Mic dejun de post

Mic dejun de post. 3 rețete delicioase și ușor de pregătit

Mic dejun de post. 3 rețete delicioase și ușor de pregătit

Covrigii, pâinea albă cu zacuscă sau pateul vegetal din comerț nu furnizează corpului nutrienții de care are nevoie. Descoperă câteva idei de mic dejun de post pe care te poți baza!
Meniu de post. Ce să mănânci la micul dejun, prânz și cină? 15 idei

Meniu de post. Ce să mănânci la micul dejun, prânz și cină? 15 idei

Dacă ai rămas în pană de idei și nu mai știi ce să mănânci în zilele de post îți recomandăm un meniu de post din care te poți inspira în funcție de gusturile tale.
10 idei pentru un mic dejun de post

10 idei pentru un mic dejun de post

Nu știi ce să mănânci în zilele în care ții post? Descoperă câteva idei pentru un mic dejun de post care să fie sățios și hrănitor!
Mic dejun cu humus. 20 de combinaţii pe care să le mănânci în post

Mic dejun cu humus. 20 de combinaţii pe care să le mănânci în post

Pasta de năut sau humusul este una dintre cele mai hrănitoare combinaţii pe care le poţi consuma atunci când vrei să ţii post. Cum să-ţi faci zilnic un mic dejun cu humus, dar cu ingrediente diferite?
Meniu de post. 5 idei pentru un mic dejun rapid

Meniu de post. 5 idei pentru un mic dejun rapid

Zilele de post pot să fie o adevărată provocare dacă eşti obişnuită să-ţi începi ziua cu lactate, mezeluri sau ouă. Descoperă câteva idei pentru un mic dejun rapid!
Postul Crăciunului: 5 idei de mic dejun care respectă tradiţia

Postul Crăciunului: 5 idei de mic dejun care respectă tradiţia

Zacusca şi hummusul pot să fie o alternativă hrănitoare la pateul vegetal din comerţ pe care îl consumi adesea în zilele în care nu mănânci de dulce.
Postul Paştelui: Cele mai rapide reţete pentru micul dejun

Postul Paştelui: Cele mai rapide reţete pentru micul dejun

Salata de fructe, omleta cu tofu sau pateul de năut sunt câteva dintre opţiunile sănătoase la care poţi apela atunci când nu vrei să mănânci de dulce.
Postul Crăciunului: 5 reţete de budinci fără lapte pentru micul dejun

Postul Crăciunului: 5 reţete de budinci fără lapte pentru micul dejun

Quinoa este o proteină completă şi o sursă bună de calciu, fiind potrivită pentru masa de dimineaţă. Se poate mixa în blender cu nuci şi fructe.
Postul Paştelui: 8 idei pentru micul dejun ca să nu-ţi fie foame toată ziua

Postul Paştelui: 8 idei pentru micul dejun ca să nu-ţi fie foame toată ziua

Ţi-ai propus să ţii post, însă nu găseşti soluţii săţioase pentru micul dejun? Dacă vrei să mănânci bine dimineaţa şi să eviţi senzaţia de foame excesivă din timpul zilei, iată 10 reţete care te pot salva!