Abdomen plat

Cel mai eficient exerciţiu pentru un abdomen plat - VIDEO

Un exerciţiu care porneşte din planşă este considerat a fi extrem de util pentru cei care vor să lucreze muşchii şi să aibă un abdomen plat.
Această variaţie din planşă întăreşte musculatura abdominală şi te ajută să obţii un abdomen plat. Este cel mai eficient exerciţiu atunci când este efectuat cu regularitate. Astfel că dacă ţi-ai propus să lucrezi musculatura abdominală şi să reduci din grăsimile care se depun în această zona, îţi recomandăm să faci zilnic acest exerciţiu.

Un alt beneficiu major adus de acest exerciţiu este acela că îmbunătăţeşte postura trunchiului, întăreşte musculatura din jurul coloanei vertebrale şi te ajută să scapi de durerile de spate.

Flexibilitatea este un alt aspect pe care-l poţi îmbunătăţi dacă faci cu regularitate exerciţii de tip plank.
De asemenea, capacitatea de concentrare va fi una mai bună, aceste exerciţii ajutând la îmbunătăţirea stării de spirit şi o gestionare mai bună a situaţiilor stresante.



Cum să faci corect acest exerciţiu


1.Începe din poziţia de flotări, cu picioarele depărtate fără a depăşi linia şoldurilor.
2. Trunchiul şi posteriorul vor fi mereu în linie dreaptă, iar pe toată perioada exerciţiului abdomenul trebuie menţinut încordat.
3.
Îndoaie mâna dreaptă şi coboară cotul pe sol, după care îndoaie şi mâna stângă. Menţine postura timp de câteva secunde.
4.
Se revine cu palma dreaptă pe sol, apoi cu cea stângă, ajungând în poziţia de start.
5. Se repetă mişcarea îndoind întâi mâna stângă, urmată de cea dreaptă, se menţine postura şi se revine la poziţia de start.
6. Se fac zilnic câte 10-15 repetări complete.

Foto: popsugar.com

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată