DESIGNERUL BRITANIC GILES DEACON DEZVĂLUIE NOILE COLECŢII DE HAINE INSPIRATE DE ARIEL ŞI LENOR

Giles Deacon dezvăluie două noi colecții de haine concepute în exclusivitate pentru Ariel și Lenor Purtăm doar 20% dintre hainele noastre în 80% din timp, prin urmare de ce nu purtăm și restul hainelor?
Joi, 13 noiembrie 2014, Consultantul internațional de fashion al P&G, Giles Deacon, și-a dezvăluit în exclusivitate cele mai recente colecții de haine, în cadrul evenimentului P&G Future Fabrics: colecția „Dress for Yes” pentru Lenor și o colecție dedicată Ariel.

Giles Deacon: “După un an de colaborare cu P&G Fabric Care am observat progresul vizibil realizat în materie de îngrijire a țesăturilor. Am petrecut mult timp alături de echipa din cadrul centrului de inovație din Bruxelles și am observat progresul activității lor de acolo. Am fost inspirat de ceea ce pot face Ariel și Lenor pentru a garanta frumusețea hainelor mai mult timp. Pentru această nouă colecție, m-am inspirat din tendința la nivel macro pentru modele și țesături multi senzoriale. Fiind conștient de faptul că atât Ariel cât și Lenor au capacitatea de a păstra și proteja aceste țesături am început să creez haine care evidențiază tot ce este mai bun din fiecare produs. Pentru Ariel, este vorba despre a crea o primă impresie de durată, despre culoare, încredere și impact. Pentru Lenor, mi-am dorit să le inspir oamenilor încrederea de a purta un articol de vestimentație întreaga zi și de a se simți la fel de bine purtând același articol la sfârșitul zilei, ca atunci când au îmbrăcat haina de dimineață.”

P&G Future Fabrics aduce împreună experți de talie mondială în modă și țesături într-o sărbătoare a simțurilor

P&G Fabric Care a dezvăluit în exclusivitate modul în care evoluează pentru a se alinia tendințelor în moda multi-senzorială și pentru a soluționa provocarea de a menține frumusețea și longevitatea hainelor pentru consumatori.
Evenimentul de anul acesta, P&G Future Fabrics, care a avut loc în Berlin și a fost dedicat produselor sale pentru îngrijirea țesăturilor, Ariel și Lenor, a adunat în același loc un grup prestigios de experți în modă, țesături și psihologie umană pentru a aborda cele mai recente progrese în materie de țesături, precum și modul în care deciziile pe care le luăm la nivel inconștient afectează percepțiile noastre asupra hainelor.

P&G prezintă abordarea unică Fibre SCIENCE în 3 pași care prelungește și îmbunătățește proprietățile senzoriale ale hainelor

Discursul inaugural susținut de John Turner, directorul departamentului de Cercetare & Dezvoltare al P&G s-a axat pe motivul pentru care oamenii își schimbă preferințele și percepțiile asupra hainelor. Turner a dezvăluit că specialiștii în fibre de la P&G au făcut noi progrese în ceea ce privește abordarea Fibre SCIENCE în 3 pași: Curățare, Protejare și Intensificare, abordare care se concentrează pe prelungirea și îmbunătățirea proprietăților multi-senzoriale ale țesăturilor care influențează percepția oamenilor asupra hainelor lor: aspectul, senzația și parfumul hainelor. Durata de viață a hainelor noastre este deseori scurtată deoarece aceste proprietăți nu sunt menținute corespunzător.

John Turner: “Dulapurile noastre sunt pline de haine, însă noi purtăm doar 20% dintre acestea în 80% din timp, prin urmare de ce nu purtăm și restul hainelor? De ce nu ne mai place un articol pe care am cheltuit bani câștigați din greu? P&G cercetează îngrijirea țesăturilor dintr-o altă perspectivă pentru a afla răspunsul.
Deschidem noi drumuri aplicând ultimele studii  în știința cognitivă privind percepția umană pentru a înțelege DE CE respingem un articol vestimentar, precum și modul în care relația noastră cu hainele se schimbă în timp. Prin îmbinarea acestor informații cu expertiza dobândită Fibre SCIENCE, redefinim semnificația îngrijirii țesăturilor pentru consumatori și hainele lor.”


Știința cognitivă se întâlnește cu moda și țesăturile

Partenerul oficial renumit pentru anticiparea trendului în materie de țesături al P&G Future Fabrics, Première Vision, a deschis evenimentul cu o prezentare oferită de Associate Fashion Director, Sabine Le Chatelier referindu-se la modă ca la o experiență cu dimensiuni multi-senzoriale, ilustrând faptul că țesăturile sunt mai mult decât vizuale – reprezintă o alchimie dintre aspect, senzație și modul în care se manevrează sau se comportă. Ea a dezvăluit și tendințele actuale la nivelul industriei în materie de inovații în țesături și materiale în care imaginația și tehnologia se combină pentru a crea articole senzoriale care pot fi spălate la mașină, sunt ușor de întreținut și sustenabile.

Această tendință în modă pentru țesături multi-senzoriale a fost explorată mai departe printr-o prezentare oferită de un recunoscut psiholog în științele cognitive, Dr. Lawrence Rosenblum, care a dezvăluit faptul că ultimii ani de cercetare în psihologia percepțiilor au generat o „revoluție multi-senzorială”, care arată că simțurile noastre se influențează reciproc în mod constant și au impact asupra preferințelor și stărilor noastre mai mult decât realizăm și deseori în moduri de care nu suntem conștienți.
Colaborarea dintre Dr. Rosenblum și P&G evidențiază modul în care multitudinea de influențe multi-senzoriale asupra experiențelor noastre cu țesăturile pe care le purtăm – ceea ce vedem, cum se simt la atingere, mirosul lor – au impact asupra relației pe care o avem cu hainele și asupra deciziei noastre finale de a îmbrăca un anumit articol vestimentar.

Robert van Pappelendam, Vice Președinte al P&G Fabric Care Europa: "Anul trecut am anunțat că misiunea P&G este de a redefini și evolua modul cum curățăm și îngrijim hainele, iar anul acesta, în colaborare cu partenerii noștri de excepție, am dus această misiune la următorul nivel – explorând modul în care psihologia umană și analiza comportamentului cognitiv ne ajută să alimentăm inovarea de produse.
P&G Fabric Care investește continuu pentru a satisface nevoile în permanentă evoluție ale oamenilor. De la studii științifice până la design vestimentar, am devenit mai conștienți de beneficiile pe care le obținem înțelegând mai bine comportamentul cognitiv. Suntem extrem de incantați să putem inova și duce produsele noastre  la un asemenea nivel uman și considerăm că aceasta este cheia produselor de succes de astăzi.”

 
Cea mai recentă inovație, Ariel Lichid

Noul Ariel Lichid asigură curățare și protecție în profunzime a frumuseții țesăturilor moderne. Conceput pentru consumatorii care nu doresc să facă un compromis când vine vorba de haine curate, înlăturarea petelor dificile și protecția țesăturilor, această soluție lichidă este ideală pentru mai multe tipuri de țesături având o capacitate remarcabilă de înlăturare a petelor dificile de la prima spălare pentru a curăța, proteja și intensifica calitățile senzoriale (aspect, senzație și parfum) ale hainelor pe care le iubiți.
Acum include un nou capac de pre-tratare care sparge barierele petelor și livrează o formulă de curățare în adâncime a petelor, dar concepută pentru a evita degradarea fibrelor.

Noul Lenor cu tehnologia* FRESHLOCK™

Tehnologia FRESHLOCK™* a fost dezvoltată pe baza tehnologiei cu micro-capsule de parfum Lenor care a fost îmbunătățită cu un înveliș mai puternic, ce permite fiecărei capsule de parfum să elibereze nu doar mai mult parfum cu fiecare utilizare, ci un parfum mai bogat comparativ cu produsul Lenor anterior, menținând acea senzație de prospețime de dimineață și până seara târziu. Depuse în țesături în ultima etapă a ciclului de spălare, prin fricțiune (precum frecare, îmbrățișare, ștergere, îmbrăcarea hainelor etc.) aceste capsule se sparg și eliberează gradual uleiul parfumat de mai multe ori, oferind hainelor dvs. o prospețime de durată și un parfum minunat care persistă întreaga zi.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod