Revolutia codurilor de bare... in Japonia

Codurile de bare sunt acele secvente de linii subtiri si groase, folosite pentru a scana produsele atunci cand le cumparam din supermarketuri. In general, codurile de bare sunt doar atat: o insiruire de linii.
Codurile de bare sunt acele secvente de linii subtiri si groase, folosite pentru a scana produsele atunci cand le cumparam din supermarketuri. In general, codurile de bare sunt doar atat: o insiruire de linii.

Cum ar arata insa ambalajele diferitelor produse daca ar fi "imbunatatite" cu niste coduri de bara atractive? De ce totul in jur se schimba, designul evolueaza, iar codurile de bare raman neschimbate?

Doar pentru ca un cod de bare reprezinta "ceva serios", nu inseamna ca trebuie pastrata forma dreptunghiulara in care sa se insiruie barele.
O echipa de designeri din Japonia - BarCode Revolution - creeaza de cativa ani buni coduri de bare care "sparg" orice tipar.

Absolut orice personaj sau imagine ai avea in minte se poate transforma intr-un cod de bare pe care sa-l aplici pe produsul vandut. Bineinteles, asta pentru o suma considerabila.

Orice producator isi poate alege dintre cele peste 100 de modele disponibile pe site-ul celor de la BarCode Revolution sau poate cere un model original. Ca sa folosesti codurile de bare create de japonezi, trebuie sa platesti designul cu 1.500 de dolari plus o taxa anuala de folosire de 200 de dolari.
In cazul in care un producator isi doreste exclusivitatea asupra unui model, o poate obtine contra sumei de 4.000 de dolari.

Probabil ca preturile destul de ridicate constituie motivul pentru care in Romania nu exista niciun cod de bare "vesel". Uita-te pe ambalajul oricarui produs aflat la indemana si nu vei vedea mai mult decat un cod de bare de forma dreptunghica si un cod numeric sub acesta. Pana cand revolutia codurilor de bare va ajunge si la noi, putem admira modelele create de japonezi pe site-ul Barcoderevolution.com.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod