Mai mult somn, mai mult sex. Află cum îţi poţi creşte libidoul!


Fiecare oră de somn în plus îţi creşte şansele de a face sex cu 14%, este concluzia unui studiu publicat in “The Journal of Sexual Medicine”. Un somn odihnitor este esenţial pentru o

Close up view of couple playing in bedroom

Fiecare oră de somn în plus îţi creşte şansele de a face sex cu 14%, este concluzia unui studiu publicat in “The Journal of Sexual Medicine”.

Un somn odihnitor este esenţial pentru o viaţă sănătoasă. Pe lângă numeroasele beneficii pe care le are asupra sănătăţii, cercetătorii au mai adăugat unul: îmbunătăţeşte viaţa sexuală. Cantitatea şi calitatea somnului influenţează apetitul sexual şi pot provoca disfuncţii sexuale în cazul femeilor, scrie infinitelabs.com.

Cercetătorii susţin că fiecare oră de somn în plus creşte apetitul sexual cu aproximativ 14%, având efecte benefice asupra capacităţii de excitare sexuală în cazul femeilor.

Un studiu anterior a descoperit că acest efect este valabil şi în cazul bărbaţilor. Un somn odihnitor aduce beneficii semnificative asupra apetitului sexual şi asupra performanţelor sexuale atât în cazul femeilor, cât şi al bărbaţilor.

Vârsta, stresul, bolile, anumite medicamente sunt doar câţiva dintre factorii care pot afecta pofta de sex. Ce este de făcut? În primul rând trebuie să identifici cauzele care produc scăderea libidoului şi să le elimini din viaţa ta pe cât posibil. De asemenea, comunicarea cu partenerul este foarte importantă. Şi nu în ultimul rând, există metode de creştere a apetitului sexual.

Fii activă!
Exercitiile fizice te ajută să te menţă în formă şi să fii sănătoasă, dar şi să-ţi recapeţi cheful de sex. Activitatea fizică îţi îmbunătăţeşte starea de spirit, crește încrederea de sine şi intensifică circulația către organele sexuale.

Dacă stresul este cauza principală care a dus la diminuarea libidoului, este timpul să încerci şi activităţi relaxante precum yoga, pilates, meditaţie sau plimbări în natură.

Scapă de kilogramele în plus!
Ai luat în greutate şi asta te face să te simţi ruşinată cu propriul trup? În acest caz trebuie să pui în aplicare un program de slăbit. Când te vei simţi bine în pielea ta, îţi vei recăpăta şi pofta de sex.

Schimbă dieta!
Un nivel scăzul de energie înseamnă şi un nivel scăzut al libidoului. Dacă te simţi obosită pe perioada zilei, este timpul să faci câteva schimbări în dietă. Axează-te pe proteine slabe, fructe şi legume din plin. De asemenea, grăsimile bune sunt importante atunci când vine vorba de sex. Le poţi găsi în cantităţi importante în nuci, peşte, uleiul de măsline şi cocos, avocado.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod