10 alimente care te ajută să slăbeşti 3 kilograme într-o săptămână

Dietele bazate pe abundenţa unui singur aliment sunt o metodă rapidă să scapi de câteva kilograme, înainte de a începe o dietă mai echilibrată. Acestea nu sunt sănătoase pe termen lung şi pot fi greu de adoptat chiar şi pentru câteva zile. Eficienţa lor depinde însă în mod semnificativ de metabolismul tău.
Dietele bazate pe abundenţa unui singur aliment sunt o metodă rapidă să scapi de câteva kilograme, înainte de a începe o dietă mai echilibrată. Acestea nu sunt sănătoase pe termen lung şi pot fi greu de adoptat chiar şi pentru câteva zile. Eficienţa lor depinde însă în mod semnificativ de metabolismul tău. Consulta-ţi medicul înainte să încerci oricare din cele 10 alimente care te ajută să slăbeşti 3 kilograme intr-o săptămână.

Supa de varză


O dietă bazată pe supa de varză poate fi dificilă pentru gurmanzi, deoarece gustul acesteia nu este tocmai satisfăcător. Prin scăderea dramatică a numărului de calorii, puterea de concentrare poate suferi, iar riscul de anemie nu este neglijabil, dar supa de varză şi-a demonstrat eficacitatea ca aliment minune pentru slăbit.

Zeama de lămâie


Lămâile pot fi un aliment foarte util pentru o dietă rapidă. Zeama de lămâie băută zilnic, dar şi coajă de lămâie îmbunătăţesc viteza metabolismului şi grăbesc digestia.
Sucul de lămâie combinat cu apa călduţă poate fi băutura perfectă pentru o dietă rapidă, din care lipsesc orice alte băuturi.

Ardei iute


Capsaicina, compusul activ care contribuie la calităţile dietetice ale ardeiului iute, reduce pofta de mâncare, reglează tensiunea arterială şi poate chiar creşte libidoul. Ardeiul iute proaspăt, introdus în cât mai multe mese timp de o săptămână, poate însă irita stomacul.

Banana


Dietă japoneză cu banană recomandă începerea fiecărei zi cu o banană mare, bine coaptă, urmată de un pahar de apă la temperatura camerei. Implică însă absenţa totală a dulciurilor şi un meniu echilibrat cu proteine şi fibre, în porţii mici.

Orez brun


O dietă de o săptămână cu orez brun elimină toxinele atunci când bei în fiecare zi cel puţin şase pahare de apă. Bogat în fibre, vitamine B şi minerale, orezul poate fi combinat cu fructe şi legume proaspete, dar niciodată cu banane, porumb sau ciuperci.

Avocado


Bogat în "grăsimi bune", monosaturate, avocado este recomandat la dieta pentru micul dejun şi cină. Combinat cu legume şi fructe proaspete şi carne slabă te va ajuta să slăbeşti şi îţi va reduce colesterolul.

Ceai verde


Băut în fiecare zi, ceaiul verde este excelent pentru dietele cu deficit de calorii. În fiecare zi, poţi să bei ceai verde la discreţie şi vei beneficia de puterile lui antioxidante.
Este recomandat să consumi cu 500 de calorii mai puţin decât necesarul zilnic, pentru un total de cel puţin 3500 de calorii "pierdute" intr-o săptămână.

Fulgi de ovăz


Bogaţi în proteine şi fibre, fulgii de ovăz au un conţinut redus de grăsime şi oferă saţietate pentru timp mai îndelungat. Consumaţi dimineaţa alături de un ou fiert şi seara, fulgii alcătuiesc o dietă bună, alături de un prânz care constă doar în legume.

Linte


Foarte săracă în grăsime, dar bogată în proteine şi carbohidraţi fără colesterol, lintea conţine fier, deci nu vei fi în pericol de anemiere atunci când o consumi din belşug. Folosită la supe, piureuri şi salate, lintea poate fi completată cu porţii foarte mici de lactate degresate.

Grepfrut


O jumătate de grepfrut la micul dejun, alături de două ouă, o altă jumătate la prânz cu o salată şi puţină carne slabă şi încă o jumătate la cină alături de peşte şi legume verzi. Dieta cu grepfrut te poate ajuta să slăbeşti până la 3 kilograme intr-o săptămână dacă bei minim 2 litri de apă pe zi.
Poţi adăuga o singură ceaşcă de cafea fără zahăr şi nu uită că succesul dietei depinde şi de porţiile cât mai mici.

Autor: Iulia Anghel

 

Comentarii (4)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • ana pe 5 Ian 2014, 12:54
    Pt Ioana

    Cumpara cartea dr Mihaela Bilic si fa sport!vei avea rezultate daca te ambitionezi!

    1
    1

  • maria pe 15 Iul 2012, 12:17
    ;)

    vroaim sa scriu Spinningul* :)

    2
    0

  • Maria pe 15 Iul 2012, 12:16
    Ioana

    Cea mai buna solutie este sa te apuci de sport in cazul in care nu o faci deja. Sinningul lucreaza foare intens coapsele si picioarele in general, de asemenea alergatul este foarte bun si te ajuta sa si slabesti find cardio. In general sporturile de andurata sunt foarte benefice, daca nu sunt si exercitii speciale pentu anumite zone ale corpului pe care vrei sa le tonifici. Spor la treaba!

    3
    0

  • Ioanaa` pe 21 Iun 2012, 17:52
    sad

    in vara anului trecut am slabit destul de mult iar apoi in 2 sapt m`am ingrasat din nou... la picioare mi`au ramas muschi lasati...si vreau sa stiu cum pot sa scap de ei...ma pouteti ajuta va roog ca sa pot purta si eu pantaloni scurti... :) va raman recunoscatoare

    0
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată