Ce este făina de cocos și ce poți găti cu ea

Făina de cocos devine din ce în ce mai populară, pe măsură ce îi sunt descoperite beneficiile aduse sănătății.

Pe lângă acestea, făina din nucă de cocos nu conține gluten, transformând-o în alternativa perfectă la făină pentru persoanele care suferă de boala celiacă, au o sensibilitate la gluten, diabet zahar sau probleme digestive. Această făină are un conținut bogat în fibre, proteine și grăsimi sănătoase. De asemenea, are un conținut scăzut de zahăr, calorii și carbohidrați digerabili. Făina din nucă de cocos se face prin eliminarea uleiului și a apei din nuca de cocos. Apoi, miezul alb se macină și se transformă într-o făină de culoare gălbui deschis.

Cum să folosești făina de cocos?

Făina de cocos poate fi folosită atât pentru preparate dulci, cât și pentru preparate sărate. Aceasta este neîndulcită și are un miros ușor de cocos. Cu toate că are o textură și un aspect aerisit atunci când este uscată, făina din nucă de cocos devine destul de densă atunci când este gătită. De aceea, este important să cerni făina înainte de a găti cu ea. Față de alte tipuri de făina, cea de cocos absoarbe mai multă apă, așa că s-ar putea să îți "usuce" rețetele tradiționale. Este recomandat să o folosești în combinație cu alte tipuri de făină sau cu ouă. Poate fi folosită și pentru a îngroșa supele sau în loc de pesmet. 

Atunci când gătești cu făină din nucă de cocos, trebuie să folosești un raport egal de făină-lichid, ceea ce înseamnă că la 2 linguri de făină vei adăuga 2 linguri de apă.

Apa va fi absorbită ușor în timpul procesului de coacere. Poți folosi și ulei de cocos împreună cu această făină pentru a te bucura de și mai multe beneficii. Proprietatea de absorbție este perfectă pentru obținerea unor produse dense, precum pâinea.

Ce poți găti cu făina de cocos?

Poți profita de beneficiile nutriționale ale făinii de cocos prin includerea sa în rețetele unor alimente precum: brioșe cu căpșuni, pâini cu texturi dense, brioșe simple, chifle cu scorțișoară, clătite, negrese, trufe, iar lista nu se oprește aici.

De asemenea, poți folosi această făină și pentru a face o crustă de pizza, pentru a uni compoziția burgerilor vegetali sau chiftelelor, pentru un mic dejun bogat în proteine cu ouă la cuptor.

Dacă ai o sensibilitate la gluten, suferi de boala celiacă sau doar vrei să elimini cerealele din alimentația ta, asigură-te că făina din nucă de cocos pe care o cumperi are inscripționat pe ambalaj că este fără gluten.

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată