Mini-poșetele de la Louis Vuitton au cucerit lumea

Într-o lume dominată de genți mari și încăpătoare, Louis Vuitton a lansat o nouă campanie prin care vrea să ne arate că o poșetă mică nu reprezintă un lucru rău. Renumitul brand vrea

Într-o lume dominată de genți mari și încăpătoare, Louis Vuitton a lansat o nouă campanie prin care vrea să ne arate că o poșetă mică nu reprezintă un lucru rău. Renumitul brand vrea să ne demonstreze că femeile ar putea purta și genți mai mici în care să le intre toate lucrurile importante.

Și pentru a ne convinge, casa Vuitton a ales trei nume importante din lumea modei internaționale pentru a promova această colecție. Hanneli Mustaparta (un cunoscut model norvegian care a devenit fotograf), Elin Kling (unul dintre cei mai renumiți bloggeri de modă suedezi) şi Miroslava Duma (editor rus).

Întreaga campanie se bazează pe acele lucruri pe care femeile zilelor noastre le adoră: blogurile de modă, delicioasele macaroons, Paris-orașul îndrăgostiților și, binențeles, gențile Louis Vuitton.

Practic, modele cu vechime din arhiva Louis Vuitton (Pochette Accessoires, Monceau BB sau Alba BB) au fost transformate în mini-genți cochete și puternic colorate.

LV este un brand de lux cu o tradiție de peste 150 de ani în lumea modei. Povestea a început pentru Louis Vuitton ca ambalator pentru cuferele de voiaj ale parizienilor bogaţi, slujbă care i-a permis să stăpânească meşteşugul fiecărei genţi care i-a trecut prin mâini. Şi-a deschis propria casă de producţie în anul 1854, iar astăzi casa LV lansează nenumărate colecții, printre care și cele de îmbrăcăminte, ceasuri, bijuterii și, nu în ultimul rând, poșete (care au devenit emblema casei de modă).


Fimul campaniei:

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod