L'Armoire, locul ideal pentru femeia puternica

Miercuri seara, 26 martie, am avut o surpriza foate placuta. In urma unei invitatii pe care am primit-o zilele trecute, am participat la evenimentul de lansare a colectiei de primavara-vara 2008 a magazinului L'Armoire.
Miercuri seara, 26 martie, am avut o surpriza foate placuta. In urma unei invitatii pe care am primit-o zilele trecute, am participat la evenimentul de lansare a colectiei de primavara-vara 2008 a magazinului L'Armoire. Este vorba despre o serie de produse ale creatorilor prezenti in magazin, care prezinta viziunea proprie asupra tendintelor din sezonul primavara-vara 2008. Totul s-a desfasurat intr-o atmosfera specifica anilor '70, in care muzica, sampania si aperitivele elegante au completat evenimentul.

Inainte de a vorbi despre tendinte, este important sa citesti un mini-interviu cu Lacramioara Ilie, una dintre asociatele in aceasta afacere:

Mini-interviu

Ce este  un concept-store?

Concept-store. Ce pot sa zic? Nu noi ne numim asa, altii o fac. In prima instanta, avand in vedere faptul ca in magazinul nostru exista piese create de designeri renumiti de la noi, se face o legatura intre conceptia de designer si cea de concept-store.

Alt aspect este legat de pictorii care au ales sa-si expusa operele in magazinul nostru.
Este vorba despre Gabriela si Ion Draghici si de Theodor Vescu.

Persoanele interesate sa-si achizitioneze aceste piese, pot intra in legatura cu acesti artisti, de la care isi pot cumpara piesa dorita, fara adaos comercial. Noi am fost deosebit de incantate ca acesti artisti au ales locatia noastra. Pot spune ca lista este inca deschisa.

De unde a pornit ideea acestui concept-store?

De la nevoile noastre. Atunci cand trebuia sa participam la vreun eveniment de inalta clasa, aveam intotdeauna probleme in a gasi o tinuta completa. Alergam prin tot orasul sa gasim haine, accesorii, incaltaminte. Asa ne-a venit ideea. Am deschis un magazin in care clientele noastre pot gasi tot ce au nevoie pentru o vestimentatie completa.

De asemenea, aici se vor gasi piese unice, create special pentru o anumita persoana. Astfel, clientele scapa de teama ca ar putea avea aceeasi vestimentatie cu o alta, prezenta la acelasi eveniment.

Care este target-ul magazinului?

Magazinul a fost deschis, in principal, pentru femeile ocupate, nivelul unul si doi managerial.
Asa cum spuneam si mai sus, pot fi create piese la comanda. Designerii nostri propun tesaturile si modelele, iar noi le trimitem spre aprobare clientelor. De asemenea, acestea au posibilitatea sa-si retuseze piesele in cazul in care nu se mai potrivesc ca lungime sau largime.

Care sunt preturile?

Ne axam pe produse de cocktail, de zi si de seara, mergem foarte putin pe casual. Cea mai scumpa rochie care exista acum in magazin este unica, are pictura manuala pe material si costa 36 de milioane. Insa avem si rochii care costa 6-7 milioane, acestea merg pe partea de eveniment.

Cum ati ales spatiul?

Am cautat destul de mult, in jur de sase luni. Am avut parte de un drum destul de anevoios, cu oferte foarte putine. Asta pentru ca am impus criterii foarte clare in ceea ce priveste spatiul in care se afla magazinul. In primul rand, am vrut sa fie foarte aproape de centrul de business, am vrut sa aiba o intrare generoasa, sa dea clientelor posibilitatea de a simti intimitatea de acasa, fara a le face sa creada ca deranjeaza pe cineva.
Am ajuns astfel la aceasta vila eleganta, de lux.

Cine s-a ocupat de amenajarea spatiului?

Am incercat sa scoatem in evidenta stilul anilor '70, care, in conceptia noastra, reprezinta cea mai eleganta perioada. Singurul obiect care este luat din strainatate este tapetul - am luat ultimele patru role, este original din anii '70. In rest, vitrinele, sifonierele, candelabrele, toate obiectele care exista aici sunt desenate de Eugen Buta, designer-ul care s-a ocupat de aceasta parte.

Ce se poarta in sezonul primvara-vara 2008?

Eu va pot spune din punctul meu de vedere, ce am perceput eu, fara a fi un profesionist in domeniu. Sunt foarte la moda taieturile feminine care evidentiaza talia, culorile calde (galben, roz, bleu, chiar si rosu). De asemenea, piesa de rezistenta a acestui sezon este rochia, un must have, care poate fi foarte usor accesorizata.

L'Armoire, tendinte

Selectia pentru evenimentul desfasurat pe 26 martie a fost realizata de Alin Galatescu si a fost compusa dintr-un mix de creatii ale designerilor romani prezenti in magazin.
Printre acestia se numara: Elena Perseil, Eugenia Enciu, Irina Marinescu, Kaloni, KFStudio, Kinga Varga, Kristina Dragomir, Lena Criveanu, Obsidian by Ioana Pascal, Sarita's Heart by Sarita, Sepala by Mihaela Glavan, Wilhelmina Arz, Zasha.

Designerii si stilistii propun un look original, trendy, care sa se plieze perfect pe tinute de la casual, la cocktail. Materialele propuse sunt unele naturale, in culori vii, pastelate (alb, rosu, roz, ciclam), cu taieturi cat mai feminine, care pun in evidenta talia.

Stilul anilor '70, atat de la moda in acest sezon, s-a regasit si in colectiile prezentate miercuri seara, 26 martie.
 

Comentarii (2)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • iordache diana alina pe 28 Dec 2008, 18:28
    vrea sa ajung model

    buna..! am 15 ani,1,77 si 53 kg,masurile mele sunt:85.60.88.Sunt o pers simpatica,realista si perseverenta .Sunt din constanta si daca vreti sa vb cu mn intrati pe id : dianna_alinna2006

    1
    1

  • anghel alina pe 23 Nov 2008, 15:38
    moda

    buna ziua ma numesc alina sunt din valcea si am 22 de ani.studiile mele in domeniul modei s-au dovedit a fi inutile in romania rugamintea mea este daca mi-ati putea da un sfat referitor la o colaborare cu o casa de moda.am realizat sute de modele vestimentare feminine dar nu stiu cum sa iau legatura cu cei interesati de o colaborere.va multumesc anticipat si sper din suflet ca mesajul meu sa nu treaca neobservat.cu respect alina imi puteti raspunde pe adresa anghelalina21@yahoo.com

    1
    1

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod