10 alimente sănătoase pe care femeile ar trebui să le consume mai des

Îmi plac florile, câinii și pisicile. Îmi place să fiu la curent cu toate noutățile din modă. Cel mai mult îmi place să scriu despre modă, frumusețe și vedete.
Îmi plac florile, câinii și pisicile. Îmi place să fiu la curent cu toate noutățile din modă. Cel mai mult îmi place să scriu despre modă, frumusețe și vedete.
Știm destul de bine ce alimente ar trebui să evităm. Este cunoscut faptul că dulciurile, pastele făinoase, mezelurile și în general alimentele procesate ne afectează sănătatea.
Dar situația nu este la fel de clară în ceea ce privește alimentele pe care femeile ar trebui să le consume mai des. Dacă te-ai aștepta să fie vorba despre acele superalimente care sunt de obicei în trend, te înșeli. Este vorba despre produse aparent banale, pe care adesea le ignorăm.

Acestea fac minuni pentru sănătate și ajută la prevenirea și tratarea unor probleme cu care femeile se confruntă frecvent, precum scăderea masei osoase, tulburările hormonale, colesterol ridicat etc.

Iată ce alimente sănătoase ar trebui să consumi cât mai des:

Ceapă


Ceapa este incredibil de sănătoasă. Este bogată în substanțe antiinflamatoare, antibacteriene, în vitaminele B și C și multe altele. Dar sunt benefice în mod deosebit pentru femei pentru că ajută la prevenirea pierderii de masă osoasă, problemă care duce la apariția osteoporozei.

Fulgi de ardei iute


În afara faptului că este o sursă bună de vitmina A, ardeiul iute este și un termogenic natural, ceea ce înseamnă că produce căldură în interiorul corpului și stimulează metabolismul. De asemenea, poate scădea apetitul alimentar și împiedică stocarea grăsimilor.

Sfeclă de frunze


Cunsocută și ca sfecla elvețiană sau spanac de vară, această plantă cu frunze verzi este excelentă pentru sănătatea femeilor. Este o alternativă mai ieftină la deja celebra kale și conține fitoestrogeni, steroizi din plante care ajută la menținerea echilibrului hormonal. 
De asemenea, este o sursă bună de fier, calciu, acid folic, vitaminele B, C, E și K.

Varză de Bruxelles


Același compus care face ca varza de Bruxelles să aibă un miros specific, numit izotiocianat de alil, face ca celulele precanceroase să se autodistrugă, potrivit unor studii citate de purewow.com. Încearcă să nu fierbi varza de Bruxelles pentru că își pierde proprietățile anticancerigene prin fierbere.
Călește-o în tigaie sau prepar-o la cuptor.

Nuci


Bogate în proteine, fibre și omega-3, nucile te pot ajuta să scazi nivelul colesterolului "rău" din sânge. În același timp, protejează sănătatea creierului și te ajută să dormi mai bine.
Unele studii au arătat că nucile au scăzut riscul de cancer la sân în cazul șoarecilor.

Stafide


În afară de fibre, fier și vitamina C, stafidele conțin carbohidrați care îți oferă mai multă energie și în special fitonutrienți care ajută la combaterea bacteriilor ce cauzează apariția cariilor dentare. Sunt o opțiune ideală în locul dulciurilor atunci când îți este poftă de ceva dulce.

Semințe de dovleac


La fel ca ciocolata, semințele de dovleac sunt o sursă excelentă de triptofan, un aminoacid care îmbunătățește în mod natural starea de spirit. Consumă semințe de dovleac crude, nesărate, pentru a te bucura de toate beneficiile lor pentru sănătate.

Vișine


Vișinele sunt bogate în antioxidanți și previn probleme precum pierderea memoriei, afecțiuni cardiace, colesterol crescut sau diabet. De asemenea, dacă bei suc de vișine înainte de culcare ai putea să dormi mai bine.
Consumă vișine în stare proaspătă, sub formă de compot cu un conținut scăzut de zahăr și evită sucurile de vișine din comerț care sunt, de fapt, sucuri cu aromă sintetică de vișine și un conținut de fruct sub 5%.

Afine


Afinele sunt recunoscute pentru proprietățile lor antiîmbătrânire, datorate conținutului ridicat de antioxidanți. În același timp scad tensiunea arterială, previn degradarea cognitivă și îmbunătățesc starea de spirit.
Poți consuma afine tot anul dacă le alegi pe cele congelate. Păstrează aceleași proprietăți ca și fructele proaspete, dar sunt mai ieftine.

Ceai verde


Nu este tocmai un aliment, dar ar trebui să bei mai mult ceai verde în fiecare zi. Este un adevărat ceai miraculos care conține foarte mulți antioxidanți, compuși care îmbunătățesc funcționarea creierului, stimulează rata metabolică și arderea grăsimilor.

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată