Dietă. Paşii corecţi pe care trebuie să-i respecţi înainte de un detox

Pregătirea corpului are un rol esenţial, deoarece nu trebuie să treci brusc de la un stil de viaţă bazat pe carbohidraţi, zaharuri şi proteină animală la detoxifiere.
Organismul are capacitatea de a se detoxifia singur, prin ficat, rinichi, piele, plămâni, sistemul digestiv şi sistemul limfatic. Dar atunci când exagerăm cu consumul de produse procesate, alcool, băuturi carbogazoase, medicamente, produse de îngrijire şi de curăţenie pline de chimicale, un ajutor extern este indicat şi binevenit. Aşa cum uneori avem nevoie de o vacanţă, la fel şi organismul nostru are nevoie de o pauză şi este binevenită o cură de detoxifiere.

Mai importantă decât detoxifierea în sine este perioada pregătitoare, şi anume, cea de pre-detox.
Nu este bine ca organismul să treacă brusc de la un stil de viaţă bazat pe carbohidraţi simpli, zaharuri şi proteină animală la detoxifiere, avertizează Alina Trifu, consilier în nutriţie şi fondator iHealth, explicând care sunt etapele necesare în această perioadă.


1.
Exclude carbohidraţii simpli din alimentaţie şi include mai multe fibre!


Asta înseamnă că trebuie să renunţi treptat la pâine, covrigei, paste din făină albă, produse de patiserie. De regulă, trebuie să eviţi orice produs care conţine făină albă.

O soluţie care se regăseşte şi la noi ar fi pastele şi făina fără carbohidraţi. Potrivit site-ului nosugarshop.ro, acestea au la bază făina de konjac care are un conţinut ridicat de fibre cu cea mai mare capacitate de absorbţie a lichidului dintre toate fibrele alimentare.
Atât pastele din făină de konjac cât şi făina din mixul de fibre NoCarb ajută la scăderea colesterolului şi la reglarea nivelului glicemiei, în cadrul unei diete sănătoase. Nu conţin gluten, lucru care le face ideale pentru persoanele care au intoleranţă.
Pot fi consumate în siguranţă de către diabetici, pentru că având un conţinut mic de carbohidraţi, nu există nici un risc de fluctuaţii ale glicemiei. Deoarece se comportă ca o făină de grâu şi preparetele ies la fel de pufoase şi gustoase, toate acestea o recomandă că pe un ingredient cu o importanţă deosebită în alimentaţia zilnică a oricărei persoane.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată