Cele 9 greșeli care te împiedică să ai un corp perfect

de Ioana Maroşan, 22 Decembrie 2017

Atunci când antrenamentele regulate la sală nu-ți aduc rezultatele dorite, merită să te gândești la lucrurile pe care nu le faci bine. Vezi cele 9 greșeli care te împiedică să ai un corp perfect!
Așa cum se spune, detaliile fac un lucru să fie perfect, iar uneori răspunsul e chiar sub nasul tău. Și pentru că din dorința de a face bine poți să faci și greșeli, iată cele 9 greșeli care te împiedică să ai un corp perfect:

1. Faci antrenamente cardio prelungite

Foarte mulți oameni consideră că antrenamentele cardio stimulează funcționarea inimii. De fapt, este foarte important să-ți cunoști limitele. Un antrenament cardio prelungit poate avea un efect negativ asupra sistemului cardiovascular. Asta nu înseamnă că trebuie să renunți la antrenamentele cardio, înseamnă că nu trebuie să exagerezi.


2. Ai o dietă săracă în calorii

Dietele cu un conținut scăzut de calorii sunt în general sănătoase și pot încetini îmbătrânirea inimii și preveni apariția bolilor cardiovasculare. Dar, ele conțin o cantitate scăzută de grăsimi, iar în timpul unui antrenament organismul are nevoie de proteine, grăsimi și carbohidrați. Pentru a-ți asigura necesarul de grăsimi sănătoase, poți include în dietă somonul și avocado.


3. Consumi băuturi comerciale care conțin electroliți

Băuturile care conțin electroliți îți pot face mai mult rău decât bine, mai ales dacă sunt consumate în timpul sau după un antrenament intens. Și asta din cauza faptului că, pe lângă minerale, conțin și o cantitate însemnată de zahăr. De aceea, aceste băuturi trebuie evitate.


4. Nu consumi suficientă apă în timpul antrenamentului

Mulți oameni preferă să nu consume deloc apă în timpul antrenamentului, dar aceasta este o practică greșită. În timpul antrenamentului, corpul se deshidratează. Așadar, nu este o idee bună să-ți torturezi corpul, privându-l de apă. Acest lucru îți poate afecta sănătatea.


5.
Faci excese culinare

Dacă faci sport în mod regulat, acesta nu este un motiv să mănânci excesiv între antrenamente. Pentru a-ți menține greutate sau dacă vrei să reduci câteva kilograme, va trebui să faci sport regulat și să mănânci fără să faci excese. Reține că un antrenament intens de o oră îți consumă în jur de 500 kcal.


6. Te antrenezi pe nemâncate sau cu burta plină

Ambele ipostaze sunt greșite. În asemenea situații, există toate șansele să nu-ți poți face antrenamentul până la capăt pentru că te simți obosită sau prea plină. Cea mai bună soluție este să mănânci cu două ore înainte de a merge la sală. Procedând astfel vei avea garanția unui antrenament productiv.


7. Faci saună sau baie după antrenament

Nu merge la saună sau la duș imediat după un antrenament intens. În timpul antrenamentul te deshidratezi iar tensiunea arterială crește. Dacă mergi la saună, riști să te simți rău sau chiar să leșini. Este mai bine să faci un duș și să consumi apă.


8. Nu faci stretching 

După un antrenament intens este bine să nu uiți de exercițiile de stretching. Te vor ajuta să reduci crampele și tensiunea acumulate în mușchi care apar de obicei a doua zi. După stretching te vei simți mult mai bine.


9. Te antrenezi în fiecare zi

Antrenamentele regulate și dieta adecvată sunt cele mai bune metode pentru a obține un corp perfect. Dar regulate nu înseamnă zilnice. Dacă faci prea mult sport, te vei simți obosită în permanență. În plus, organismul tău va secreta mai mult cortizol, ceea ce va conduce la creșterea în greutate. Pentru a evita acest lucru, fă pauze între sesiunile de antrenament, dormi suficient și mănâncă sănătos.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;