7 motive să sari coarda în fiecare zi

Femeie care se antreneaza cu coarda

Mai ții minte vremea când erai copil și săreai coarda? Ceea ce atunci era doar un joc, acum este un mijloc eficient pentru a-ți menține sănătatea și condiția fizică. Vezi de ce e bine să sari coarda!

Citește mai jos 7 motive pentru care ar trebui să începi să sari coarda:


1. Săritul corzii este unul dintre cele mai eficiente exerciții care antrenează toate grupele de mușchi. Este un exercițiu complet care are nevoie de conlucrarea principalelor grupe de mușchi, astfel că printr-un singur exercițiu îți vei folosi aproape toți mușchii și vei descoperi și câțiva despre a căror existență habar nu aveai.

2. Atunci când sari coarda consumul de energie al corpului crește, contribuind astfel la scăderea în greutate. Fiind un exercițiu complet, te va ajuta să pierzi țesut adipos din toate zonele corpului în care acesta s-a format, astfel că vei slăbi uniform, spre deosebire de alte exerciții care vizează diminuarea stratului de grăsime doar din anumite zone.

3. Săritul corzii îți îmbunătățește activitatea sistemului cardio-vascular, contribuind la fluidizarea circulației sanguine către zonele periferice ale corpului. În plus, se poate dovedi un aliat de nădejde pentru reducerea nivelului de colesterol din organism. Conform măsurătorilor efectuate în centrele de nutriție și fitness dacă sari coarda timp de o oră, consumi până la 1000 de calorii.

4. Dincolo de beneficiile invizibile, săritul corzii are și efecte pe care le poate vedea toată lumea, inclusiv tu: mușchii tăi se vor dezvolta armonios, vor fi bine conturați, iar grăsimea va dispărea, astfel că vei avea un corp armonios și bine proporționat, cu un look de invidiat.

5.
Săritul corzii este un antrenament foarte bun și complet atunci când vrei să întrerupi rutina exercițiilor de la sală și poate fi folosit cu încredere atunci când vrei să previi o accidentare sau te recuperezi după o accidentare. Alergatul intens poate provoca dureri musculare sau tendinite, așa că este bine să alternezi perioadele de la alergare cu cele de sărituri la coardă pentru a nu-ți expune corpul unor posibile riscuri.

6. Un abonament la sală poate fi destul de costisitor din punct de vedere financiar, iar programul de la serviciu s-ar putea să nu-ți permită să ajungi prea des la clubul de fitness. O coardă bună costă câțiva zeci de lei, te ține o veșnicie și o poți folosi de fiecare dată când timpul îți permite. Ia-o cu tine în parc și, după o alergare de 30 de minute, sari coarda măcar 15 minute. Te vei întoarce acasă energizată după o zi grea sau îți vei începe ziua cu un tonus excelent, plină de vigoare și optimism.

7. Săritul corzii contribuie la obținerea unei posturi corecte a corpului pentru că te obligă să-ți menții corpul drept atunci când sari. De asemenea, îți îmbunătățeste viteza de reacție și de coordonare între membrele corpului. Nu în ultimul rând, săritul corzii te va ajuta să-ți îmbunătățești condiția fizică și să capeți o rezistență mult mai mare la efort fizic.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;