Comoara unei femei bogate: Kylie Jenner are o cameră plină cu genți de un milion de dolari

Kylie Jenner a investit o avere în colecția sa de genți


Kylie Jenner își permite să cheltuiască sume enorme pentru o asemenea colecție. Vedeta americană de reality-show care a împlinit 21 de ani pe 10 august este deţinătoarea unei game de produse cosmetice şi are o avere estimată la 900 de milioane de dolari.

Potrivit unui articol publicat de Forbes, Kylie este pe cale să devină cea mai tânără miliardară "autorealizată", ceea ce a atras numeroase critici care susţin că succesul său s-ar datora de fapt mediului privilegiat din care provine. "La fel ca (sora ei vitregă) Kardashian West, ea s-a folosit bunurile sale pentru a câştiga atât faimă cât şi bani.

Însă, în timp ce sora ei este mai bine cunoscută pentru prima, Jenner s-a dovedit a fi adepta celei din urmă", se arată în articolulul menționat.

"Autorealizat înseamnă să reuşeşti în viaţă neajutat", a scris cineva pe Twitter. Altcineva a notat că succesul pe cont propriu al vedetei este ca şi cum ai susţine că te pricepi să faci mâncare doar pentru că ai desfăcut o cutie cu supă şi ai încălzit-o. "Autorealizată? Pe bune? Este uşor să devii miliardar când părinţii tăi sunt milionari... Se numeşte avere transmisă de la o generaţie la alta şi nepotism", a precizat cineva. "Forbes ştie ce înseamnă autorealizat?", a comentat alt utilizator.

Cel mai tânăr dintre copiii cuplului Caitlin (fostă Bruce) şi Kris Jenner, Kylie a devenit în 2017 cea mai tânără persoană inclusă în topul celor mai bine plătite 100 de celebrităţi în ultimul an realizat de revista Forbes - Forbes Celebrity 100.

După ce averea ei va trece de pragul de un miliard de dolari, ea îl va depăşi în topul celor mai bogaţi tineri autorealizaţi pe co-fondatorul reţelei Facebook, Mark Zuckerberg.

În 2016, Kylie Jenner a lansat compania de cosmetice Kylie Cosmetics, care a cucerit piaţa cu produsele destinate clientelor dornice să-şi mărească buzele cu injecţii sau cu supra-contur.

Vedeta a dat lovitura pe piaţă cu linia Kylie Lip Kits, lansată în noiembrie 2015 la preţul de 29 de dolari, care s-a vândut rapid. Această gamă a creat o tendinţă generală în industria cosmetică, generând un interes uriaş al clientelor pentru rujuri şi alte seruri cu substanţe active dedicate îngrijirii buzelor, notează Daily Mail.
Succesul lansării a fost urmat de deschiderea magazinului The Kylie Shop şi de apariţia unor buticuri de tip pop-up în New York şi Los Angeles.

Cu 109 milioane de admiratori pe Instagram, Kylie se foloseşte de popularitatea sa uriaşă, ea declarând într-un interviu că nu investeşte în publicitate pentru brandurile sale.

Kylie Jenner a devenit şi cel mai popular designer din lume, potrivit unui studiu realizat de realizat de compania SEMrush pe baza căutărilor online. Ea s-a clasat pe primul loc, cu 9,14 milioane de căutări, surclasând celebra casă de modă Louis Vuitton, care a avut 6.12 milioane de căutări.
Pe locurile următoare s-au aflat Tommy Hilfiger, Ralph Lauren şi Calvin Klein.


Foto: Hepta

Sunt întotdeauna la curent cu știrile interne și externe. Îmi place să vă aduc noutăți din viața vedetelor și povești din toate colțurile lumii.
11 Septembrie 2018
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod