Dietă. 5 alimente care te ajută să controlezi pofta exagerată de mâncare


Include la fiecare masă de prânz câte o jumătate de avocado, deoarece acesta te va ajuta să scapi de poftele nesănătoase care apar după-amiaza
Dacă ţi-ai propus să slăbeşti cu siguranţă vei încerca să reduci din cantitatea de alimente consumate, însă cum să faci acest lucru ca să nu suferi de foame? Descoperă câteva alimente care transmit un semnal către creier că eşti sătulă şi care au nutrienţii necesari pentru a-ţi potoli foamea, fără să-ţi saboteze dieta.

Iată care sunt alimentele pe care te poţi baza:

1. Merele

Cu o jumătate de oră înainte de ora mesei este recomandat să consumi un măr, deoarece fibrele şi conţinutul său ridicat de apă te va face să mănânci mai puţin la masă. Astfel nu vei resimţi o senzaţie accentuată de foame înainte de masa de prânz şi nu vei fi tentată să mănânci o cantitate exagerată de mâncare.


2. Avocado

Dacă obişnuieşti să consumi o jumătate de avocado la masa de prânz te vei simţi sătulă toată după-amiaza şi nu vei fi tentată să ronţăi mereu câte ceva, se arată într-un studiu apărut în publicaţia Nutrition Journal.
Femeile care au testat acest obicei au constatat că saţietatea este de durată şi s-au simţit mult mai puţin ispitite să aibă o gustare nesănătoasă la trei ore după masa de prânz.


3. Năutul

O cercetare apărută recent în publicaţia Obesity a scos la iveală faptul că persoanele care obişnuiesc să consume cu regularitate leguminoase (năut, fasole boabe, mazăre, linte) se simt cu 31% mai mulţumite după ce au terminat de mâncat. Aceste leguminoase au un conţinut ridicat de proteine, dar şi fibre din belşug care conferă senzaţia de saţietate de lungă durată şi te împiedică să faci excese alimentare.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;