Indragostita impotriva legii si a religiei

Claudiu Ganciu, psihoterapeut la Centrul de Psihologie de Actiune si Psihoterapie, raspunde:

19 ani


O perioada a descoperirii sexualitatii, o perioada de gasire a drumului. Pe acest drum al sexualitatii manifeste a fost o intalnire cu un baiat pakistanez. Ceea ce parea un joc a devenit ceva serios. Exista in aceasta poveste o pata oarba - "nu stiu cum s-a intamplat" spune Sonya. Aceasta pata oarba mie imi suna ca o parte foarte importanta. Este legatura cu propria persoana. Orice sfat, orice parere ar putea sa plece de aici.

Cine este el? Un sef, un barbat de origine pakistaneaza, in varsta de 28 ani. Aceasta este realitatea lui. Dar cine este pentru Sonya? O autoritate, un prieten, exista temerea ca doar el este un barbat etc. Motivele care au generat relatia sunt foarte importante. Odata ce se pot identifica aceste motive, se poate identifica si o modalitate de interventie.
Eu cred ca, atunci cand aceasta legatura se stabileste, situatia va deveni mai complicata, pentru ca vor aparea alte intrebari.

O relatie psihoterapeutica incepe aproximativ astfel - de la un ceva inexplicabil, care se intampla, pur si simplu. Odata ce acest inexplicabil incepe sa capete o forma, se declanseaza alte si alte intrebari.

Relatia


Legatura lor pare sa fie una destul de inedita. Pe de o parte, exista multa daruire, mult atasament al Sonyiei, care este dispusa sa faca lucruri deosebite pentru el. Pe de alta parte, realitatea: statutul lui de barbat casatorit, prietenii lui, viata lui reala. Aparent, relatia pare imposibila sau, cel putin, asa pare a sugera Sonya. Si atunci apare intrebarea - de ce aceasta relatie ascunsa, care presupune intalnirea a doua culturi pe un teren iberic?

Desigur ca exista si beneficii ale acestei relatii, pentru ambii parteneri, dar care sunt cele ale Sonyiei? Poate siguranta, poate afectiune, poate puterea lui, poate seductia lui.
Prin ce este Sonyia orbita?

Concluzie


Sonya ma intreaba ce sa faca si tot ea formuleaza raspunsul:

"Va rog spuneti-mi sa fac! Mi-as dori sa-l pot parasi, dar nu ma lasa inima, cand stiu cat voi avea de suferit!"

Raspunsul ei este un conflict intre ceea ce ar vrea sa faca (renuntarea la relatie) si teama de suferinta. Dar de care suferinta? Greu de identificat o forma anume. Nu stiu daca e vorba atat de suferinta, cat de o anumita teama. Relatia s-a constituit pe un teren personal, pe o teama, pe o frica, pe o suferinta sau pe dorinta de evitare a suferintei.

Cred ca nu un sfat ne solicita Sonya, cat o incurajare. Senzatia mea este ca Sonya se simte destul de singura si simte nevoia sa imparta cu cineva ceea ce simte, sa vorbeasca despre ceea ce se intampla in viata sa. Eu pot sa analizez impreuna cu ea lucrurile, dar nu pot sa o indrept intr-o directie sau alta.
Un pacient poate sa ia singur deciziile din viata sa atunci cand intelege ceea ce se petrece cu el, cu ceea ce simte etc. Dar acest cadru ar depasi contextul unui raspuns pe www.eva.ro.

Ceea ce ar fi adecvat ar fi sa supun cazul parerilor voastre. O incurajare poate veni liber din partea voastra. Voi incotro ati orienta-o pe Sonya si care ar fi motivele? Un singur lucru o sa va rog - sa simtiti in timp ce raspundeti ceea ce simte Sonya.
semnatura articol Lygia Alexandrescu
de Claudiu Ganciu, psihoterapeut
CPAP - Centrul de Psihologie de Actiune si Psihoterapie
021 317 40 43; 0722 453 906 sau
centrupsihologie@gmail.com www.centrupsihologie.ro
 

Comentariile 1-50 din 63

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • Luciana pe 8 Nov 2014, 22:11
    Scumpo///

    A trecut foarte mult timp decand ai scris aceasta....Nu stiu vei mai citi sau nu vei mai citi ceee ce scriu eu...dar vreu sa stii tu si toate celelate fete care iubesc si sunt indragostite la nebunie de arabi si au o relatie de lunga sau nu conteaza chiar si de scurta durata cu acestia...Si eu fac parte din acesta lista de fete...Vreau sa stiti ca in primul rind pentru ca acesta relatie sa aiba un viitor trebuie sa avem fire foarte rabdatoare si sa incercam sa fim de acord cu ceea ce zic ei deoarece sunt genul de persoana care iubesc foarte mult sa fie ascultati...Dar nu numai pe linga toate astea sunt si foate sensibili....daca iubesc cu toata inima pe cineva nu isi scot mereu sentimentele la iveala dar prin comportamentul si prin privirea lor vezi acest lucru ca intradevar te iubeste la nebunie...Tuuu trebuie sa fii tare si daca intradevar doresti sa fii cu el toata viata sa ai multa rabdare si speranta in ceea ca totul va fi bine...Mergi mai departe si o sa vezi ce va fi...Pentru c daca o sa incerci sa il uiti nu vei puteaa credema si tie o sati fie mai greu...dupa care o sati para si foarte rau....Iubirea adevarata mereu invinge...Daca o sa te decizi sa nu mai fii cu el si sa uiti tot ce a fost credema ca va fi imposibiiiill....pentru ca in toata viata ta in continuare daca ai petrcut atit de mult timp cu un arab si inca a si fost primul barbat din viata t nu o sal poti uita niciodata si sunt sigura ca niciodata nu te vei uita la nimeni decit la fel arabi petru ca din data ce esti cu un arab te deprinzi cu el iti schimbi radical si toata viata ta,,...Cand mergi pe drum si vezi ali araabi ai impresia ca acus o sa il vezi si pe el printre ei dar nu e chiar asa...Cand ii vezi nui cunosti dar ti se par apropiati..Asa a scumpo stiu si inteleg prin ce treci dar lupta mergi mai departe si sa nu asculti pe nimeni sa faci asa cum iti zice inima doar sa rii cont e unele exemple date in tote sfaturil care ti leam dat mai suus...Lupta pentru dragoste...Succes!!!

    0
    0

  • anonim pe 31 Iul 2014, 14:32
    aviz iubirii pentru arabi

    Inainte de a va implica in relatii complicate cu arabi,cititi mult despre cultura lor si modul in care privesc femeia. Credeti ca va iubeste? La inceput sunt cei mai gentili,dupa ce intrati in viata lor vi s-au retezat visele si sperantele,dar cand deveniti sotii....ce viata ati avea ca sotii? Daca in stadiul de amanta/iubita are un comportament care va nemultumeste si nu-l intelegeti,atunci ce viata v-ar astepta in calitate de sotie? Europenii nu aveti suficienti? Ceva vizite la pshiholog, nu pshiatru, ar deveni mana cereasca pentru deceptii. Inteligenta maxima va doresc tuturor.

    3
    1

  • mity.meu pe 26 Dec 2012, 19:24
    SALUTARE

    hey. am 19 ani iar prietenul meu este cu 9 ani mai mare si ne iubim f mut, am fi in stare de orce unul pt celalalt numai ca ai mei nu sunt deacord, am trecut prin multe si nu stiu ce sa mai fac? si peste asta am vrea sa ne incepem viata sexuala... nu stiu cum sa procedez..........

    1
    1

  • ioana pe 23 Oct 2012, 13:49
    iubesc un baiat Pakistanez

    eu sunt casatorita de 9 ani si am 2 copii,o fata si un baiat,anul asta in luna martie am cunoscut un baiat din Pakistan care lucreaza in Arabia Saudita e cel mai frumos barbat pt mine ,il iubesc enorm , ca am slabit 10 kg,nu pot sa dorm ,sa mananc fara sa ma gandesc la el,nu stiu cum am ajuns sa il iubesc si el la fel imi spune ca nu intelege cde cum a ajuns sa ma iubeasca tinand cont ca sunt casatorita,ce e drept cu actualul sot nu prea ma intelegeam dar de la asta pana sa il parasesc era departe gandul asta dar acum imi doresc cu putere sa il parasesc si sa ma casatoresc cu celalalt,nu stiu credeti ca s-ar casatori cu mine?ce e mai dificil e ca nu il pot aduce in tara si nici eu nu stiu cum sa fac ca nu am bani ,servici nu am ,tot ce stiu e ca il iubesc si vreau sa fiu cu el dar nu stiu cum ajutatima va rog cumva ,nu stiu cum se poate imi doresc enorm sa fiu cu el,sunt capabila de multe lucruri pt eldoar cand il vad pe camera imi ia toate durerile de pe suflet credeti-ma e ceva atat de puternic ca mi-as da viata pt ca sa fiu doar cu el.

    3
    0

  • Anca pe 18 Sep 2012, 01:54
    ADEVARUL

    Mai fetelor nu mai puneti botu' la tot ce vi se spune.. adevarul gol golut este ca foarte putin sunt religiosi... textele astea cu religia si/sau familia vi se spun ca sa scape de voi... nu de alta dar au o adevarata pasiune in a face putina drama.. intr-adevar, rare sunt cazurile in care se casatoresc cu una care nu este din neamul lor, dar asta nu din cauza religiei ci pentru ca "vesticele" nu stiu sa se impuna.. le dati ce vor ei (a se citi s..x) usor si apoi isi pierd interesul.. asta este adevarul.. "vesticele" sunt doar o aventura exotica pentru ei, ceva nou.. va spune cineva care traieste printre ei... Sper ca macar o fata sa citeasca textul acesta si sa deschida ochii!

    11
    1

  • lost_love pe 12 Sep 2012, 10:55
    help!!

    fetelor, sfatuiti/ma si pe mine...am trait o frumoasa poveste de dragoste cu un baiat pakistanez...nu era casatorit, nimic, vroia sa vina in romania pt mine...dar totul s/a terminat, intr/o zi, brusc... mi.a spus ca nu mai vrea sa ma vada pe webcam niciodata, iar daca vine aici, nu o sa ma sarute si nici nu o sa ma ia in brate, pentru ca religia lui nu permite, si ca e la fel de grav sa atingi o fata ca si cum ai face sex...Doamnee...pana acum o saptamana eram viata lui, era in stare sa isi taie si gatul pt mine...nu inteleg ce s-a intamplat cu el, asa, dintr.o data...daca mi-ar fi spus de la inceput, intelegeam, dar asa, dupa atateaa zile in care ne vedeam...stateam de vorba toata noaptea, desi a doua zi el mergea la servici iar eu aveam examene... pur si simplu, a zi ca fosto reseala asta, dar nu pot sa inteleg...ma numea sotia lui, imi scria poezii...i.amspus ca sunt complet socata, si a inceputsa imi reproseze ca nu am cum sa inteleg islamul, ca nu il iubesc si nu il respect, si a sfarsit prin a spune ca ma uraste si m.a taiat dintre prieteni...sunt inebunita, prea un tip foarte finut, nimeni nu s.a purtatcu mine asa de frumos toata viata mea...am 30 de ani, iar el 27...erau actele depuse, sa vina aici si sa ne mutam la munte..iar acum nu maire asa auda de mine, si nu am facut nimic! dar sunt disperata,pplang non stop de o sapt, ce sa fac?il vreau inapoi, nu am iubit pe nimeni asa...aumai fost mici simpatii, de/a lungul vietii, dar cu el chiara fost iubire sincera, de ambeleparti...ce sa fac acum?nu am bani sa ma duc dupa el in pakistan sa.l caut, desi m.as duce....off....please, help!

    10
    0

  • arabblod pe 5 Mai 2012, 00:26
    incetati sa judecati oamenii

    eu sunt jumatate araba,nu am nimic de comentat impotriva indragostirii,e o chestie care se intamola,nu e ceva voit,insa vointa de a respecta pe altii si implicit pe noi,tine ablosut de noi ca oameni...toti vom fi judecati,insa de un singur Dzeu care e sus si stie sa ierte si sa judece drept,deci oameni buni,intai uitati va la voi si daca nu aveti niciun pacat,abia atinci sa judecati p altii. PS:[akistanezii nu sunt arabi,e o dif mare...sanatate tuturor,fiti mai buni ca nu va costa nimic!:)

    2
    3

  • corina pe 3 Ian 2012, 15:38
    draga mea

    chiar nu stiu cu ce sa incep doar pot sa zic e frumoasa viata cand esti indragostit de un arab dar e trista pe parcus cand iti dai seama ca nu ai viitor cu el deloc.ma refer la copii niciodata no sa faca un copil cu tine dar cu o mulsumana cat te-ar iubi de mult. draga mea faptul ca nu iesi in oras cu el nu e ca sa nu afle prietenii lui ci la ei femeia trebe sa stea in casa sa faca totul si sa il astepti pe el asa e la ei.sant foarte egoisti se gandesc doar la ei sa fie bine el are sotie acolo si copii sa nu crezi ca vreo data o sa lase pe nevasta lui asta nu se va intampla niciodata .eu zic sa nu mai sperii si incearca e greu dar debaraseazate de el e foarte greu la inceput dureros dar incet o sa vezi ca viata ta o sa fie mai bine fara el.in aceasi situatie sant si eu chiar in momentul de fata si zic doamne o sa fie mai bine cu credinta dumnezeu o sa te ajute si te rog esti tanara nu iti pierde anii tinerietii care iam pierdut eu .toata lumea te sfatuieste dar nu e usor deloc.viata merge inainte mai bine plangi acum decat mai incolo .timpul trece si o sa iti para rau ca ajungi la o varsta si zici doamne cu ce ti-am gresit .iubestete pe tine mai mult decat pe el.mergi inainte sa iti dea dumnezeu putere si tie si mie te rog ai grija de tine viata este scurta pretuiesteo

    6
    1

  • Ned.kelly pe 4 Nov 2011, 10:59
    gunoaiele la gunoaie trag

    Toate curvele in ultima vreme au inceput sa aiba afinitati pentru trogloditi si oameni ai cavernelor

    9
    8

  • Cristina pe 24 Aug 2011, 17:44
    Toate comentariile de mai sus au un inteles

    Ma numesc Cristina si de 3 ani locuiesc in londra... De aproape 2 ani si jumatate sunt intr o relatie cu un pakistanez care are familia in Arabia Saudita. Am 21 de ani iar el 26. Acum o jumatate de an am facut impreuna cu el un pas.. Ne am casatorit legitim. Eu cu religia mea ortodoxa iar el musulman. Vreau sa spun ca sunt oameni intre oameni toti suntem diferiti. Familia mea stie totul despre el ne si viziteaza din cand in cand. Dar pana acum familia lui nu stie absolut nimic despre relatia lui cu mine pt ca tatal lui a decedat de curand iar lui ii este greu sa I spuna mamei. Mi a spus ca mai asteapta sa mai treaca un timp iar cand mama lui il v a intreba in legatura cu casatoria atunci el ii v a spune ca este deja casatorit... Mi a Mai spus ca este constient de faptul ca mama lui v a accepta cu greu asta datorita faptului ca nu sunt musulmanca, dar ca nimeni nu o cunoaste Mai bn Decat el si ca intr un final e sigur ca v a accepta asta de dragul lui... El vrea sa si continuie viata aici in Anglia: un business , casa nevasta copii si toate cele, langa mine.. Acum sa fac diferenta INTRE MINE SI FATA CARE A LASAT ACEL COMENTARIU MAI SUS SONIA. Se roaga la Allah ul lui sa raman insarcinata, dar pana acum Dumnezeu nu mi a facut acest cadou... Sunt in tratament... AR fi Ce a Mai mare bucurie pt el... CINE SPUNE CA BARBATII MUSULMANI SUNT CONDUSI IN SPECIAL DE MAME ARE PERFECTA DREPTATE.. Sunt in stare de ORICE pt ele ca si in cazul meu... Pana la urma am spus asa eu nu voi ajunge niciodata sa locuiesc intr o tara araba datorita faptului ca el vrea sa si RCA un viitor aici... Asa ca TRAIESC CU EL NU CU FAMILIA LUI Ii respect prin prizma lui dar nimic mai mult. Certuri are toata lumea... Sunt o fire puternica iar daca vreodata mi se v a impune ceva sau prin absurd voi fi lovita de catre el TERMIN TOT ... FETELOR NU ACCEPTATI SA FITI CALCATE IN PICIOARE SI ARATATI VA TARI DE LA INCEPUT.... Eu multumesc persoanelor care vor citi acest comentariu si voi fi foarte bucuroasa daca cineva imi poate da un sfat sau o vorba buna in legatura cu viata mea...

    7
    1

  • raut florica pe 15 Aug 2011, 19:57
    ce acte sunt necesare pentru chemarea unui pakistanez

    Buna ma numescRaut Florica si am mare nevoie sa stiu ce acte sunt necesare pentru venirea unui pakistanez in Romania in vederea casatoriei.as avea nevoie de un raspuns cit ma urgent

    6
    0

  • klara pe 8 Dec 2010, 14:50
    Buna

    Asculta ma....Tie ti a fost dat sa traiesti ceva unic...Nu toata lumea are parte de asa ceva....Poate este iubirea vietii....tu stii....Faptul ca el este "luat"...te indarjeste....Dar dupa ce va fii numai al tau te vei satura de el...Asta pentru ca i ai dedicat cea mai frumoasa perioada din viata ta si la un moment dat vei simti nevoia de libertate....de recuperare....Sunt convinsa ca ai trait sentimente extrem de puternice.....Ce poate fii mai frumos?? Lasa destinul sa si urmeze calea..lucrurile se vor rezolva de la sine....Oricum la urma urmei nu ai de ales....Daca l iubesti n are rost sa l parasesti...lasa ratiunea...bucura te de fiecare moment ce ti vor tine de cald cand probabil EL... va fii amintire...

    0
    2

  • anna pe 14 Sep 2010, 20:00
    buna

    inteleg si eu prin ce treci, trebuie doar sa fii tare :(...... anca, as vrea sa dau cumva de tine fiindca si eu am patit exact acelasi lucru cu un baiat tot din israel si totul s-a intamplat vara asta.... sper sa primesc un raspuns de la tine.va pup pe toate

    2
    0

  • anna pe 14 Sep 2010, 16:48
    pentru anca

    anca, vreau sa vorbesc cu tine te rog mult... ai putea sa-mi lasi o adresa de mail?

    3
    0

  • iubytata37 pe 13 Sep 2010, 23:16
    pt SONYA

    PT FEMEILE CARE AU AVUT PROBLEME SI AU SUFERIT CU ARABI, SA INTRE PE SITE-UL www.radioislam.ro/ MULTUMESC

    0
    1

  • iubytata37 pe 13 Sep 2010, 23:02
    buna

    daca doresti sa discutam despre situatia ta te rog cauta-ma pe mailul :iubytata37@yahoo.com VREM SA FACEM CEVA IMPOTRIVA LOR. SPER SA LUAM LEGATURA.SAU LASA-MI UN ID DE-AL TAU. POP. MULTTUMESC

    1
    1

  • aisha pe 12 Sep 2010, 20:21
    fata si pakistanezul..

    sonya,daca te iubeste cu adevarat,te-ar putea lua ca a doua soti,daca te va accepta prima....insa ,sincer ma indoiesc...cred ca e mai convenabil asa,fara obligatii.... oricum,nu te compatimesc,ptr ca stiai ca e casatorit...deci daca i-ai facut cadou de ziua ta virginitatea,el ti-a dat la schimb ce-a putut si el...ti-ai cam decis singura,valoarea...

    5
    1

  • anca pe 9 Iul 2010, 19:59
    crud.. oamenii trebuie sa fie egali

    am avut o relatie de un an jumate cu un arab din israel de religie musulmana,deodata cu mine,la facultate in romania.. ,inainte de a accepta aceasta relatie m`a convins oarecum,deoarece eu mereu ii aminteam de diferentele noastre,dar el m`a facut sa cred ca nu este chiar asa de stricta religia musulmanca,ca sunt mai deschisi acum.. iar acum cand a plecat acasa sa`si viziteze parintii mi`a zis ca ai lui nu sunt de acord "sa se casatoreasca cu o crestina si o straina" si ca mai bine ne`am desparti.. mi se rupe sufletul.. nu`mi vine sa cred,si inainte spunea ca va incerca ca nu ma va parasi,ca el sufera mult daca ma pierde.. se pare ca eu trebuie sa indeplinesc cerintele parintilor lui si sa fiu cum le place lor,plus trebuie sa fiu deacord cu tot ce ei spun si cer,sa fiu cap plecat.. trist dar asa este.. mi se pare o lasitate sa renunti la viata ta,la fericirea ta pt ceea ce parintii iti impun,maine s`ar putea ca ai lui sa moara si atunci? ce face? tot pe picioarele lui trebuie sa traiasca.. nu se poate asa ceva.. sunt de parere ca daca iubesti lupti pt ceea ce doresti tu nu pt ceea ce doresc parintii ca nu cu ei ma casatoresc ci cu el in urma urmei.. :( nu stiu sa sfatuiesc pt prima oara.. pt ca inteleg ce simti pt ca il iubesti.. sper sa ai succes

    7
    0

  • ericka pe 15 Apr 2010, 17:52
    e greu sa iubesti un musulman

    buna numele meu este erika ,si eu am o poveste asemanatoare ca a soniei,sonia te inteleg perfect si daca mai intri aici sa citesti si commentul meu ar fi ok ,si eu m-am indragostit de un barbat pakistanez care locuieste in emiratele unite arabe ,l-am cunoscut pe un chat pe internet .dupa 6 luni in care am vb numai pe chat si mess s-a hotarat sa vina in romania sa ma cunoasca,ne-am indragostit la prima vedere unul de altul si am petrecut 4 saptamani minunate impreuna,am avut o relatie frumoasa timp de un an jumatate dupa care am aflat ca m-a mintit atat cu varsta pe care o are dar si cu fatp[ul ca nu era insurat.este insurat si are 2 fetite ,una de 7 ani si alta de 3 ani ,eu in viata lui nu sunt decat "cealalta" femeie cu care se diztreaza in europa ,desi stiu ca este insurat nu ma pot lasa de el ,il iubesc cu aceeasi intensitate ca in prima zi ,sufar enorm si stiu ca trebuie sa incetez relatia cu el ca nu are niciun viitor :( e greu sonia dar trebuie sa punem punct cat mai repede acestei situatii ,trebuie sa punem punct relatiei nesanatoase ,avem dreptul sa fim the only one nu "cealalta" in viata unui barbat ,eu am vointa necesara sa-l las si am sa-l las chit ca ma doare enorm asa fa si tu despartete acum de el pana nu va fii prea tarziu ,te pup

    3
    2

  • andreea pe 13 Sep 2009, 11:52
    sotul meu este pakistnez

    am vazut tot feluri de comentarii pe pagina asta . saraca fata daor sia spus povestea vroia sa se descarce si sa i dea cineva un sfat nimic mai mult .sotul meu este pakistnez cum zice mai sus cineva (tigan musulman)de la pakistanez pana la tigan este multa diferentana.eu cu el ne am cunoscut intr un kebab eu lucram la un prieten de al lui . din ziua in care ma vazut lucrand acolop avenit in fiecare zi .am inam inceput sa iesimla un suc , apoi ma ducea acasa fiindca lucram pana noapte tarziu si asa sa infiripat cev aintre noi .sunt cu el de mult timp nre iiubim ma iubestee mai presus de orice si eu la fel pe el , imi cunoste familia ii cunosc familia chiar acum suntem in romania in vizita la familia mea nu toti sunt la fel . s sonia eu te sfatuies sa il lasi daca nu mai poti eu ies cu sotul meu in poras iesim tot timpul lui ii este frica de tot de aceea te tine in casa sotulmeu sa infruntat cui toti ca sa fie cu mine ,noi am trecut prin multe nimeni nu ne vroia impreuna ,toti vroiau sa ne desparta , dar amstiut cum sa tecem peste toate si ne iuim asta conteaza cel mai mult,am tecut si acum nimeni nu ne mai desparte

    1
    1

  • passiflora pe 10 Iul 2009, 14:38
    Cam aceeasi situatie!!!!!!!!!!

    Draga Sonya si dragelor care ati postat pe acest site… va multumesc ca imi intariti hotararile… ma aflu intr-o situatie asemanatoare.Am 20 ani si de 6 luni sunt combinata cu un pakistanez care are de 2 ori varsta mea si cu care locuiesc…domnul e necasatorit.. parintii i-au murit .. doar fratii si surorile cica-l preseaza sa se insoare in pakistan. Am aflat acest lucru pe parcursul relatiei noastre. Eu stiu ca el in momentul de fata ma inseala cu mai multe parasute si el stie ca eu sunt constienta de asta si ca nu ma poate duce cu zaharelul pt ca ne-am si certat pe tema asta…….fata de iubitul soniei macar nu ma ascunde in casa. Fireste ca imi spune ca ma iubeste si ca nu poate trai fara mine…. si ca nu stie ce sa faca - dak sa se insoare sau nu in pakistan…si cu o voce suferinda ma intreaba dak o sa-l parasesc dupa ce o sa se insoare.. eu i-am zis ca veau sa am o familie si copii.…. ca vreau sa fiu fericita. De ce nu il las dracului si sa-mi gasesc altul?Pt ca il plac cat de cat, pt ca nu am gasit unul mai bun inca, pt ca el ma intretine si stiu ca mi-ar fi greu fara el, in plus mi-a iesit in cale intr-un moment f greu cand eram cu moralul la pamant… imi pierdusem in mai putin de o luna al doilea serviciu… tinand cont ca eu nu ma aflu in Romania. Tot datorita lui am un job decent acum, mi-au iesit si actele, mi-am intarit si psihicul si increderea in mine, in toamna ma apuc si de studii….si lasand la o parte faptul, ca e cu 22 de ani mai mare ca mine, ca nu arata intocmai ca brad pitt in tineretile lui, ca nu de putine ori ma minte, ca ma implora sa o accept sub acelasi acoperis pe curva de fosta lui prietena(ea are 40 ani) care l-a inselat sub ochii lui, in casa lui cu altul si pe care o intretine doar pt ca a aplicat ca boul pt acte impreuna cu ea etc….deci lasand la o parte toate astea si cantarind avantajele si dezavantajele cred ca balanta inclina in procent de 60-70% in favoarea acestei ciudatenii de relatii pe care o am. Fata de draga de sonia…… eu am si simtul razbunarii si al placerii de a ma juca cu nemernici pt ca ca incepand cu taica-miu care si-a batut joc de copilaria mea toti barbatii mi-au adus numai nenorociri.Pe mine m-a dezvirginat un psihopat mental( eu aveam 18 ani si el 52 si 4 copii), apoi dupa ce am reusit sa scap de iadul ala am dat de un cretin care ma invidia ca lucram si studiam in acelasi timp avand rezultate f bune in ambele parti… si dup ace m-am despartit si de acest ordinar am parasit draga noastra tarisoara si m-am stability undeva in occident unde m-am cuplat cu actualul…..Oricum deviza mea este TOTUL SAU NIMIC.Nu accept jumatati de masura si daca cineva are de gand sa se joace cu mine am sa-l joc cum imi vine mie la mana! De-o cam data e prea devreme…..mai am inca de atins niste obiective!

    8
    0

  • Hala pe 9 Iul 2009, 22:35
    pentru Sonya

    In primul rand : are voie sa divorteze.eu sunt musulmanca si stiu foarte clar ca este voie sa divorteze.STiu cum e sa fie nevoie sa te ascunzi sa nu va vada nimeni.O singura chestie o sa-ti spun daca te iubeste o sa divorteze si a-i face bine sa citesti orice carte legata de religie musulmana ca sa nu-l lasi sa te prosteasca cu ce spune si ca sa stii adevarul..iti recomand Depturile si obligatiile unui musulman.Ai grija de tine

    5
    1

  • miss pe 2 Iul 2009, 03:35
    Sper sa apuci sa citescti acest mesaj Sonya!

    Am sa incep prin a`mi cere scuze daca voi ajunge sa scriu ceva ce nu ai vrea sa ajungi sa citesti... nu am apucat sa citesc toate comentariile care au fost lasate de alte persoane care incearca sa`ti fie alaturi cel putin moral ... si poate ca acum e si prea tarziu ca sa iti trimit aces mesaj, cine stie ce alegere ai facut intr`un final, dar in cazul in care citesti acest mesaj am sa te rog sa fi atenta. De aproximativ 7 ani de zile traiesc intr`un anturaj de musulmani, traiesc printre ei in fiecare zi, sunt musulmanca ... iubesc pe cineva de care sunt foarte mandra, familia lui stie de mine, iar familia mea stie de el, suntem "iubiti" de 3 ani, doar ca inca suntem studenti, mai avem putin si vrem sa ne casatorim, INSA, nu orice poveste are un sfarsit ca`n povesti. Adevarul e ca el nu este pakistanez si nici eu, dar majoritatea prietenilor nostrii sunt ... Ei sunt mai ... cum sa spun, afemeiati, le fug ochii destul de mult, Sonya, ii vad in fiecare zi cum se uita si la mine, prietenii cei mai buni sau colegii prietenului meu m`ar manca din priviri daca ar putea, detest chestia asta, dar imi place sa le citesc invidia din priviri. Ei primit una si alta ajung sa faca. Cunosc baieti care sunt in aceeasi situatie ca si acest baiat de care te`ai indragostit si am avut prietene care suferiau ca desteptele din cauza lor. Insa, daca el e insurat, nu poate sa divorteze!!!!! si tu asta stii! Ar fi un MARE MIRACOL daca ar ajunge sa te ceara de nevasta pentru a fi cea de`a doua nevasta, iar la noi in comunitatea noastra a fi cea de`a doua nevasta ... vei fi folosita ca si un obiect de satisfactie personala/intima. Acum, tu hotarasti ce vrei sa alegi, sunt multi alti baieti si mai frumosi si mai destepti decat el. E greu la inceput sa te desparti de el, asa ca iti sugerez ca sa mergi sa lucrezi in alta tara, sa iti incepi o noua viata. Sa mergi si tu la o facultate si iti faci prieteni noi. Stiu ca e greu! Dar sunt si alte fete de varsta ta care au trecut prin asta, iar acum sunt fericite, ori singure, ori deja casatorite cu baieti multtt mai de treaba. Fie ca sa alegi ce e mai bine pentru tine! Ia`ti putin timp pentru tine doar, du`te undeva unde sa fi singura, departe de toate grijile, si pune`ti gandurile in ordine! Sper sa ai parte de o viata minunata, dar te rog, nu te distruge, ca pe el, nu`l doare nici in cot de tine pana la urma urmei, pentru ca ei sunt foarte nepasatori, desi posteaza a fi iubitori, intelegatori ... te rog incearca sa nu mai fi naiva, pentru ca si daca nevasta lui va afla de tine, majoritatea musulmancelor sunt invatate sa ierte si sa accepte slabiciunile barbatilor ... ea il va ierta, va trece cu vederea si va uita la un moment dat sau va ignora pur si simplu, dar tuuuu ... tu vei fi singura care va suferi! Iti doresc mult succes! Si sper ca daca va fi sa aud de tine, sa aud doar de bine!

    5
    0

  • clau pe 11 Mai 2009, 01:07
    pt sonya

    M-am intristat foarte tare cand am citit povestea ta. Cu majoritatea parerilor care au fost scrise aici nu sunt de acord. Eu cred ca marea greseala a fost facuta din partera ta. In momentul cand ai acceptat ca sa mergi la el acasa si sa mancati impreuna. Tu stiai ca este casatorit, si cum gandesc eu nu trebuia s accepti invitatia daca nu ti-ar fii placut - iar daca te gandeai la cosencinte nu faceai lucrul acesta pt ca , probabil stiia ce v-a urma. Nu, cred - defapt sunt sigura ca religia musulmana admite "divortul" nu este asta problema.. Barbatii musulmani (majoritatea) nu divorteaza- ei tin la familiile lor si nu cred ca vor face asta nici in ruptul capului. Iar eu cred , parerea mea ca orice barbat , de orice natie acctioneaza la fel la ... "Daca pisica ridica coada ..." Eu sunt casatorita cu un barbat musulman de 12 ani. La varsta de 16 ani ne-am casatrori. nici una din famili nu s-au opus. Nu este cum spun majoritatea ,ca famiile lor nu accepta o straina -. ba da! Noua e exemp. ne este foarte bine .. ´nici nu vreau sa ma gandesc ce v-a simtii sotia lui daca v-a afla de relatia voastra. Eu , parerea mea ..ar fii m-ai bine sa iti vezi de viata ta si sa mergí inainte. Sa iti gasesti pe cineva care sa te iubeasca cu adevarat si sa nu te m-ai pui pe locul doi. A scris cineva aici ,ca multi din barbatii musulmani cred ca noi romancele suntem femei usoare, da , are dreptate .. ma doare ca spun asta - dar majoritatea femeilor de la noi merg cu orisicine .. numai au nici o onoare sau mandrie. E normal ca sa incerce pe teritoriul nostru asta .. la ei nu e asa ... la ei femeia se casatoreste domnisoara .. este o mare rusine daca o fata a gresit. Deaceea ei au aceasta cultura a lor unde isi respecta femeia,nici nu indraznesc sa o fluiere pe strada.. daca un barbat musulman ar face asta in tara lui - atunci va fii vai si amar de capul lui .. poate v-a fii si batut de alti necunoscuti pe strada pt fapta pe care a facut-o. Daca si l noi fetele ar fii m-ai pretentioase si nu ar m-ai fii asa de usoare - sa cada in asternutul lor din plima seara -.poate ar fii altfel ... pt ca el gandeste .. ehhh .. cum a facut- o cu mine .. asa o v.a face si cu altul maine .. Imi pare rau pt tine - ma gandesc ca nu e usor sa treci prin ce treci ... dar asta e .. mergi inainte - trebuie sa inveti din greseliile facute. Prima data trebuie sa recunosti ca a fost vina ta, ca ai acceptat inceputul acestei relatii s.a.m.d. iar apoi sa ai curajul sa pui capat acestei relatii. Dupa aceea vei vedea ca totul o sa fie bine , vei incepe sa inveti sa traiesti si fara el si iti va fii mult m ai bine. Mult norocu si sper sa iei decizia corecta!

    2
    1

  • ancutza pe 14 Feb 2009, 23:58
    pt sonya

    draga mea nu te cunosc..nu iti cunosc caracterul poti fi mai buna ca majoritatea noastra celor care iti scriem aici..dar nu te gandesti ca u ai gresit cel mai mult?u nu trebuia de la inceput sa permiti sa se ajunga aici te inteleg ti-a placut de el ....ok...dar era insurat..avea nevasta..pune-te in locul femeii aceleia..u cum re-ai simti?fii sincera cu tine...eu sant sotie de muzicant...iar sotul meu e mai tanar cu 2 ani ca mine..eu am28 iar el 26...a avut cateva aventuri bune in trecut...si numai D-zeu stie ce am simtit ca stateam treaza noptile privind pe geam cum se face lumina si lacrimile curgeau pe fata mea.dar stiam ca tot pe mine ma iubeste si tot eu snt printesa lui....cat de tare doare tradarea...si mai ales sa fii departe sa nu poti face nimik...o sa fii si u sotie si sper din tot sufletul meu sa nu existe una tinerica...sa iti faca si tie ceea ce ai facut u...refa-ti viata ta nu merita sa suferi si sa plangi ca nu ai pt cine...o sa vezi ca o sa vina vremea cnd ai sa privesti inapoi si ai sa razi....o sa ii multumesti lui D-zeu ca te-ai scapat de cosmar..si ai grija pe viitor sa fii u prima si cea mai importanta......

    2
    0

  • ancutza pe 14 Feb 2009, 23:38
    pt val24

    da...sant de acord cu tine..aici ai dreptate cu toate ca ai un mod frt brutal de a te exprima...in general noi ``catelusele``ridicam prima data codita...si pe urma ne plangem ca barbatii snt asa si pe dincolo.. dar nu vedem cat de mult gresim...si ca santem singurele vinovate de tot ce ni se intampla..exceptii sunt barbatii care nu au scrupule..asa snt nascuti fara nimik bun...da aici nu e vorba de pakistanez ca putea sa fie african si daca e sa il iubesti tot o sa il iubesti...

    2
    0

  • iulia pe 8 Feb 2009, 16:28
    da, sigur

    cel mai mult imi place afirmatia soniei cum ca el e singurul vinovat. nu exista asa ceva. tu esti singura vinovata , draga mea, ti-o faci cu mana ta. trezeste-te la realitate. esti sluga lui cu care se culca din cand in cand. nu te iubeste . musulmanii pot avea mai mult de o singura nevasta. nu divorta de cealata , dar se insura si cu tine. revino la realitate fetito

    2
    0

  • adella pe 13 Ian 2009, 16:18
    dragostea adevarata nu cunoaste limite

    sincer,sunt de parere ca omul asta nu a prea iubit-o pe sonya.in primul rand,nu trebuia sa o faca sa se implice emotional data fiind situatia lui,in al doilea rand faptul ca a atras-o intr-un fel de capcana,invitand-o la el si ulterior intretinand cu ea raporturi sexuale,fiind constient de faptul ca ea in acel moment nu era decat o copila,iar,cel mai grav e episodul cu avortul prin care si-a demonstrat clar lipsa de orice fel de respect fata de fata asta...o femeie nu-i un obiect sexual si atat....e in primul rand o fiinta si are dreptul la macar o farama de respect si ocrotire din partea celui de langa ea.eu am aceeasi varsta cu a ei si,sincera sa fiu,si eu am fost intr-o situatie similara pana la definitivarea actualului meu logodnic,dar el niciodata nu cred ca ar manifesta un asemenea comportament asupra mea...chiar si atunci cand legitim vorbind eram a doua,se purta foarte frumos cu mine si-mi respecta in totalitate dorintele,slabiciunile...

    0
    1

  • elena pe 6 Ian 2009, 00:20
    iubit pakistanez...

    Sofia are perfecta dreptate. Cat priveste situatia ta sonya,...si eu trecut prin una aproape identica, doar ca prietenul meu pakistanez nu era casatorit, in schimb acum este - dupa ce a plecat in dubai acasa, pentru ca mama l-a pus sa o faca. Inca imi spune ca ma iubeste si suferim ambii, dar familia lor decide totul, si sunt constienta ca nu voi putea fi impreuna cu el. Ma doare enorm dragostea asta, imi taie respiratia si ma chinuie noptile, dar in acelasi timp merg mai departe cu gandul ca sunt iubita extrem de mult. Dumnezeu nu ofera aceasta sansa oicarui. Asa ca parerea mea sonya este sa te consideri o fericita pentru clipele avute cu el, sa le adapostezi cu grija in inima ta, sa accepti ca tot ceea ce-i frumos nu poate dura o vesnicie si incepe o viata noua, gusta din viata ta, si bucura-i si pe altii cu prezenta ta, nu sta inchisa in casa. Trebuie sa poti, sper sa poti....

    2
    0

  • ilona pe 30 Dec 2008, 12:00
    o parere

    draga cand te ai culcat cu el nu stiai k este casatorit sau ce presupune religia musulmana?parerea mea este k esti o mare curva si te ai gandit k ai tras lozul cel gras cu patronul bogat.eu sunt casatorita,poate o sa te casatoresti si tu si o sa vezi ce sentiment te incearca cand o sa afli k sotul te inseala cu o haimana de 19 ani,atunci o sa vezi k nu este vina sotiei,barbatii fac asta din instinct draguta ,nu k iubesc ,sunt niste animale,cu exceptii.o sa te maturizezi si o sa ti dai seama ce greseala ai facut,asa este tineretea

    7
    2

  • rain pe 20 Dec 2008, 21:25
    esti o mare proasta

    Nu si-a dorit copilul tau? El, musulman, ti-a cerut sa faci avort? Pai mai clar de atat ce poate fi? Pt o servitoare, bucatareasa,femeie in pat trebuie sa plateasca. Tu o faci gratis. Mai e nevoie de desen ori sfaturi?

    6
    1

  • sofia pe 29 Nov 2008, 15:36
    religia

    Buna Sonya. Imi cer scuze daca ceea ce scriu nu va fi exact ceea ce vrei tu sa auzi. Dar macar citeste si incearca sa iei o decizie.Eu locuiesc in Emiratele Arabe. Dupa cum toti stim este o tara musulmana.Si ca si tine am o relatie cu un barbat musulman dar nu este casatorit. In tara in care locuiesc traiesc mii de musulmani pakistanezi dar nu multe femei se incumeta sa aiba o relatie cu unul dintre ei.Barbatul cu care esti te iubeste...Si tu trebuie sa simti asta...Dar ceea ce iti voi spune este dureros: niciodata nu se va casatori cu tine!!In primul rand pt ca familia lui nu va accepta niciodata o astfel de casatorie iar ei tin foarte mult la parerea familiei nu se pot impotrivi.Nu este adevarat ca religia nu-i permite sa divorteze.Adevarul este ca familia nu-i permite si el va face ce spune familia. Nu e cu tine pt distractie...E cu tine pt ca te vede ca pe alegerea lui..Cu siguranta sotia nu a fost alegerea lui...pt ca acolo familia alege sotia.Va fi dureros pt amandoi dar trebuie sa iei o decizie.Ai doua posibilati :sa termini o relatie care nu are viitor si care i-ar putea cauza lui multe probleme cu familia, sau sa traiti ascunsi pt tot restul vietii ceea ce va fi mult mai dureros...Cred ca esti tanara si poti gasi pe cineva care te va iubi la fel de mult dar care va putea intemeia un camin. Numai tu poti lua o decizie..Sper sa fie cea buna. Dumnezeu sa te ajute.

    4
    2

  • alina pe 18 Nov 2008, 12:51
    iubirea orientala

    buna sunt aly de abia acum am vazut povestea ta si sper din suflet ca te-ai putut rupe de acest mizerabil .nu trebuie sa te deranjeze ca nu a vrut copilul,gandeste-te ce viata ai fi avut. poate dumnezeu a vrut ca fie asa .fruntea sus viata ta nu se termina fara el .

    5
    1

  • Cornelia pe 15 Nov 2008, 21:56
    Nu-i bine.....

    Da,uneori te mai indragostesti si de cine nu trebuie..... Te cred ca il iubesti,dar nu prea vad un viitor in aceasta relatie.Si nu cred ca va divorta de sotie pentru tine.Tu ai toata viata inainte,si,imi pare ca te chinui prea mult,fiindca trebuie sa va feriti de ochii lumii.Fii puternica si incearca sa renunti.

    1
    0

  • Moca Laura pe 22 Oct 2008, 20:53
    DESPRE PAKISTANEZI

    Mi-ar placae sa dicutam mai amanuntit despre acest subiect dar pe messenger daca se poate...adresa mea este ancutabihor2007

    1
    1

  • val24m pe 27 Sep 2008, 15:06
    Ce au sarit tigancile!

    Ce-i bah? Va e ciuda ca nu sinteti in locul ei? Mereti in Ferentari, ca gasiti "patroni" d-astia girla!!! Tot insurati si cu pumnu' greu! LOL.

    4
    0

  • mary pe 12 Sep 2008, 16:29
    ptval24m

    asta e rau la romani inca suntem rasisti aici nu spune nimeni de bani si de restul....sincer draga val 24 si tu ai o problema la fel de mare ca a sonyei doar ca ea cu simplu fapt ca poate sa il paraseasca pe iubitul ei si sa disfrute de viata care e atat de frumoasa doar noi o uratim, tu sigur nu mai ai sansa tre sa iti schimbi mentalitatea si daca s-ar putea creierii aia infecti si plini de ura. Si pt Sonya : daca nu faci acum pasul asta sa iti vezi de tineretea ta si sa-l parasesti o sa regreti mai tarziu. tine minte timpul nu se mai poate da inapoi . Cred ca nu este persoana in lumea asta sa nu fi suferit din dragoste . Gandestete cat se poate suferi din diverse motive in viata asta¿ Eu iti doresc bafata si daca vrei ai sa poti.P.S. numai daca vrei cu adevarat

    0
    1

  • mona pe 6 Sep 2008, 00:36
    pt val24m

    Da nesimtit poti sa fii mai ! Nu judeca ceea ce nu poti intelege...am impresia ca la varsta asta si la cat de macho te crezi habar n-ai ceea ce simte o femeie..pastreaza-ti comentariile pentru cei care au nevoie de ele.. Si pt Sonya...m-a uimit si pe mine cate femei sunt in situatia ta...ce as putea spune mai mult ca ele...asculta si invata, rupe-te cat inca mai poti. iti tin pumnii

    0
    1

  • lili pe 25 Aug 2008, 18:10
    asa sunt unii barbati

    din pacate noi femeile suntem supuse la multe incercari in viata,probabil si naivitatea nu o lasa sa mearga mai departe.daca tot o iubeste asa de mult de ce nu renunta la nevasta ,pt ca din pacate f multe femei cad prada dulcegarelilor si uita ca dragostea trebuie alimentata din ambele parti,e ceva clasic romanesc.daca esti fata desteapta si vrei mai mult de la viata mergi mai departe in caz k nu vrei sa ramai ultima roata de la caruta.imi cer scuze dak am fost acida dar k sa deschizi ochii cuiva din pacate trebuie sa fii direct chiar dak adevarul doare.

    0
    1

  • Aura pe 1 Aug 2008, 12:33
    IUBIRE ORIENTALA

    Aveam in jur de 18 ani cand am cunoscut un baiat sirian, isi facea studiile la aceasi universitate cu mine, mi-a placut mult, dar poate mai mult deaceea ca era foarte preferat de fete, kiar si de cele din grupa mea,... Intr-o zi, fiind in pauza, stateam cu fetele pe hol, cand a trecut EL, toate au inceput sa-i zambeasca, sa-l salute si sa-l cheme spre noi. EL s-a apropiat, nu vorbea bine nici romana, si nici rusa, l-au intrebat ce varsta are, 20 ani... Toate s-au prezentat, ii faceau complimente, eu eram mai retrasa, atunci EL s-a intors spre mine si m-a intrebat, in engleza, cati ani am si numele, i-am raspuns foarte sfioasa!!! Dupa ce am ramas singure, le-am zis fetelor "VOI IESI CU EL< PUN PARIU". Asa a fost, dar am suferit enorm de mult, treceam printr-o perioada dificila, parca ne apropiasem putin, kiar la initiativa lui, dar putea sa nu ma sune seara, desi imi promisese, putea sa treaca kiar si 1-2 saptamini... Eram la anul 1 de studiu, trebuia sa ma fi concentrat asupra invataturii si nu asupra unei pasiuni de moment, alimentata mai mult de ambitia de a iesi cu baiatul care facea furori la universitate!!!! Ne consideram a fi impreuna, desi nu semana a relatie serioasa!!! Au inceput problemele cand baiatul mi-a propus sa facem dragoste, eu i-am raspuns ca visul meu cel mare e sa merg la cununie curata, si imi respect viitorul sot, desi nu-l cunosc inca. Intr-adevar nu avusem relatii pana atunci, si nu vreau sa credeti ca eram demodata, am decis asta din simplul motiv ca stiam ca nu voi fi cu el, mi-a spus-o singur, ca nu se poate casatori cu straina, caci nu-i vor permite parintii... Apoi eram sigura ca daca o sa ma aiba, atunci s-a pus punct relatiei noastre "Stranii, interesante"!!! Am prietenit vreo 2-3 ani, nu m-am culcat cu EL, in sensul direct, am avut foarte multe certuri, reprosuri......... Iar cand ne-am despartit, caci eu incepusem sa-mi adun motive si argumente ca nu mai trebuie sa continui cu el, isi va finisa studiile si va pleca, iar eu va trebui s-o iau de la capat singura... Am mers intr-o zi la EL acasa, fara sa-l anunt, desi nu o facusem niciodata in toti acesti ani, eram cu o prietena, si fiind in taxi, in drum spre apartamentul in care statea, totusi am decis sa-l anunt ca merg la EL... Surprins, speriat, nu l-am mai lasat sa zica nimic si i-am inchis. Ajunsa acolo, nu mi-a deschis nimeni, dar a aparut EL in fuga, de undeva de-afara, ca si cum nu s-ar fi intimplat nimic, i-am dat o plama, din inertie, s-a infocat, am intrat in apartament, la insistenta lui, si dupa o discutie aprinsa de vreo jumatate de ora, am decis sa plec, fara a ma mai intoarce. Mi-a zis atunci ca m-a apreciat si m-a respectat din adincul sufletului ca nu m-am culcat cu EL, desi si-o dorea enorm... de asemenea pentru faptul ca nu am fumat si nu am servit alcool niciodata in companiile lor, desi ei se distrau ca si europenii, uitand de restrictiile religioase... Cu aceste cuvinte, de mare importanta pentru mine, am ramas din toata povestea asta orientala, si nu regret pentru ca am stiut sa-mi mentin verticalitatea!!! Da, orientalii au un mod deosebit de a iubi, si asa cum mi-a spus-o si EL "arabii daca iubesc, atunci iubesc cu toata suflarea lor, si daca urasc.... atunci la fel"!!! Mi-am revenit greu dupa aceasta despartire, mai ales ca EL mai avea 2 ani pana finisa facultatea si ne intilneam aproape zilnic pe holuri.............. Stiu ca acum are familie si 2 copii, si mai stiu ca nu uita faptul ca a avut o prietena care a stiut sa-si pastreze demnitatea si deaceea o adora si dupa atitea ani....... Nu sunt casatorita, dar imi construiesc un viitor al meu....

    2
    2

  • lia pe 26 Iul 2008, 14:18
    iluzii desarte

    draga sonia, sunt doar cu 2 ani mai invarsta ca tine si am trecut printr-o experienta asemanatoare. ma doare sa citesc povestea ta si iti inteleg suferinta si naivitatea. la 18 ani am inceput si eu o relatie cu un barbat mai invarsta, divortat si cu copil, care stiam de la inceput ca nu poate avea viitor. m-am lasat amagita de experienta lui de viata, si am vrut sa cred ca sunt unica pentru el. insa noi insine stim si simtim ca suntem mintite, si ne amagim singure. l-am parasit dupa aproape doi ani, in momentul in care m-am re-indragostit furtunos de prima mea iubire din copilarie, pe care am reintalnit-o cand m-am intors in tzara in vacanta. acum, dupa doi ani de la despartire, imi dau seama ca relatia cu acest barbat m-a maturizat foarte mult si ca durerea minciunii, amagirii, si cea a renegarii unei vieti care crestea in mine o voi purta cu mine pentru tot restul vietii. cicatricile unei asemenea experiente raman peste ani, insa vei invata curand ca a te desparti de el e cea mai buna solutie si timpul iti va arata ca meriti mai mult. exista dragoste reciproca, exista sacrificiu din ambele parti, exista respect si devotare, exista un barbat al tau si acesta nu este pakistanezul. ai mare grija de tine, ai o decizie grea de luat, dar dupa maxim un an vei vedea cat de puternica ai fost si ca ai luat decizia potrivita. nu-ti fie frica, nu te lasa dominata de el. nu te-ai nascut ca sa fi mereu numarul 2 in viata unui barbat. cauta sa ti faci viata ta, sa-ti scrii povestea ta. nu-ti fie frica de durere, rupe-te de el.

    3
    0

  • mihaela p. pe 15 Iul 2008, 15:44
    impotriva legii si a religiei

    draga sonia,daca vrei sa te trezesti din vis,fa-o cat de repede poti,un barbat insurat nu poate tine langa el o fata tanara decat cu promisiuni iar daca tie iti place sa-ti irosesti tineretea doar crezand promisiunile(minciunile) lui,nu ai decat sa o faci in continuare,dar pot sa-ti garantez ca nu-ti va deveni niciodata sot,ce-ti ramane de facut este ca trebuie sa te hotarasti f bine sa te desparti de el facand loc altei persoane demne,in inima ta ,lasa loc fericirii ca de aia suferi,te amagesti si nu permiti fericirii sa intre pe alta portita in inima ta,smulge-ti ideea ca el este totul pt tine,da-ti sansa altui inceput si vei vedea ca nu-i un sfarsit de drum ruperea relatiei cu el,ci este un nou si placut drum dar cu alt personaj,ti-o spune o persoana trecuta printr-un sfarsit de casnicie(17 ani) si pot spune ca sper la un nou inceput si poate mai bun,curaj,ai multe de vazut si invatat de la viata,dar tine seama si de experienta altora .bafta!

    1
    1

  • cristina-raluca pe 7 Iul 2008, 11:53
    ???

    NU POATE RENUNTA LA RELIGIE PT TINE???O SA-TI SPUN CEVA....A RENUNTAT LA RELIGIE IN MOMENTUL CAND TE-A SFATUIT SA FACI AVORT!!!A RENUNTAT LA RELIGIE CAND A INCEPUT O VIATA DUBLA!!!RESTUL SUNT SCUZE PT O FATA NAIVA CA TINE!!!

    5
    0

  • cristina-raluca pe 7 Iul 2008, 11:49
    INTELEGE CE E BINE PT TINE!!!

    AM CITIT POV TA!!!TRISTA INTR-ADEVAR!SA TE GANDESTI LA UN SINGUR LUCRU.....ESTI SIGURA CA DACA INTR-UN FINAL VETI AJUNGE SA FITI IMPREUNA MAI TARZIU NU VA GASI O ALTA???ESTI SIGURA CA NU-SI IUBESTE SOTIA???DUPA PAREREA MEA AI PREA MULTA INCREDERE IN CE ZICE EL....NU STIU DACA MERITA INCREDEREA TA AVAND IN VEDERE VIATA DUBLA PE CARE O ARE!!!MERITI MULT MAI MULT!!!CREDE-MA!!!AI INCREDERE IN TINE!!!POTI!!!

    0
    1

  • only one pe 26 Iun 2008, 11:02
    mda...

    o daaa....as vrea sa inteleg situatia....tu ai 19 ani, el ii casatorit,tu il iubesti, ii daruiesti virginatatea,el nu poate divorta, tu avortezi, el nu poate divorta, tu ai face orice, el nu poate divorta.....mie mi se pare ca dorintele tale trebuie indreptate spre alt barbat....sincer sunt o gramada....si cum spunea cineva mai sus, o sa il uiti....asa cum nu uitam primul sarut, sau prima noapte petrecuta cu persoana iubita, asa nu se uite primul act sexual...asa se creaza legaturi intre oameni...Dumnezeu ne'a creat asa dar noi nu stim unde si cand sa le folosim...take care si trezeste'te!!!

    2
    0

  • Mia pe 17 Iun 2008, 00:29
    De vina e ea...

    Ce-i prostia asta? Cat de batuta in cap trebuie sa fii sa te incurci cu unu insurat, te culci cu el la prima intalnire, ramai gravida si stai inchisa in casa ca vezi doamne, trebuie sa-i fii lui disponibila? Stiu ca fata asta are 19 ani, dar totusi, nu trebuie sa fii trecut prin ciur si prin darmon sa ai putin bun simt si sa te respecti pe tine in primul rand.

    2
    1

  • anca pe 16 Iun 2008, 13:07
    lasa-l

    pt un barbat casatorit mereu vei fii doar a doua sau alta ,oricat de mult iti spune ca te iubeste iar cand iubesti cu adevarat renunti la tot pt persoana iubita chiar daca este vorba de relegie sau nationalitate.el nu poate sa faca asta nu? ar trebuie sa iti dea de gandit fii mai rationala ,dar pana la urma tu alegi este viata ta sui tu trebuie sa stii ce iti face bine si ce nu bafta

    4
    0

  • dora pe 16 Iun 2008, 09:52
    respect

    draga sonya, o astfel de relatie nu poate insemna respect pt. tine. daca tipul chiar te iubeste, iar nevasta-sa, care nu are nici o vina in toata treaba, trebuie sa ajunga langa el, ar trebui sa te lase sa pleci. ai respect tu insati fata de tine si paraseste-l. esti inca tanara, intr-adevar, vei suferi groaznic, dar pana la urma iti va trece. am de 2 ori varsta ta si stiu ce iti spuns. iti va trece, pt. ca timpul le vindeca pe toate. DAR NU TE LASA TRATATA CA PE CEVA RUSINOS. RESPECTAT-TE MAI MULT DECAT O FACI.

    1
    0

  • val24m pe 10 Iun 2008, 21:20
    Bietele panarame...

    Saracutele naiva, cum sar ele calare pe patron, dupa care (normal) tot el e de vina. Sonia isi merita soarta. S-a combinat cu un tigan INSURAT si MUSULMAN. In ochii lui, ea este doar mai valoroasa decit ciinele. Si o trateaza ca atare. daca mai face mult galagie, o sa-i mai sparga si botu'! Un roman de-al nostru, chiar mai putin dotat la "material", i-a mirosit urit! A vrut tigan musulman, asta are! Ca doar nu era sa o faca individu' patroana. Aviz amatoarelor.

    2
    4

  • rexy pe 10 Iun 2008, 14:07
    asa e

    asa e, cum scrie si vicki, ai ajuns jucaria sexuala a unuia mai batran ca tine si care n-are nici un chef de o relatie serioasa cu tine. si tu ai ajuns sa iti pui viitorul si religia ta in pericol pt un rahat magar ca el, avand in vedere ca ai facut avort, ca e clar ca el nu vrea o familie cu tine, te considera de fapt o tarfulitza care nu e destul de buna sa fie mama copiilor lui. da-l naibii, spun eu. cauta unu disponibil, nu-ti pierde cei mai frumosi ani ai tineretii cu asa unu, care se pricepe la vorbe dulci, dar cand vine vorba de fapte te elimina din viitorul lui.

    2
    0
Pagina « 1 2 »

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod