"Break MTV", un nou concurs de creativitate

Facebook Twitter Comenteaza


Din aprilie, MTV lanseaza un nou concurs in care pune la incercare creativitatea, originalitatea si nonconformismul. "Break MTV" este o campanie internationala, care deschide competitia intre tinerii din 19 tari. Romania se lupta cu Polonia, Croatia, Ungaria, Turcia, Israel, Egipt, Macedonia, Ucraina, Letonia, Lituania, Estonia, Liban, Arabia Saudita, Emiratele Arabe Unite, Slovenia, Bosnia, Serbia si Muntenegru pentru a demonstra ca romanii sunt cel putin la fel de talentati.

Marele castigator va obtine un internship la MTV Romania, iar spotul realizat va fi difuzat in toate cele 19 tari participante.
Break MTV este o competite ce isi propune sa descopere tineri creativi, cu varsta de peste 18 ani, pasionati de arta si publicitate.

Concurentii sunt incurajati sa-si exprime liber, intr-un mod cat mai creativ, propria viziune despre MTV intr-un spot de maxim 30 de secunde si sa il posteze pe site-ul www.breakmtv.com pana la data 1 iulie 2008. Spotul poate fi realizat utilizand orice tehnica de editare/ montaj, iar compozitia este libera: de la colaje de fotografie si pana la animatie din elemente modelate 3D.

Ai nevoie de un sfat?

Intreaba pe

Afla ultimele noutati

Aboneaza-te la newsletter »
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod