S-a deschis casa de Bijuterii 8 Jewellery din The Grand Avenue - JW Marriott

Vedete de top, jurnalişti şi oameni de opinie s-au lăsat seduşi de strălucirea diamantelor, aseară, într-un cadru elegant, cu ocazia inaugurării Casei de Bijuterii 8 Jewellery din The Grand Avenue-JW Marriott. Gazda petrecerii a fost frumoasa prezentatoare de ştiri Livia Graur, care a strălucit purtând o selecţie de piese batute în diamante, de colecţie.

Având  o expertiză de peste 20 de ani pe piaţa din Germania, 8 Jewellery propune o selecţie de piese rafinate, din aur de 18 k, cu diamante şi pietre preţioase, ale unor branduri-cult cu tradiţie în industria bijuteriilor de lux, precum: Crivelli Gioielli, Damaso Martinez , dar şi  propria colecţie de bijuterii care se remarcă printr-un design modern şi elegant. Creaţiile proprii ale Casei de Bijuterii 8 Jewellery se disting, în primul rând, printr-un aspect esenţial şi anume acela de a fi piese unicat, pe care artistul bijutier le-a creat  având, de fiecare dată, o altă sursă de inspiraţie. De la montura, formă, elemente inovative, precum toarta flexibilă a inelelor, până la aranjarea într-o anume formă, a diamantelor, bijuteriile 8 Jewellery  pot concura cu cele mai prestigioase case de bijuterii din lume.

Creaţiile disponibile în luxosul boutique pot satisface şi cele mai pretenţioase gusturi, fie ele tradiţionale, clasice sau moderne,  în primul rând, datorită diversităţii de modele, ce cuprinde de la bijuterii discrete, feminine, precum braţările fine Tenis, în degradee, cu smaralde şi diamante, inelele rafinate cu briliante, cerceii solitaire, o creaţie cu totul atipică faţă de clasicii solitaire, versatilă, o piesă de rezistenţă, am putea spune, care se poate transforma uşor, prin eliminarea unui element, într-o cu totul altă pereche, până la bijuterii statement, opulente, sculpturale. Aurul galben - strălucitor iradiază căldură, cel alb este odihnitor şi rafinat, cel negru, nonconformist.

Ele fuzionează perfect în aceasta probă de inventivitate şi creativitate, cu diamantele champagne, de un roz subtil, cognac sau alb-pur, smaraldele şi safirele.

Nimic nu este întâmplător, pentru că, la rândul ei, această revărsare de preţiozitate este temperată de sobrietatea decorului. Efectul este o adevarată forţă a sugestiei, în care se întrepătrund poezia, emoţiile, influenţele culturale, gustul sofisticat şi jocul subtil de străluciri şi umbre. Dorinţa de a oferi o experienţă de shopping completă, clienţilor noştri, se poate remarca şi graţie atenţiei cu care s-a decorat magazinul, cât şi set-up-ului creativ, de expunere, al preţioaselor piese.

Conceptul acestui spatiu preţios în sens propriu şi figurat este un demers intelectual de mare rafinament, ce trădează preocuparea pentru desfătarea vizuală. Design-ul poarta semnatura artistului Gunter Neunzig, un reputat şi apreciat designer de interior din Germania, a cărui creaţie, respectiv, casa în care locuieşte, a reuşit să primească recunoaşterea specialiştilor din domeniu, odată cu situarea ei în topul celor mai inedite 10 case din Europa.

Decorul all-black se îmbină perfect cu presele de furnir vechi de 300 de ani, ce adăpostesc casetele transparente ale bijuteriilor şi cu vitrina, o adevarată instalaţie de artă. Astfel, negrul sobru contrastează cu strălucirea cameleonică a bijuteriilor şi le potenţează frumuseţea. Sunt exigenţele unui estet, iar efectul se adaugă la preocuparea stiliştilor-bijutieri pentru impactul vizual al creaţiilor.  Iluminatul a depăşit funcţia sa obişnuită, obiectele fiind gândite de un artizan al luminii.

Lampile sunt obiecte de artă, pentru că induc emoţii şi intenţii.

Corpurile de iluminat cu forme avangardiste, de geometrie astrală, cât şi mobilierul de tip smoked au fost alese cu mare grijă, ambele aparţinând celebrului brand italian MOOOI, devenit iconic, odată cu introducerea pieselor  în colecţiile celor mai prestigioase muzee: Victoria & Albert Museum, Groninger Museum sau Montreal Museum of Fine Arts. 8 Jewellery propune, astfel, prin acest mix sofisticat în sobrietatea lui, o experienţă unică ce, cu siguranţă, vă va convinge ca 8 Jewellery nu vinde simple bijuterii, ci EMOŢII.

La eveniment au participat : Anca Serea, Livia Graur, Diana Bart, Adina Halas Hungeanu, Maria Radu, Eli Roman, Connie Preda, Cristina Şoloc, Monica Colceriu, Cristina Soare, Ligia Munteanu, Elena Ţaranu, Camelia Balţoi, Oana Tache, Dr. Iulia Preda  şi Andrei Nourescu.

Povestea Casei de Bijuterii Crivelli Gioielli a început în 1970, cand fondatorul ei, Bruno Crivelli, a hotărât să reunească pasiunea, talentul de bijutier, cunoştintele din istoria bijuteriilor şi vasta sa expertiză în domeniu, în ceea ce urma să devină, peste ani, brandul Crivelli, şi anume, un jucator de top în industria high-end jewelry,  de diamante şi pietre preţioase. Gratie savoir-faire-ului de peste zeci de ani şi creativităţii, brandul Crivelli este astazi un reper în sectorul bijuteriilor de lux, fiind foarte apreciat atât pentru stilul inconfundabil “Made in Italy”, cât şi pentru unicitatea creaţiilor sale.

În 2012, a fost câştigătorul Best Italian Jewellery Brand Collection, în cadrul Andreea Palladio International Jewellery Awards.

Bijuteriile Crivelli sunt realizate doar în ediţii limitate, având, însă, şi un segment de nişă ce constă în realizarea de piese unicat. Realizate cu măiestrie de artizanii bijutieri, cu un design original, din metale fine şi pietre preţioase, bijuteriile fascinează nu doar Crivelli aficionados, dar şi buyerii din întreaga lume. Brandul italian redefineşte stilul clasic, în maniera sa modernă. Tehnicile avansate,  inovative, de prelucrare a aurului, combinaţiile cromatice inedite, sclipirile spumante ale pietrelor preţioase precum: diamante, smaralde, rubine şi safire, finisajele perfecte şi texturile fascinante ale materialelor preţioase poziţioneaza Casa de Bijuterii Crivelli Gioielli ca fiind un reper de rafinament şi tradiţie pe scena internaţională.

Fondat in Bilbao în 1970, de către Damaso Martinez, brandul spaniol eponim s-a impus pe piaţa bijuteriilor de lux încă de la început, prin creaţiile sofisticate care au reuşit să îmbine elementele clasice, cu un design inovativ, devenind adevărate opere de artă. În 1990, moştenitorii companiei, Monica, Alberto şi Ainhoa, au preluat conducerea, iar primul pas al strategiei lor a fost extinderea la nivel mondial, odată cu participarea brandului, pentru prima dată,  la expoziţia de prestigiu de la Basel. Anul 2000 a marcat începutul aventurii americane, prin participarea brandului Damaso Martinez  la JCK Las Vegas, unul dintre evenimentele de referinţă din industria bijuteriilor.


Prestigiosul brand de fine jewellery, Damaso Martinez, îşi datorează reputaţia de astazi nu doar tradiţiei îndelungate, cât, mai cu seama, calităţii deosebite a materialelor, predilecţiei pentru detalii, a finisajelor impecabile şi diversităţii care caracterizeaza fiecare colecţie a brandului. Fiecare colecţie  impresionează fie prin tăieturile extrem de precise sau combinaţiile seducătoare de aur roz şi champagne diamonds, fie prin aerul fresh şi natural “hippie-style collection” al brăţărilor elastice din aur sau prin aerul atemporal al unor piese ce pot fi încadrate în seria  bijuteriilor evergreen. Nu e de mirare, aşadar, de ce Damaso Martinez  este un nume ce a câştigat încrederea nu doar a  celebritatilor, cât şi a  familiilor regale. Cu o  reţea extinsă, Damaso Martinez este prezent pe cele  mai importante pieţe, precum: Anglia, Emiratele Arabe, Franta, Canada, Germania, Belgia, Turcia etc., de unde aceasta mică companie de familie îşi extrage 40 % din cifra de afaceri.

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod