13 alimente care scad tensiunea arterială - ce să mănânci

Facebook Twitter gplus Comenteaza
Misiunea de a reduce tensiunea arterială în parametrii normali nu este una ușoară. Dar aceste alimente le poți trece pe o listă pe care să o păstrezi mereu la îndemână!

În vreme ce pentru unii doctori, medicamentele vor fi întotdeauna prima opțiune, alți doctori încearcă să găsească rezolvarea acestei probleme apelând la o metodă cu mai puține efecte adverse. Adesea, schimbarea regimului alimentar aduce cu sine și reglarea acestei probleme, fără să mai fie nevoie să recurgem la pastille care, așa cum știm, au destul de multe efecte adverse.
Dacă renunțăm sau reducem cantatitea de sare, dacă mâncăm mai multe fructe și legume și înlocuim produsele de panificație procesate cu cereale integrale, pește, pui, nuci și produse lactate semi-degresate, avem toate șansele să restabilim echilibrul firesc în organismul nostru, potrivit specialiștilor de la www.webmd.com.

1 din 14

Consumă mai multe plante verzi

Sarea face ca organismul tău să rețină mai multe lichide. Acest lucru determină o creștere volumetrică a sângelui și a presiunii pe care o exercită asupra arterelor, ceea ce conduce la creșterea tensiunii arteriale. Alege să consumi cât mai multe plante cu frunze verzi, cum sunt spanacul, broccoli, varza kale dar și alte plante din familia cruciferelor și vei beneficia de un aport ridicat de potasiu. Acest mineral contribuie la eliminarea sodiului din organism prin intermediul urinei și relaxează pereții vaselor de sânge.

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;