Sănătatea ta: 7 alimente bogate în calciu în afară de lactate

Smochinele uscate au din belşug acest mineral şi le poţi consuma în locul dulciurilor rafinate atunci când îţi este poftă de ceva dulce.
Laptele, brânza şi iaurtul sunt recunoscute ca fiind surse importante de calciu. Însă, în aceeaşi măsură există dispute cu referire la obiceiul de a consuma cantităţi mari de lactate, care potrivit unui specialist celebru - Dr. T. Colin Campbell - care a scris cartea "Studiul China" ar conduce la dezvoltarea cancerului.

Astfel că dacă vrei să limitezi consumul de lactate trebuie să ştii că există numeroase alte surse bune de calciu, cum ar fi:

1. Seminţele de susan


Potrivit unui medic nutriţionist celebru în Marea Britanie, Gillian McKeith, 25 de grame de seminţe de susan conţin aproape 1000 miligrame de calciu. Pe lângă calciu, seminţele de susan sunt o sursă importantă de proteine, fier, magneziu, cupru, zinc, potasiu, vitamina A, E şi complexul B.



2. Sardinele


Sardinele proaspete preparate simplu la cuptor sau pe grătar, precum şi cele conservate în ulei au o cantitate mare de calciu. Nu uita să mănânci măcar o conservă pe săptămână, amestecându-le într-o salată de crudităţi.



3. Fasolea albă


O cană cu fasole albă din conservă conţine 191 de miligrame de calciu. Este de asemenea şi o sursă bună de fier. O poţi folosi atât în tocane, în salate de crudităţi cât şi în pateuri vegetale.


4. Conserva de somon


O jumătate de conservă de ton conţine 232 de miligrame de calciu. Este la îndemână şi mai uşor de folosit decât somonul proaspăt atunci când vrei să mănânci ceva rapid.
O poţi folosi în salatele de crudităţi. Somonul proaspăt sau congelat este de asemenea o opţiune bună atunci când ai mai mult timp ca să prepari o masă delicioasă de weekend.


5. Smochinele uscate


Opt smochine uscate au aproximativ 107 miligrame de calciu. Consumă-le ca desert atunci când îţi este poftă de ceva dulce.


6. Migdalele


Un sfert de cană de migdale prăjite la cuptor aduce aproximativ 72 de miligrame de calciu. Pe lângă acest mineral important, migdalele conţin şi potasiu, vitamina E şi fier.
Poţi să faci unt de migdale amestecându-le în robotul de bucătărie sau să le consumi în salate/terci de ovăz la micul dejun.


7. Portocalele


O portocală medie conţine 65 de miligrame de calciu. Este o gustare potrivită între micul dejun şi prânz, în loc de dulciuri rafinate si snacks-uri sărate.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată