Ce beneficii are brânza pentru frumusețe și sănătate?

Există atât de multe sortimente de brânză încât nu ai cum să nu găsești unul pe placul tău. Vestea bună este că brânza nu are doar un gust special, ci te va proteja împotriva îmbolnăvirilor, în timp ce-ți evidențiază frumusețea.
Credeai că brânza este un ingredient depășit și că trebuie să te orientezi spre alte variante exotice pentru a-ți proteja organismul? Ei bine, este o gustare la fel de utilă și în prezent și nu ai niciun motiv să o ocolești. Indiferent dacă preferi brânza de capră, Ricotta, cu mucegai, Cheddar, Brie sau orice altă variantă precis vei fi surprinsă când vei vedea lista lungă de beneficii ale acestui produs ușor de găsit la orice supermarket. Brânza este o sursă foarte bună de proteine, vitamina A, riboflavină, calciu, fosfor, zinc și vitamina B12.

 
Iată ce avantaje vei obține dacă o consumi de 2-3 ori pe zi:

 
1. Prevenirea cariilor

Calciul este un mineral esențial pentru o dantură sănătoasă. Brânza conține o doză importantă din acest mineral și are mai puțină lactoză sau chiar deloc, reducând riscurile pentru dinți. În cadrul studiilor realizate s-a constatat că brânza cu mucegai, cea Brie, Gouda, Cheddar și parmezanul consumate la finalul unei mese reduc semnificativ frecvența de apariție a cariilor dentare.

 
2. Reducerea riscului de cancer

Brânza conține acid linolenic conjugat, cu un rol de bază împotriva proliferării celulelor maligne. De asemenea, conținutul ridicat de vitamine din complexul B menține funcționarea optimă a întregului organism și previne modificarea ADN-ului care precedă apariția cancerului.

 
3. Favorizarea unei greutăți ideale

Conținutul de proteine, calciu, vitamine și minerale din brânză asigură reconturara siluetei fără înfometare sau urmarea unor diete drastice.
Este foarte util să consumi brânză pentru a elimina celulita inestetică și a scăpa de centimetrii în plus fără să reduci foarte mult totalul de calorii la nivel de zi.

 
4. Fortificarea oaselor

Datorită combinației benefice de calciu și vitamine din complexul B brânza fortifică oasele copiilor, persoanelor de vârste înaintate, femeilor însărcinate sau ale mamelor care alăptează. Vitaminele din complexul B absorb și distribuie calciul uniform în tot organismul.

 
5. Prevenirea osteoporozei

Această afecțiune este asociată cu deficitul de calciu, iar brânza reprezintă o soluție naturală pentru a preveni osteoporoza. În plus, conținutul ridicat de proteine și vitamine poate susține inclusiv tratarea acestei afecțiuni.

 
6. Reglarea tensiunii arteriale

Excesul de sodiu și colesterol pot cauza creșterea tensiunii arteriale. Dacă alegi o variantă de brânză cu un conținut redus de sodiu vei putea preveni hipertensiunea arterială și afecțiunile cardiovasculare. Vitaminele din complexul B contribuie decisiv la reglarea tensiunii și prevenirea puseurilor de tensiune.

 
7. O sarcină fără probleme

Brânza este un aliment ideal și în timpul celor 9 luni de sarcină. Calciul din brânză este foarte util pentru femeile însărcinate, favorizează o naștere fără probleme și stimulează alăptarea după aceea.

 
8. Diminuarea sindromului premenstrual

În cadrul studiilor realizate s-a constatat că brânza reduce gravitatea sindromului premenstrual, în special modificările stării de dispoziție și bufeurile.

 
9.
Prevenirea ridurilor

Tenul tău are un aspect tern și ți se pare că semnele oboselii devin tot mai evidente? Include brânza în meniul tău chiar de azi și vei vedea că pielea ta va deveni din nou strălucitoare, catifelată, iar ridurile se vor diminua și nu îți vor mai apărea linii de deshidratare.

 
10. Prevenirea migrenelor

Datorită calciului din componența ei brânza este un remediu rapid pentru migrene. Va reduce durerea resimțită, iar migrenele vor apărea din ce în ce mai rar dacă vei consuma cel puțin 2 porții de brânză pe zi.

 
11. Eliminarea insomniei

Potrivit specialiștilor, brânza este alimentul ideal pentru un somn liniștit și odihnitor. Conține triptofan, aminoacidul care diminuează stresul și favorizează adormirea rapidă. Vei vedea că îți va fi mai ușor să-ți eliberezi mintea aproape de ora de culcare și te vei trezi mai rar noaptea.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată