Dietă. Cum să faci un smoothie care te ajută la slăbit? 5 reguli esenţiale


Mare atenţie la cantitatea de fructe pe care o adaugi, deoarece acestea aduc şi calorii cu ele, împiedicându-te să scazi în greutate.
Smoothie-urile sau băuturile cremoase pe care le poţi folosi la micul dejun, ca gustare între mesele principale sau înainte/după un antrenament, sunt hrănitoare şi asigură o mulţime de nutrienţi, însă, dacă nu sunt preparate cum trebuie, pot să fie hipercalorice.

De aceea, trebuie să ştii la ce să fii atentă atunci când îţi prepari un smoothie pentru a nu-l transforma într-o bombă calorică. Iată cinci reguli de bază:


1. Fructele nu trebuie folosite în cantităţi exagerate

Fructele sunt sănătoase şi esenţiale pentru un smoothie delicios.
Însă, dacă vrei să slăbeşti, nu trebuie să exagerezi cu ele, deoarece au zahăr natural şi aduc destul de multe calorii atunci când le consumi în cantităţi mari. Având fructoză şi glucoză, fructele asigură energie, însă orice cantitate mare de zahăr se transformă în grăsime. Astfel că sfatul nutriţioniştilor este acela de a adăuga o ceaşcă cu fructe şi astfel nu vei depăşi 250 de calorii pentru un smoothie.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;