AMWAY PREZINTĂ ARTISTRY IDEAL RADIANCE™

Cu tehnologie 3D patentată, menită să ofere trei dimensiuni de frumusețe, strălucire și luminozitate.
Noul trend în frumusețe, cel de iluminare a pielii, avansează și evoluează cu viteza luminii, pe măsură ce femeile aspiră la cea mai nouă expresie a tinereții: luminozitate, transluciditate și uniformitate. De fapt, ARTISTRY™ a făcut un sondaj în rândul femeilor din întreaga lume și a creat o nouă gamă de produse de frumusețe și strălucire, vizând tocmai aceste repere. Rezultatul: IDEAL RADIANCE, un sistem de trei produse de strălucire, care funcționează pe baza unei tehnologii speciale 3D, menită să combată iritarea, apariția hiper-pigmentării și protecția mediului, oferindu-i pielii o strălucire  remarcabilă.

Iritarea pielii este aproape imposibil de evitat, fenomen amplificat de expunerea la raze ultraviolete, stres și chiar și îmbătrânire cronologică.
Industria de frumusețe nu a dus lipsă, în ultimii 10 ani, de soluții care să vizeze ridurile, însă, în prezent, principala grijă, devenită aproape o obsesie la nivel mondial printre femei, o constituie tonurile inegale ale pielii, potrivit unui studiu efectuat în 2012 de compania de cercetări Mintel.

Previne. Tratează. Protejează

Colecția IDEAL RADIANCE ™ abordează strălucirea pielii într-o manieră holistică și cuprinzătoare. În colaborare cu laboratoarele din Asia și prestigiosul consiliu de consultanți științifici (Scientific Advisory Board - SAB), cercetătorii ARTISTRY™ au studiat în profunzime și au ajuns la o combinație puternică de plante și tehnologie inovatoare de strălucire, pentru a calma pielea iritată, estompa petele și asigură o hidratare superioară și protecție împotriva factorilor care duc la pigmentare.


Perle de înțelepciune

Prevenirea vine în forma unui amestec calmant de plante alese pentru beneficiile lor de restaurare a pielii:  amestecul Multiflora ce conține margarete englezești, mușcate europene, iasomie,  luminiță de seară și salcâm japonez. În plus, o formulă extrem de concentrată de proteine din perle prezintă beneficii calmante avansate, ajutând la diminuarea petelor vizibile, precum și la reducerea depigmentării.

Mai mult, un amestec special de semințe de chia și extract de rodii, crescute și recoltate în fermele  sustenabile Amway, tratează petele întunecate și ajută la estomparea lor, contribuind la uniformizarea tonului pielii.

Ultimul pas implică hidratare și protecție împotriva numeroșilor factori care provoacă iritația pielii. Pentru a atinge acest obiectiv, este folosită o tehnologie 3D de iluminare, care presupune implementarea a trei ingrediente puternice, pentru a oferi calmare, strălucire și hidratare, în adâncimea pielii, printr-un sistem special de lipozomi. Aceste ingrediente includ: extract calmant de lemn dulce, ferment de cirește acerola, un agent de strălucire a pielii și Ceramida 3, o lipidă naturală proprie pielii, care ajută la hidratare.

Performanță radiantă – rezultatele testelor clinice

Esența pentru luminozitate ARTISTRY IDEAL RADIANCE™ este un produs fin și concentrat, cu absorbție rapidă, ale cărui ingrediente active conferă tenului hidratare și strălucire, lăsându-l curat, uniform și luminos.
76% dintre femeile care au testat produsul au confirmat că esența pentru luminozitate ARTISTRY IDEAL RADIANCE le-a ajutat să obțină un ten mai radiant în numai două săptămâni, în timp ce 97% dintre femeile care au testat produsul au putut observa un ten mai radiant în mod vizibil în numai patru săptămâni *

Formula concentrată a corectorului pentru imperfecțiuni  ARTISTRY IDEAL RADIANCE™ acționează asupra petelor închise la culoare ale epidermei și zonelor depigmentate, pentru a dezvălui un ten mai uniform și mai radiant. După numai patru săptămâni, 82% dintre femeile care au testat produsul au confirmat reducerea hiperpigmentării. 97% dintre femeile care au testat produsul au obținut un ten mai luminos și mai strălucitor în mod vizibil şi măsurabil după numai 12 săptămâni. *

Crema intens hidratantă pentru luminozitate ARTISTRY IDEAL RADIANCE™ ajută la uniformizarea tenului, conferindu-i un aspect mai luminos și refăcându-i bariera naturală de hidratare. După numai opt săptămâni, 84% dintre femeile care au testat produsul au precizat că aspectul tenului lor este mai uniform, devenind cu până la 131% mai hidratant, după numai 15 minute, efect ce durează opt ore.*

*Atunci cand este folosit ca parte integrantă a ARTISTRY IDEAL RADIANCE Power System
De unde poate fi achiziționată

Gama de produse ARTISTRY IDEAL RADIANCE™ se lansează oficial în România pe 24 Aprilie 2014 și poate fi cumpărată prin intermediul celor 40.000 de Întreprinzători Amway din România.


Marca ARTISTRY™ se numără printre primele cinci cele mai vândute mărci de produse premium de îngrijire a tenului* din lume.
Înfiinţată în 1958 de o echipă de antreprenori, soţ şi soţie, portofoliul ARTISTRY prezintă produse avansate de îngrijire a tenului dezvoltate cu tehnologii noi şi ingrediente din plante patentate, vizând semnele biologice şi ambientale de îmbătrânire pentru bărbaţi şi femei deopotrivă, alături de colecţii de culori clasice şi sezoniere pentru faţă, ochi şi buze. Formulele superioare reflectă studiile de cercetare globale, dezvoltarea şi asigurarea calităţii realizate de o reţea de peste 900 de oameni de ştiinţă şi coordonate de o comisie de consultanţi ştiinţifici şi academici – care lucrează împreună pentru a împinge limitele frumuseţii. Produsele ARTISTRY™ sunt comercializate prin intermediul a peste 3 milioane de Întreprinzători AMWAY în peste 100 de ţări şi teritorii în întreaga lume.
*Sursa Euromonitor International Limited. www.euromonitor.com/amway-claims


Amway este liderul mondial în vânzări directe, conform Direct Selling News Global 100. Fondată în 1959 de către antreprenorii Rich DeVos și Jay Van Andel, cu sediul în Ada, Michigan, Statele Unite ale Americii, Amway oferă consumatorilor produse și oportunități de afaceri susținute de o rețea globală de agribusiness, producție, logistică și aprovizionare. Peste 900 de cercetători, ingineri și tehnicieni lucrează în 75 de centre specializate în cercetare și controlul calității la nivel mondial pentru a asigura dezvoltarea produselor Amway și pentru a crea o cultură a excelenței științifice.
Mărcile Amway cu cele mai mari vânzări sunt reprezentate de vitaminele, mineralele și suplimentele alimentare NUTRILITE™, produsele de îngrijire a pielii ARTISTRY® și sistemele de tratare a apei, eSpring®. Pentru mai multe informații despre companie, vizitați globalnews.amway.com.
În 2013, compania a înregistrat venituri totale de peste 11,8 miliarde dolari. Amway este prezentă în peste 100 de țări și are 21.000 de angajați. Produsele Amway sunt distribuite la nivel global prin intermediul a peste 3 milioane de Întreprinzători. Pentru noutăţi privind compania, accesați globalnews.amway.com.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod