Alimente bogate în proteine, dar care te ajută să arzi grăsimile


Proteinele, celebre printre macronutrienți, sunt esențiale în organism pentru o varietate de procese.
De multe ori, atunci când ne gândim la proteine, le asociem cu produsele de origine animală. Cu toate acestea, este important să știi că există o multitudine de alimente pe bază de plante care sunt o sursă importantă de proteine. Acestea fiind spuse, vegetarienii și veganii pot satisface nevoia de proteine a corpului prin produse non-animale. Iată ce alimente bogate în proteine te ajută să arzi grăsimile!

Ce alimente bogate în proteine te pot ajuta să arzi mai ușor grăsimile?


Proteinele sunt un șir lung de aminoacizi care este descompus în aminoacizi separați atunci când este digerat. Fiecare aminoacid are un rol distinct. De exemplu, unul se transformă în dopamină, un neurotransmițător al stării de spirit. Un aminoacid poate fi de două tipuri: esențial și neesențial. Cei neesențiali pot fi creați numai de aminoacizii esențiali. Proteinele sunt necesare pentru următoarele procese din organism:

- repară și construiesc masa musculară;
- contribuie la crearea de neurotransmițători importanți;
- ajută la creearea hormonilor, enzimelor și anticorpilor.

Ce surse de proteine există?


Cele mai populare surse de proteine sunt produsele din carne, inclusiv peștele și ouăle. Cu cât este mai sănătos animalul de la care provin acestea, cu atât mai sănătoase vor fi și produsele. Cu toate acestea, multe persoane sunt vegane sau vegetariene. Sau pur și simplu își doresc să scadă consumul de carne. Iată câteva surse vegetale de proteine!

Unt de migdale


50 de grame de unt de migdale îți oferă 10 grame de proteine. Acesta conține, de asemenea, alți nutrienți importanți, inclusiv grăsimi sănătoase, vitamina E, biotină și mangan. Merge perfect în smoothie-uri. Îl poți cumpăra din supermarket sau îl poți prepara acasă.

Semințe de cânepă


50 de grame din aceste semințe îți vor furniza 16 grame de proteine. Aceste semințe vor crește, de asemenea, nivelul de grăsimi omega-3.
Poți să le combini cu fulgii de ovăz sau să le adaugi în salate, smoothie-uri și sucuri naturale.

Semințe de dovleac


50 de grame de semințe de dovleac conțin 8 grame de proteine. De asemenea, acestea vor crește nivelul de magneziu și vor distruge paraziții din organism. Poți să le mănânci goale, să le adaugi în salate.

Tahini


Acest condiment este făcut din semințe de susan prăjite și mărunțite. Conține 10 grame de proteine per 50 de grame. Tahini este cunoscut pentru faptul că poate reduce inflamația din corp și au un conținut bogat de alte substanțe nutritive importante, cum ar fi manganul, zincul și magneziul. Poți să întinzi pasta de tahini pe pâinea integrală de grâu.

Semințe de in


9 grame de semințe de in vor furniza organismului 50 de grame de proteine. Acestea conțin, de asemenea, acizi grași omega-3 care pot reduce inflamația. Conținutul lor de fibre vor ajuta digestia.
Asigură-te că le macini înainte de consum pentru o digestie mai ușoară. Poți să le adaugi și în piureuri.

Spirulină


50 de grame de spirulină conțin 28 de grame de proteine. Această algă, similară cu chlorella, te poate ajuta să cureți corpul de metalele grele. De asemenea, îți va oferi potasiu, magneziu, vitaminele B și vitamina K.

Chlorella


Știai că 50 de grame de chlorella pot furniza corpului 29 de grame de proteine? Această algă poate curăța corpul de metalele grele. Alți nutrienți esențiali pe care îi conține sunt calciul, magneziul, fierul și vitamina A. O poți adăuga în piureuri sau shake-uri.

Miez din boabe de cacao


50 de grame de miez din boabe de cacao îți vor oferi 7 grame de proteine. Acestea conțin enzime bune pentru procesele digestive. Sunt, de asemenea, bogate în fibre, calciu și magneziu. În plus, sunt o gustare delicioasă și sănătoasă.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;