Cum să slăbești după 50 de ani

Poate fi o provocare să te menții în formă, dar greutatea ideală este un obiectiv esențial indiferent de vârstă. Află cum să slăbești după 50 de ani.
Ritmul de ardere a caloriilor și efectele exceselor calorice pot deveni mai evidente după ce treci de vârsta de 50 de ani, însă nu trebuie să te descurajezi. Chiar dacă observi că numărul de kilograme a crescut și hainele preferate sunt mai strâmte, nu trebuie să te resemnezi cu gândul că nu poți avea o greutate sănătoasă și o siluetă armonioasă. Poți slăbi indiferent de vârstă. Important este să ai o abordare adecvată și să te adaptezi noului ritm de funcționare a organismului. Nu vei putea aplica principiile valabile pentru vârsta de 30 de ani, dar acest lucru nu te împiedică să acționezi inteligent, corelat cu vârsta ta, pentru a reveni la greutatea ideală. Dacă te gândești cum să slăbești după 50 de ani este primul semn pozitiv că te preocupă sănătatea ta și vrei să faci o schimbare pentru a te proteja de riscul de îmbolnăviri și a avea mai multă energie pentru toate activitățile care îți plac.
Deși nu poți anula efectele trecerii timpului, cu siguranță poți lua măsuri pentru a te simți mai bine și a arăta așa cum îți dorești.

 
Iată cum să slăbești după 50 de ani fără să te stresezi:

 
1. Cunoaște numerele importante

Poate că medicul tău îți calculează indicele masei corporale și te cântărești acasă, dar aceștia nu sunt singurii indicatori care contează pe măsură ce înaintezi în vârstă. Contează foarte mult și circumferința taliei. În unele cazuri, acest număr poate crește chiar dacă nu ai adăugat kilograme în plus. 
„Modificările hormonale nu cauzează întotdeauna creșterea în greutate, ci mai degrabă o redistribuire a grăsimii spre alte zone-problemă.
Dacă observi că ai nevoie de pantaloni cu o talie mai largă pentru că cei pe care îi porți te strâng, este un semnal clar că începi să acumulezi grăsime în zona abdominală”
, explică dr. Florence Comite, specialist endocrinolog. 
Procentul de grăsimi din organism este al doilea număr la care trebuie să fii atentă. Un nivel de testosteron în scădere drastică poate cauza o diminuare a masei musculare, astfel încât aspectul corpului nu va mai fi unul ferm și tonifiat, chiar dacă nu se observă kilograme suplimentare.

 
2. Evaluează istoricul familial

Un alt pas important pentru a arăta foarte bine este o cunoaștere detaliată a istoricului familial de îmbolnăviri și afecțiuni cronice. Aspectul exterior și vitalitatea pot fi afectate și de factori genetici pe care este esențial să-i cunoști. 
„De exemplu, dacă au existat mai multe persoane de sex feminin în familie care au avut probleme cu grăsimea din zona abdominală sau care au primit un diagnostic de diabet este indicat să vorbești cu medicul tău pentru a face analizele necesare pentru prevenirea declanșării afecțiunilor care îți pot periclita sănătatea”, recomandă dr. Comite. 

 
3. Personalizează recomandările medicului

Nu lua regulile pe care ți le dă medicul drept recomandări rigide, ci adaptează-le stilului tău de viață.
În acest mod vei avea succes pe termen lung și vei începe să vezi schimbări pozitive. De exemplu, dacă ai aflat că hipertensiunea arterială este o problemă des întâlnită în familia ta, afă ce schimbări poți face pentru a regla pe cale naturală tensiunea, astfel încât să nu recurgi imediat la un tratament medicamentos pentru că alegi alimentele nepotrivite. În majoritatea cazurilor, o greutate în limite normale previne sau diminuează gravitatea diferitelor afecțiuni. Informează-te în detaliu despre beneficiile unei greutăți normale pentru că vei fi mult mai motivată să îți atingi obiectivul.

 
4. Analizează-ți obiceiurile alimentare

Este posibil să nu ai nevoie de o dietă complet modificată pentru a slăbi. Mai bine începe treptat, făcând câte o schimbare la fiecare 4-5 zile. Mănâncă dulciuri mai rar și învață să eviți alimentele cu un indice glicemic ridicat.
„Femeile aflate la menopauză care consumă mai puține dulciuri, alimente prăjite și sucuri carbogazoase vor slăbi mai ușor și vor reuși să se mențină la o greutate ideală fără să urmeze reguli foarte stricte de alimentație”, explică dr. Comite.

 
5. Fii mai activă

Nu mai mergi la fel de des la cumpărături sau nu mai faci prea multe treburi pe acasă? Acest lucru te poate face să arzi mai puține calorii decât înainte. Astfel, deși echilibrul hormonal poate influența îngrășarea, stilul de viață pasiv are, de asemenea, un impact negativ.
Acest factor este sub controlul tău, așa că nu pierde timp și fii mai activă. Activitățile cotidiene, ritmul în care faci curățenie sau mersul alert în timp ce ești la cumpărături te pot ajuta mai mult decât crezi.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată