Sportul - cea mai buna optiune

Silueta perfecta este un vis, care insa pare greu de realizat pentru unele dintre noi. Cand vorbim despre silueta perfecta ne gandim in primul rand la diete alimentare si sport - ce alimente sa consumam, ce exercitii ar trebui practicate, pe ce ar trebui sa se centreze?
 
Silueta perfecta este un vis, care insa pare greu de realizat pentru unele dintre noi. Cand vorbim despre silueta perfecta ne gandim in primul rand la diete alimentare si sport - ce alimente sa consumam, ce exercitii ar trebui practicate, pe ce ar trebui sa se centreze?
 
Multora nu le surade ideea de exercitii fizice, insa nu este asa de complicat sa faci sport pe cat pare. NESCAFÉ iti spune cum poti sa te mentii in forma mereu fara sa depui foarte mult efort!
 
In loc sa te gandesti ca este greu si obositor, gandeste-te ca sportul iti va creste nivelul de energie si vei fi in forma, pentru ca acesta este chiar scopul practicarii miscarii fizice.
 
O abordare corecta a miscarii este practicarea unui sport care iti place cu adevarat. Sunt o infinitate de optiuni pe care le poti aborda: mersul pe jos, pescuitul, voleiul, golful, tenisul sau orice activitate in aer liber. Gandeste-te ce ti-ar placea sa faci, orice fel de activitate care te tine in miscare te va ajuta sa arzi mai multe calorii si grasimi. Unele exercitii sunt mai eficiente decat altele, dar nu te concentra pe acest aspect atunci cand iti alegi ce tip de miscare vrei sa practici.
 
E bine sa abordezi activitati variate in rutina ta zilnica pentru a avea cele mai bune rezultate. Atunci cand faci miscare in mod regulat vei fi in forma, te vei putea concentra mai bine si starea ta de spirit va fi excelenta. Asigura-te, de asemenea, ca iti schimbi rutina de exercitii fizice pentru a nu te plictisi sau a nu te enerva dupa o anumita vreme.
 
Dupa ce vei hotari ce sport ti se potriveste, ar trebui sa mai tii cont de cateva aspecte.
Incearca sa profiti de fiecare data de primele ore ale diminetii, cand poti opta pentru alergari usoare in parc, inot sau mers pe bicicleta si nu uita sa alegi o tinuta cat mai lejera, care sa permita evaporarea transpiratiei. De asemenea, consumul de lichide in timpul exercitiilor sportive este foarte importanta, pentru ca determina un ritm mai accelerat al procesului de digestie si iti hidrateaza corpul.
 
Pentru a te asigura ca ai energia necesara pentru exercitiile sportive, ar trebui sa stii cateva lucruri despre efectele pe care cafeaua solubila le are asupra formei fizice. Mai mult ca sigur consumi zilnic cafea, fara a sti cum iti influenteaza forma fizica. 
 
Iti poti imbunatati semnificativ performanta fizica daca vei consuma o cafea solubila inainte de inceperea exercitiilor. Cantitatea de cafeina continuta intr-o cana de NESCAFE contribuie la cresterea rezistentei fizice si reduce oboseala resimtita in timpul efortului. Chiar si o cantitate mica de cafeina, de 90 miligrame poate influenta performanta fizica. Astfel, consumul de cafea inainte sau in timpul desfasurarii exercitiilor poate fi o solutie optima, dand posibilitatea prelungirii acestora.
 
Dupa cum au demonstrat cele mai recente studii furnizate de NESCAFE, cafeaua reduce oboseala in timpul exercitiilor fizice si imbunatateste performanta fizica, atat in cazul exercitiilor usoare, cat si a celor de performanta si de mare intensitate, care pot dura de la 30 pana la 120 de minute.

 
Sub influenta cofeinei, muschii incep sa foloseasca grasimile din corp ca sursa de energie in locul carbohidratilor, pentru efortul fizic. Astfel, cafeaua pastreaza zaharul in tesuturi pentru a fi exploatat in momente de efort maxim. Cafeaua are si abilitatea de a creste contractiile muschilor; prin transferul de calciu, sodiu si potasiu la nivelul celulelor, se ajunge la o contractie mai puternica a muschilor.
 
Acum tot ce trebuie sa faci este sa iti alegi sportul favorit, sa iei tinuta potrivita si sa bei o cafea solubila NESCAFE cu gust atat de bun. Si esti gata de treaba!
 
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată