosesem din dictionarul meu:ideile: alta persoana. O fii fostg bine, o fii fost rau? Nu stiu. Dar ma stiu curat. Pot merge cu fruntea sus. Sunt cu fruntea sus in fata mea, si asta e cel mai important. Stau si ma intreb: sa dai tot ce ai si sa fii urat pentru aceasta, merita ? Puteam spune oricui pana nu demult ca DA. Merita! Cu toata convingera. Acum stau si incerc sa imi adun cioburile anilor, sa le pun intr-un saculet, sa plec mai departe si sa ma intreb: Quo Vadis Domine? Cineva mai sus imi dadea un sfat foarte bun(sirena26 a descris perfect situatia - inca mai viseaza pe Fat Frumos sa vina sa o rapeasca si sa o aseze in palatul de clestar - se pare ca femeile au 'nasul' mai fin- vad un pic mai altfel lucrurile decat noi barbatii care le vedem mai radical, mai putin nuantat) : sa ma socializez. Pentru a uita de tot la ce am tinut. Dar cum? Sa ma duc in baruri? Discoteci? Never. Sau oricum nu singur, 'ca sa agat'. Nu e genul meu. Serviciul este un serviciu in domeniul constructiilor unde lucrez preponderent cu barbati. Deci colege, etc. exclus. Imi vine in minte un banc cu pestisorul de aur care zicea sa poate sa indeplineasca 1 din doua dorinte, la alegere. Prima era sa construiasca un pod din aur cu 6 benzi peste ocean, cu linie de tren, cu multe chestii. "Vai, dar e greu, ca intra mult aur- zise pestisorul." Iar a doua dorinta: sa il faca pe cel care il prinsese sa poata intelege mintea femeilor. La care pestisorul: "si cu cate benzi zici ca vrei podul ala?" Drum drept si lin la fiecare va doresc!

    0
    0

  • rodica pe 28 Mar 2009, 20:19
    motive

    Pentru mine motivele pt divort sunt ALCOOLUL si INFIDELITATEA.Doi dusmani pe care nu poti sa i invingi.Orice altceva mi se pare un fleac,sau am eu o vorba:mofturi de femei care si permit.In alta ordine de idei Sirena are dreptate, nici la 36 de ani nu ti gasesti un barbat "bun" iar cea care l are renunta pur si simplu.dar asta i viata,trebuie sa ne bucuram de ea cu bune cu rele.

    0
    0
Pagina « 1 2 3 4 5 6 7 »

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod