Swinging - sex neconventional

Unde mai pui ca 70% dintre swingeri afirma ca n-au nicio problema cu gelozia, viata lor fiind mult mai incitanta fata de cea a non-swingerilor?

Swingingul nu consta doar in satisfacerea poftelor carnale, ci si in sustinerea de conversatii, legarea de prietenii. O mare parte a swingingului este organizata prin internet, iar pentru cele mai multe cupluri de acest gen, acesta reprezinta un mod de viata, de socializare.

Tipuri de swinging


Navigand pe internet, am aflat ca exista mai multe tipuri de swinging, pentru ca trebuie sa te simti comfortabil, iar rezultatul unei partide de swinging nu poate fi altul decat placerea, nu-i asa? In caz ca te hotarasti sa apelezi la aceasta practica...

De pe Swingersalternative.com am aflat ca soft swinging inseamna a face sex cu alte cupluri, in aceeasi incapere, dar fara schimb de parteneri in ceea ce priveste penetrarea. Aveti voie sa va atingeti si, uneori, este "liber" la sex oral cu alti parteneri.

In cazul swingingului inchis se face schimb de parteneri, dar in camere diferite. Acest tip de swinging ofera libertatea de a explora fanteziile sexuale, fara a avea sentimentul de a fi privit. Swingingul deschis se face in aceeasi camera si, de cele mai multe ori, in acelasi pat cu un alt cuplu, cu schimb de parteneri.

Dar cum nu exista reguli de fier intr-o partida sex, cele trei tipuri de swinging pot fi combinate.

Cui dauneaza?


Cu exceptia bolilor cu transmitere sexuala, swingingul poate afecta relatia dintre cei doi. Lipsa intimitatii prin practicarea sexului cu alti parteneri poate destrama cuplul.

Cine are nevoie de sex social distractiv?


Judecand dupa cate astfel de site-uri exista pe internet, este clar ca romanii practica sexul cu alti parteneri, multi intalnindu-se in cluduri de gen. Nu exista o anumita categorie de varsta pentru ca dorinta nestavilita si placerea de a face sex, de a satisface anumite fantezii nu au limite. Tot ce trebuie sa faci este sa pastrezi discretia si sa fii un membru de calitate. Cu masti sau fara masti, cu lumina difuza sau bezna totala, cu simpla dorinta de a socializa sau de a face sex, swingerii se intalnesc in astfel de cluburi si isi satisfac dorintele arzatoare.

"Swingul ajuta mai ales in cazul partenerilor care nu au flexibilitatea si antrenamentul fizic care sa le permita obtinerea simpla a unor astfel de pozitii. In acest fel, sexul devine mai confortabil, atata timp cat ambii parteneri sunt de acord si gasesc placere in aceasta abordare a actului sexual"
, explica psihoterapeutul Lena Rusti.

Comunicarea este cuvantul de ordine intr-un cuplu de swingeri. Si, bineinteles, niste limite impuse, astfel incat nimeni sa nu fie ranit.

Lena Rusti continua: "Persoanele care se implica sunt cei in cautare de noi trairi sexuale, deschisi catre experiente diferite, dezinhibati unul fata de celalalt in viata lor sexuala, fara retineri de tip ortodox. Cupluri pentru care viata sexuala a ajuns intr-un impas si cauta alte solutii decat cea de a iesi din relatie".

Cine are nevoie de sex social distractiv? Poate mai multe cupluri decat ne-am putea imagina. In definitiv, fiecare isi satisface nevoile de orice natura, chiar si sexuala, exact cum isi doreste, schimband parteneri sau traind toata viata cu acelasi. Limitele vi le stabiliti impreuna, astfel incat sa va simtiti perfect unul langa celalalt, fizic si psihic.

Ai accepta sa practici swing cu partenerul tau?
 

Comentarii (34)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • elena pe 25 Iun 2013, 20:29
    vedere de ansamblu

    "been there, done that" ei bine nu. am fost acolo dar nu am facut asta. iubitul meu a fost swinger, are foarte multi prieteni pe care si i-a facut in timp ce practica swingul cu fosta lui iubita. i-am cunoscut si eu prietenii, majoritatea oamenii de 40 de ani care dupa o casnicie trainica au nevoie si de putina adrenalina. sunt oameni foarte educati, cu functii importante in firme mari , siguri pe ei , cu copii ... intr-un cuvant oameni impliniti. par foarte fericiti de aceasta experienta...doar ei. ele arata obosite, ca si cum cedeaza in fata lor pt ca stiu ca altfel i-ar pierde.

    4
    0

  • androo_tab pe 21 Apr 2011, 15:02
    ???

    Pentru cei care sunteti impotriva,de ce judecati???Vedeti ca incalcati una dintre porunci!!!Nici eu n-as putea face chestia asta....dar nu am nimic im potriva celor care vor s-o faca,bravo lor!!!!

    4
    1

  • ela pe 15 Apr 2011, 19:43
    Ne-a inmunatatit relatia

    Va spun sincer, dupa ce am trait o astfel de experienta relatia cu sotul meu s-a schimbat simtitor....suntem casatoriti de 10 ani si am vrut sa incercam ceva nou, dupa prima experienta de acest gen totul a fost diferit...atractia si pasiunea care era la inceputul relatiei parca au reinviat. Va rog sa nu o luati ca pe un sfat ci pur si simplu ca pe o experienta impartasita. Pentru noi, pentru relatia noastra a fost bine dar asta nu inseamna ca tuturor li se poate intampla la fel. PS: Pentru cei care sunt contra acestor relatii: Asta nu inseamna ca nu exista iubire. Nu ne imaginam viata unul fara altul.

    13
    3

  • VERA pe 13 Dec 2010, 16:05
    fiecare cu gustul lui

    O data ce ai facut de toate de ce sa nu faci si asta macar di curiozitate ar spune uni. Eu nu stiu nu ma pronunt .

    8
    2

  • ad..... pe 4 Aug 2010, 00:44
    pt rozz

    stramosii nostri faceau sex si intre frati de fapt asa sa conceput lumea dar asta nu inseamna sa facem si noi in zilele noastre

    4
    0

  • ad...... pe 4 Aug 2010, 00:42
    pt anonim

    daca esti de acord si cu cei de sexul tau ai gresit site-ul

    3
    2

  • Rozz pe 28 Iul 2010, 10:05
    Swinging

    Mai fratilor ce aveti? Daca unii oameni accepta si se simt ok, care e problema? decat sa iti inseli iubitul/ iubita pe ascuns....mai bine swinging...fiecare stie si vede ce face celalalt si cu cine! Mi se pare senzational, nu este dezgustator....in felul asta poti descoperi noi lucruri, noi oameni...wtf...daca stramosii nostri practicau aceasta tactica de cand lumea si pamantul...noi dc nu? Pt cele/ cei demodati/ demodate....helloo suntem in 2010, fiecare e liber sa faca ce il taie capul! Felicitari pt acest articol! A big kiss from Rozz!

    11
    3

  • Dana pe 26 Iul 2010, 10:24
    Punct ochit...

    punct lovit... autorii articolului au atins ce si-au propus. comparativ cu alte articole, acesta are infinit mai multe comentarii, ceea ce inseamna banuti din publicitate. Asa ca degeaba va certati voi aici, ca nu intereseaza pe nimeni. Totul se rezuma la bani. Normal, ca in orice, sa fie si pareri pro si contra, e firesc, e in natura umana. Degeaba va injurati sa va faceti degenerati unii pe ceilalti. Cei care sunt impotriva probabil ca sunt foarte fericiti acasa (deocamdata), cei care sunt pro, clar, au probleme si au nevoie de diversitate. Nu e scarbos! E normal! Totul e sa acceptam aceste lucruri! Numai bine!

    4
    2

  • raluca pe 18 Iul 2010, 15:50
    se intoarce lumea cu curu-n sus

    nu mai exista rusine,nu mai exista iubire,sentimente...ci doar "bestii in calduri",ca sa citez un artist roman...

    4
    8

  • Dinela pe 30 Iun 2010, 16:44
    ca practica

    Prima data despre aceasta practică am discutat cu o prietena foarte apropiata, care mi/a spus că soţul ei a adus acest subiect în discutie cu titlul "ce-ar fi daca, crezi ca ti-ar placea?". Era confuză şi nu ştia ce sa-i spună. Au trecut vreo doi ani şi într-o alta discutie mi-a recunoscut foarte încantat ca a avut asemenea experienta, iar cu perechea cealaltă sunt acum prieteni foarte buni. Imi aduc aminte ce fta a facut prprietenul meu cand i-am redat subiectul discutiei avuta prima data cu prprietena mea.M-a facut sa ma simt ca oo foarte aiurea. Dar au mai trecut 2 ani si aacacum stiu cachiar este ceva pladeosebit, importantt este ssa nu de iei dupa gura lumii ci sa te gandesti real dc iti placa sau nu dc vrei sau nu si sa discuti despre asta si cu partenerul tau pt ca dc cuiva din cuplu ideea nu-i place acest lucru nu se intampla pusr si simplu

    3
    1

  • cara pe 6 Iun 2010, 00:20
    swing

    daca se practica din timpuri stravechi noi de ce santem asa de socati? de inpoiati? nu trbuie sa faci dar poti sa respecti ce fac altii fara sa-i judeci

    0
    2

  • alexandra_vicky pe 8 Mai 2010, 18:26
    suntem liberi sa facem ce vrem

    este incredibil ce am citit aici ..nu as practica asa ceva niciodata mie personal nu mi se pare normal. nu poti spune ca il iubesti si il respecti pe cel de langa tine, ce fel de viitor are o astfel de relatie..?dar asta nu inseamna ce ceilalti nu sunt liberi sa o faca. cine suntem noi sa ii judecam pe altii ? cu ce drept o facem ? fiecare isi traieste viata asa cum vrea si cum ii place.

    2
    0

  • ella pe 5 Mai 2010, 00:39
    pt cei contra....

    nu va obliga nimeni, nu mai spuneti nu urat, dezgustator,si alte chestii de genul. dar sotii vostri,acum ma refer la femeile care s-au napustit asupra articolul cu rautate,care se masturbeaza cu o revista playboi in mana fac un lucru frumos sau mai putin dezgustator sau se uita la filme xxx?ia spuneti-mi mie? fiecare e liber sa faca ce vrea si care adopta viata de swinger bravo lor, au curaj sa faca ceva ca sa se simta bine,asa ca frustratilor potoliti-va, faceti sex cum vreti.ati uitat ca suntem o tara libera??? fiecare face ce vrea....pupici.

    6
    2

  • zoridezi pe 27 Apr 2010, 09:02
    swing

    Tot ce nu acceptam este ''murdar''...''mizerie''....de ce ?....doar pentru ca unii prefera ''altceva ''?....Nu e nici scarbos si nici mizerabil....este o fantezie ...pe care o poti trai cu partenerul tau ...atata timp cat ai o deschidere a mintii. Sunt multe cupluri in tara care fac swing ....si se simt bine ....orice barbat se viseaza intre doua femei ......este o fantezie specifica barbatilor...unii o recunosc ...alti o ascund ...dar exista .....Uneori chiar daca nu o percepem ca o fantezie .....ne gandim ..''oare cum ar fii daca.?....''apoi scuturam din cap...''nu se poate''.......poti sa te simti bine chiar si doar discutand despre swing cu sotul sau iubitul ......Dar oare ai indrazni sa aduci vorba?......pentru ca in Romania prejudecatile sunt la mare cinste ....Si asta oricum nu tine de cata ''facultate'' ai .....Acelui tanar de 25 de ani poate ca ideea de a manca ''viermi'' i s-a parut dezgustatoare ....dar faptul ca in fiecare mezel de la noi exista CARMIN....un colorant ce se obtine pisand niste gongi pline de oua nu il dezgusta pt ca nu vede gongile ..... sigur daca ar stii nu ar mai manca salam .....cu toate ca a manca gongi nu e nimic scarbos o fac multi din alte tari....Noi nu suntem obisnuiti cu astea....inclusiv swing ....Si in tarile in care practica de swing este mai la moda tot nu se face mult tam-tam...Si acolo oamenii cred ca a face swing este impotriva firi .....la fel ca homosexualii sau lesbienele ...unii oameni pecep placerea altfel.....Parerea mea este ca totul tine de acceptare ...nu neaparat ca sa o faci ..........

    3
    2

  • O tipa pe 19 Apr 2010, 22:33
    Impaciuitoru' lu' peste...

    Wow:)) :)) Si pe mine m-a amuzat acest''impaciuitor'' halal ..... poveste si comparatie de kk si ce idei... vai de tine. Eu nu am nimic impotriva iubitului meu sa citeasca ''can-can ori alte mizerii de genul'' dar cred ca nu as dorii macar sa ma gandesc la acest tip de murdarie de swing..... Oricum m-au scarbit asa comentarii pro swinging...vad si eu ce gandesc unii oameni si mai au curajul sa se bata cu pumnul in piept de mizerabili ce sunt...Mai vorbesti de nivel la care suntem...ratatule..

    3
    3

  • Impaciuitorul pe 19 Apr 2010, 12:06
    Wow!

    Am dat de articolul acesta din intamplare si ce comentarii am citit m-au amuzat dar m-au si speriat deopotriva. Ca sa imi expun parerea asupra celor care au comentat am sa va spun o mica istorioara. Mama unui pusti de vreo 25 de ani era plecata in Italia sa munceasca. Am inteles ca facea menajul intr-o casa. Pentru ca proprietarul o aprecia si a vrut cumva sa-si arate aceasta aprecierea l-a invitat pe pustiul de 25 de ani in vacanta in Italia. Intr-o seara i-a dus la restaurant si le-a oferit fructe de mare printre care si creveti. Care credeti ca a fost reactia pustiului? "Ihhhh eu nu mananc viermi!". Mentionez ca acest "pusti" are facultate si masterat. Aceasta este mentalitatea romaneasca, de a refuza si "infiera" orice. Indiferente ce este sau daca stie ceva de subiecul respectiv. Nici nu vreau sa mai comentez mai departe. Era cineva care spunea ca nu ar avea incredere sa mai stea cu sotia lui la masa daca ar face o partida de swinging. Eu cred ca oricum nu are incredere in sotia lui. El cand se uita la TV sau citeste can-can ori alte mizerii de genul respectiv si vede femei goale sau partide de sex e normal dar daca e vorba de sotie este deja perversiune. IPOCRIZIE in poporul asta sa ajunga la toata planeta. De-asta si suntem la nivelul la care suntem! Swinging-ul este ceva liber consimtit de 2 sau mai multe cupluri si nu ceva anormal, aberant sau pervers. Nu te obliga nimeni sa faci asta daca nu vrei.

    5
    3

  • openia pe 20 Mar 2010, 00:03
    spania romania

    am trait in spania 4 ani. acolo trag femeile de tine ca sa faci sex ... aici in romanica te chinui foarte mult pana faci sex cu o femeie ... e diferit si totul cred ca este de la religie. oamenii la noi in tara inca sunt credinciosi si asta e bine asa ar trebuii sa fie peste tot ... in spania si alte tari probabil nu mai tin cont de nimic si-au pierdut sufletele si hranesc doar trupul ...

    3
    0

  • john000 pe 6 Mar 2010, 09:23
    sex

    una dintre principiile mantuitorului nuti schimba partenerul niciodata nu stiu e acest principiu daca totusi credem in el?

    2
    2

  • Anonima pe 30 Ian 2010, 12:11
    Pentru anonim

    Te cam dai la tranta cu soarta, ,voi schimbistilor daca sunteti fericiti cu ceea ce faceti e treaba voastra,pentru mine e o mizerie, dispare tot ce e mai minunat....dar predica e pentru cei ce se vor oameni nu animale in calduri.E ceva ce ne face o specie evoluata: faptul ca nu ne intoarcem la prmitivism. Si mai e ceva... cum te feresti de bolile sexuale cand esti in mijlocul sexului cu alt alta partener(a) de acelasi sex, lezbi, bi,homo...etc e putin diferit de o bucata de prajitura ,nu? Cred ca daca faci asa ceva esti intr-un cerc vicios in care te lauzi ca e bine doar sa nu iti para rau si sa continui fara a te simtii vinovat, cu astfel de oameni societatea ar fi un dezastru...ce copii ar' iesii dintr-un cuplu care are de-a face cu toti ''nenea'' si ''tanti'' cunoscuti si necunoscuti. Imbatraniti degeaba si fara rost daca sexul e de asa natura , cand te paste impotenta ramai un babalac pervers care se uita dupa toate fetele frumoase si habar nu ai ca printe ele sunt si de fete de genul care nu dau doi banii pe asa ceva, isi doresc doar o familie normala ...ceea ce vad ca e lucru mare , cu atatea idei care mai de care care ne fac sa nu mai avem incredere. Succes tuturor schimbistilor , sunteti deplorabili(uneori o stiti si voi, caci cine se scuza se acuza)!!!!

    4
    0

  • anonim pe 29 Ian 2010, 21:02
    pt elenush05

    Poti sa fi poti sa nu fi deacord ,nimeni nu se i-a dupa vredicul tau sau a ,altor persoane care se tot impotrivesc.Fantezi sexuale sau ce-or fi se practica si chier le aduc pofta de viata, deci pt ei sunt chesti cat se pot de normale asa cum este pt noi toti o bucata de prajitura cand o savuram.De-si se practica inca de multi ani dar astazi din pacate pentru voi s-a pronuntat si iete ca nu va place.I-mi place sa experimentez orice si nu sunt contra vieti sexuale a nimanui.Pana acu ceva timp eram o persoana fidela si incet ,incet sexualitatea mea i-a mici intorsaturi .Sunt deacord cu totul si cu totul ce apartine deviata sexuala......(in grup, lesi, bi,homo ) etc.Hai nu va mai suciti si criticati ca sunt alte lucruri de facut decat sa criticam.

    1
    3

  • DAIANA pe 29 Ian 2010, 11:51
    VINE SFARSITUL LUMII !!!!

    ASA AR SPUNE BUNICA MEA , O FEMEIE DEOSEBITA , CRESCUTA DUPA NISTE REGULI STRUCTE DAR CU VEDERI LARGI....EA ARE 98 DE ANI....EU LA 30 DE ANI , OARE DE CE NU POT SA INTELEG SI SA ACCEPT ACESTE CHESTII ???

    1
    3

  • petre2143 pe 28 Ian 2010, 23:30
    Oare un cuplu real, dupa ce adera la swingerii, mai pot avea incredere unul in celalalt?

    Eu cred ca nu. Sunt de parere ca, acele cupluri care adera la acest stil de viata, nu mai au si poate nici nu au avut vreodata, incredere unul in celalalt, persoana celuilalt fiind oarecum indiferenta. Acest stil de viata, ii uneste, pentru ca numai in acest mediu ei se pot prezenta drept cuplu. Pe langa acest motiv, sunt si alte interese, altele, decat cele de ordin sentimental. Hai sa ne gandim ! Ce este mai important pentru un cuplu NORMAL, sentimentul de incredere reciproca sau experientele sexuale cu alti parteneri? VOI CE CREDETI ?

    3
    2

  • diana pe 27 Ian 2010, 11:36
    sfatul ptr.adi

    se pare ca nu o respecti destul si e pacat,iar daca incerci atunci nu m-ar mira si chiar ar fi de asteptat sa te lase in plata Domnului. Ar fi cazul sa-ti scoti gargaunii din cap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2
    0

  • adi pe 26 Ian 2010, 20:37
    swing

    ma incanta ideea dar nu stiu cum sa abordez sotia, e putin cam geloasa. ce zici imi dai un sfat?

    0
    2

  • liliana35 pe 22 Ian 2010, 16:53
    chiar nu sunt de acord cu asa ceva

    nu stiu ce gandesc altii dar eu nu as face asa ceva bineinteles ca nu poti sa le spui altora ce sa faca

    2
    0

  • elenush05 pe 21 Ian 2010, 23:13
    Aiurea!!

    dar e o lume in care fiecare face ce vrea..legal sau ilegal,moral sau imoral. NU sunt de acord si nici nu voi fi.

    3
    1

  • myha pe 21 Ian 2010, 13:25
    dibilism

    NUUUUUUUUUUUUUUUUU as accepta una ca asta niciodata...oameni buni treziti-va..ce se-ntampla cu voi??SUNTETI ANIMALE??deci eu si alte mii de persoane care vor citi acest articol care nu sunt de acord cu astfel de "curvarie" vom crede ca sunteti animale,si as ruga ca eva.ro sa nu mai publice astfel de articole ca citesc si cei mici.....nu e omeneste!!!

    4
    1

  • nina pe 20 Ian 2010, 21:39
    frumos comentariu!!!!

    Pentru Domnul Ardeleanu, superb punct de vedere , de exprimare a unei judecati sanatoase, ma bucur sa vad ca sunt barbati care doresc respectul pentru al oferii.

    2
    1

  • oana pe 20 Ian 2010, 17:45
    DEZGUSTATOR

    Cred ca lumea a luat-o razna..e dezgustator..Cum sa iti imparti iubitul/iubita cu cine apuci?Mai inteligente sunt curvele..macar au un beneficiu real din prostitutie Sunt destul de "deschisa la minte" si aprob multe chestii noi,dar cred ca chestia asta intrece orice masura...Unde oare mai e respectul pentru familie?

    2
    0

  • ardeleanu srl pe 20 Ian 2010, 05:55
    hmmm...

    acest mod de a privi viata sexuala,de-a o"condimenta"mi se pare cel putin deplasat,dece?Pai,marea majoritate declara ca viata lor a devenit mult mai buna dupa...,dar daca e o intelegere taciturna intre ei si de fapt sunt tot cu gandul la viitoarea partida de schimbare de partener si o spu doar asa,ca sa simta bine celalalt partener c-ar fi mai buna viata lor sexuala?Pur si simplu nu m-as vedea in stare sa stau cu sotia la masa si s-o intreb de exemplu"draga mea,ai un zambet aparte azi si esti cam imbujorata...as putea sa stiu si motivul?,iar ea"iubitul meu,ma gandeam cum mi-a tras-o x-ulescu,are un stil de-a face dragoste de mor,numai la gandul...",ar e ok,nu?Traim doar intr-un secol anume,nu?

    3
    1

  • alexandrai18 pe 19 Ian 2010, 22:47
    ..................

    mi se pare absolut dezgustator si nu as face chestia asta NICIODATA

    0
    2

  • kappa_cj pe 19 Ian 2010, 14:53
    pentru lucretia

    ..de la sexul in grup cu alt cuplu, pana la zoofilie si pedofilie..este o distanta imensa. Daca in capul tau sunt una si aceeasi, nu stiu de ce deschizi un calculator, ia-ti mai bine abacul. Nici eu, personal, nu sunt de acord cu acest mod de a-mi exprima sexualitatea, si nici cu unele afirmatii ale psihoterapeutei lui peste, Lena Rusti, dar..sa nu confundam lucrurile...daca sunt oameni care fac asta, pentru a-si condimenta viata sexuala...e ok, e numai treaba lor, nu esti nici tu..si nici eu in masura sa-i judecam...si nici pe cei care publica aceste articole, mai ales ca ele sunt intr-o sectiune unde esti intrebata explicit daca vrei sau nu sa intrii avand in vedere materialele dezbatute aici. Asa ca..lasa falsa pudoare deoparte, daca esti aici..inseamna ca esti interesata ...daca nu, petrece-ti mai departe viata sexuala anosta, sambata seara la ora 21 una scurta pe intuneric in pozitia misionarului...ca restul..is perversiuni, din ce inteleg de la tine...aa, si nu vai de noi....VAI DE TINE...sau VAI DE VOI (DOI)...pusi

    1
    4

  • Lucretia pe 18 Ian 2010, 22:50
    ?????????????????????????????????????????????

    Vad ca avansam. Sunt curioasa sa vad ce mai urmeaza. Oare cand vor aparea sfaturile sau lectiile despre cum sa facem sex cu animalele,cu copiii cu ....nici nu mai am idei,deoarece vad ca tot ce era "deocheat" odata este foarte la moda astazi. Daca nu faci ce fac toti perversii nu esti "in " ci "out". vai de noi!!!!!!!!!!!!!!!!

    2
    2

  • nina pe 18 Ian 2010, 19:15
    realitatea asta ...

    Ha ha ''schimb de mame'' ... ma abtin in a supara pe cineva cu ideile mele familiste si medicale, abia astept insa reactia celor ce vor citi acest articol sincer dar controversat...

    5
    1

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod