Exerciţii de slăbit acasă. Sunt eficiente şi rapide!

Facebook Twitter gplus Comenteaza
Vrei să slăbeşti, dar fără să fii nevoită să mergi la sală? Acestea sunt cele mai bune exerciţii de slăbit acasă pe care le poţi face foarte repede şi dau rezultate.


Dacă ţi-ai propus să începi un program de exerciţii pe care să le faci cu regularitate acasă, atunci aceste exerciţii de slăbit sunt pentru tine. Eliberează doar 15 minute din timpul tău preţios şi dedică-l acestui set de exerciţii de slăbit acasă, deoarece ele te vor ajuta să scapi de kilogramele în plus şi să-ţi tonifiezi musculatura corpului.

Începe de mâine şi nu lăsa să treacă nicio zi fără să faci aceste exerciţii! Vei constata singură că acest obicei va deveni foarte curând obişnuinţă, imediat după ce începi să simţi efectele.
1 din 6
Abdomene cu picioarele ridicate

Exerciţiul nr. 1

Abdomenele cu picioarele ridicate se numără printre exerciţiile cele mai eficiente pentru musculatura abdominală şi te vor ajuta să arzi grăsimile în această zonă. Ele trebuie efectuate cu regularitate timp de 2-3 săptămâni, iar apoi vei simţi singură efectul şi cu siguranţă vei fi motivată să continui.

Pentru a efectua corect abdomenele cu picioarele ridicate trebuie să te asiguri mereu că zona lombară este lipită de saltea şi nu se curbează. Pentru asta trebuie să ţii abdomenul bine încordat şi picioarele îndoite la 90 de grade Celsius sau întinse, dacă simţi că poţi mai mult.

Din poziţia întins pe spate, coloana lipită de saltea, mâinile încrucişate la ceafă se aduce trunchiul către picioarele care sunt ridicate de la sol. Mişcarea o faci inspirând şi expirând, fără să grăbeşti exerciţiul. Este mult mai important să-l execuţi corect decât să te grăbeşti. Execută 3 seturi de câte 15 repetări, mărind apoi numărul pe măsură ce simţi că îţi permit muşchii abdominali.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;