Bărbaţii se laudă că sunt buni la pat...

Însă realitatea este alta
Bărbaţii, cum le stă în fire, se cred nişte zei în ceea ce priveşte activiatea din dormitor şi au impresia că îşi satisfac mereu iubitele, performanţele lor fiind demne de laude. Iată un studiu care îi dă de gol.

Cercetătorii de la Indiana University au scos la iveală o serie de discrepanţe în dormitor. Profesorul Michael Reece a interogat bărbaţi care se lăudau cu performatele sexuale şi femei care s-au plâns de prestaţia lor, în total 6.000 de persoane, cu vârste cuprinse între 14 şi 94 de ani. Care au fost rezultatele? 85% dintre reprezentanţii sexului tare au declarat convinşi că şi-au satisfăcut partenerele când au făcut ultima dată sex, însă numai 64% dintre iubite au putut spune acelaşi lucru.
 
Reece este de părere că bărbaţii se cred macho dacă oferă partenerelor o penetrare de durată, în urma căreia acestea se simt bine. Însă, ei omit că femeile au nevoie şi de altfel de stimulări, de care ei uită mai mereu.

Prefăcătoria ta şi masturbarea lui


Doamnelor, cred că ne facem noi înşine un deserviciu aici, nu-i aşa? Ori ne prefacem "Mare O" ori nu comunicăm îndeajuns cu partenerii noştri. Ori amândouă, ceea ce este foarte grav.

Este posibil ca el să nu observe prefăcătoria ta sau să nu întrebe ce se întâmplă, pentru simplu motiv că nu vede nimic în neregulă. Aici nu este vorba doar despre cineva care are parte de mai multă plăcere, dar este, de asemenea, vorba şi de cineva ignorant la nevoile celuilalt.
 
Şi pentru că tot veni vorba despre plăcere, studiul mai relevă faptul că 60% dintre bărbaţi se mastubează cel puţin o dată pe lună. Asta înseamnă că masturbarea este o activitate comună, iar femeile care consideră că nu sunt "suficiente" pentru bărbaţii lor , nu au de ce să îşi facă griji. Pepper Schwartz, profesor de sociologie la Universitatea din Washington, explică "fenomenul": "Încerc să explic femeilor care se află în această situaţie că poţi mânca foarte bine cinci mese pe zi, dar, uneori, parcă mai ai nevoie şi de o gustare între ele. Dorinţă de masturbare nu are de-a face cu partidele de sex din relaţie sau calitatea lor". Nu-ţi face griji de ceea ce face atunci când tu nu eşti în preajmă, fă-ţi griji de ceea ce NU face atunci când sunteţi împreună!  

Nu căuta cauza şi dorinţa "gustării" lui! E ca şi cum i-ai oferi provizii cu ajutorul cărora să îşi umple farfuria. Util ar fi să îi spui ce îţi place şi ce nu, cum aţi putea corecta anumite lipsuri. Comunicarea este rezolvarea!

Evelor, ce părere aveţi despre acest studiu? Aţi "falsat" în pat? Ştiţi să comunicaţi în dormitor? Vă deranjează dacă iubitul îşi oferă singur plăcere?
 

Comentarii (17)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • Tiby pe 6 Nov 2010, 23:20
    Buni la pat

    Aceste studii nu sunt corecte trebuiesc facute cu detector de minciuni si nu numai pe 6000 de persoane pe toate cele 6 miliarde de persoane ca mereu ma bagati in rahat fara sa ma intrebati nimic,si daca m-ar intreba astia daca sunt bun la pat le spun nu pt ca o fac in padure

    1
    0

  • dana pe 10 Oct 2010, 18:54
    @maya-imi pare foarte,foarte,foarte rau de sora dvs

    @maya-imi pare foarte,foarte,foarte rau de sora dvs, cred ca s-a izolat de dvs,familia ei, si s-a spetit incercind sa dea ce-i mai bun in ea sa-i spele chilotii de kkt unui nemernic,care sigur ii mai cauta si nod in papura ca nu face nimic bine ´´comparata cu alte femei´´,el fiind la curent cu toate ´´noutatile celorlalte femei din luma sociala´´nestind pe acasa si nededicindu-si nici 1 min sa o cunoasca pe ea.imi pare foarte rau de femeile care duc viata asta,credeti-ma stiu bine ce e. chestia cu o piine sub brat am auzit-o la spanioli,nu la romani,sincer: n-am citit biblia

    0
    1

  • dana pe 10 Oct 2010, 18:42
    da-barbatii! daca ii iei in serios(pe unii) te duci la dracu-n praznic

    ma bucur ptr cele care au avut noroc de dragoste impartasita si empatizo cu cele care nu.cam tirziu,dar am invatat 1 lucru: nu cu toti trebuie sa pierzi timpul sa le dai o sansa, sa comunici,in sex nu trebuie sa mimezi,de acord cu trurli da!norocul ti-l faci tu,daca ai cu cine,daca n-ai cu cine....ghinionul. nu toti barbatii sunt facuti ptr dragoste si sex,unii sunt doar ptr sex. cum se spune:´´relatia noastra trebuia sa ramina 1 trist numar de sex´´, dar asa ar tbui sa ramina, nu sa te te intorci sa zici,aaa poate e mai bine la a 2a incercare,poate n-am facut aia si aia, cu acelasi ´´ghitza´´.asa e daisy, si daca-l cultivi suficient, se duce si practica cu alta, ca tu nu mai esti´´noua´´, esti grasa si plictisitoare.salutari maya,ma bucur ptr dvs

    0
    1

  • Trurli pe 9 Oct 2010, 02:35
    Absolut deloc cazul sa fie casatorit

    Fostul meu iubit, care mi-a ramas in inima, gandire, suflet, cu care m-am intalnit prima oara intr-o biserica, fiind amandoi invitati de cineva comun (Dumnezeu am putea spune), cu care a fost iubire la prima vedere / zarire in biserica aceea, desi practic nu aveam cum sa stim ca ne vom si cunoaste...ne-am cunoscut sufletele la nivel profund si il port in inima, nu am de ce sa regret. El tanar, eu la fel, amandoi cu studii superioare, si fara obligatii. Nu mai suntem acum impreuna, ascultam de planurile Lui cu noi. Stiam ca nu voi ramane cu el insa, intuitia mi-a aratat lucrul asta de mai demult. Nu regret insa nici o clipa din ce a fost, ba dimpotriva, mi-a imbogatit viata cu ceva nemaipomenit, o iubire ca-n povesti, si merita orice efort pentru a avea o iubire mare. Munca e si ea parte din relatie, nimic nu vine usor in dragoste. Ne transformam pe noi insine in primul rand. Oricum, nu mai vreau sa ma abat de la subiect. Tema discutiei erau barbatii jalnici: Eu am de zis doar atat. O femeie matura nu mimeaza orgasmul, ci isi ia hainele si pleaca in secunda doi. Fara regrete!

    0
    1

  • Maya pe 8 Oct 2010, 19:24
    Cum sa te desparti de asa barbat, mai @Truli????

    @Truli, zau ca nu te inteleg decat daca OMUL era STRAIN si casatorit si aici, tu esti VINOVATA ! Toate tipele care si-au cladit FERICIREA pe suferinta si lacrimile unei sotii casatorite, cine a facut ca cada leaganul si a intrat in cuibul altei femei, vor plati, vreodata si fericite - finalmente - , nu vor fi ! Cunosc zeci de cazuri ! Iarasi e valabila reciproca ! O sa spuna un barbat - ca @alex - ca nu era IMPLINIT langa sotia lui ! OFFFF ! Si atunci, n-am eu dreptate cand - in discutii sincere cu fii nostri, la mica adolescenta - le-am spus sa aleaga 30 de fete; sa selecteze 10, din 10 sa aleaga 3, iar din alea 3, sa vada care dintre ele implinesc Grila de valori umane, cu "cireasa pe tort", adica, cu care se simt cel mai bine si care dintre ele urca la Zenit cu el, satisfacand-o 100% ????????????????????? Am dreptate eu ca ma rog la Dumnezeu sa nu mor si sa-mi invat nepotica sa faca exact ce i-am invatat pe baieti? Sa nu se marite - sub nicio forma FECIOARE ! E o mare loterie si un hazard, cum a fost la mine ! Ca din prima sa dau lovitura, acum 37 de ani? Primul sarut, primul baiat, primul si ultimul barbat din viata mea??? Fetelor, am uitat : si bunica mea - cu 4 clase - , a fost fericita; cea din partea mamei. Stiti ce spunea ea cand ma tot intreba - in concedii - , cum facem noi, astea cu carte, cu dragostea?? ! Eu, de rusine, ii ziceam:" De, mai mamaie, facem si noi ce facem cand suntem odihnite, fericite la lucru ...bla...bla...bla ...!" Iar ea, disperata, zicea:"Cum muica, fata mea? Asa se face la oras? Eu, muica, si taicu-tau ne iubeam seara de seara si eram franti de oboseala, ca, muica, iubitul, e ca si mancatul si bautul apei! ( adica voia sa spuna ca este clar o necesitatea umana!) Poftim alta cultura! cata dreptate avea, Dumnezeu s-o odihneasca ! Fetelor, vraja piere daca va luati cu treaba si cedati stresului si oboselii ! Stiu ca, si in AMOR trebuie sa ....muncim ! Si iarasi revin la barbatii adevarati, harnici, care stiu sa bata un cui, sa repare o instalatie etc[ un proverb bulgaresc spune:"Barbatul care nu stie Legea lui OHM, sa stea cu ma-sa, acasa, sa nu se mai insoare!"] Am cateva amice, care isi repara singure colacul la toaleta; pun LITA la contor; fixeaza priza in perete, daca pica s.a.m.d. E posibil asa ceva??? Nu spun ca ne maritam ca sa ne luam un instalator, un depanator etc., dar sa nu stie si sa nu faca NIMIC, NIMIC, NIMIC, zau ca iarasi e jale! Ancestral, femeia s-a dorit ocrotita, ajutata si in stabilitate ! Repet pana mor: daca sotul / partenerul este indemanatic in casa, in bucatarie, la dans etc. 99% e BARBAT ! Are rabdare sa te faca fericita, si pe tine, ca femeie....ii pasa....se straduieste....se implineste vazandu-te, si pe tine fericita ! Asemenea barbat mi-as dori pentru nepotica mea ! Un Mister Preludiu 25 de ore din 24, in week-end si in concedii, adica "sa vada ca existi, si tu", sa se implice, sa te ajute, sa ia greul casei, ca de-aia are falus, sa te tandreteasca pe unde te prinde, sa te mai ciuupa de sfarcuri, delicat, sa-ti bage mana pe sub fusta sa te treaca fiorii, sa te mai imbratiseze, mai si un pupic etc.,etc., etc., Doamne, cat o fi de greu sa faca asta un barbat "jumatatii sale astrale"??? Nu neaparat .....7-13 minute de amor ! Si inca ceva: voi stiti ca un barbat adevarat stie cand MIMEAZA femeia ORGASMUL ? Va spun alta data, daca va intereseaza ! Mai ales pe voi, barbatii dusi cu vraja marii - sau din iuire ca sa fiti voi impliniti, sau de frica sa nu va piarda ! Ma duc sa fac maioneza la salata de vinete, ca vine Mister Preludiu de la Real ! I-am dat o lista kmetrica ! Sa fiti fericite/fericiti !

    0
    0

  • Trurli pe 8 Oct 2010, 18:28
    A te indragosti de un barbat impotent si neiubitor

    Am avut o relatie superba 5 ani cu un barbat deosebit, pentru care a meritat total sa lupt si nu regret ca nu mai suntem impreuna.. cum nu regret deloc nici o secventa din relatia noastra...pentru ca relatia aceasta mi-a marcat viata si destinul poate. Am invatat de la el ce inseamna iubirea adevarata, nu am tinut cont de nici un impediment in calea noastra, fiind mai tot timpul despartiti si la distanta. Si el, asa cum descrie Maya, era si este un OM deosebit, un barbat iubitor in adancul sufletelului sau, si impreunarea amoroasa era cel putin de basm. Intre timp ne-am despartit, asa e viata cu suisuri si coborasuri, si am intalnit un barbat pe care am crezut ca incep sa il iubesc. Extraordinar, nu mi-a venit a crede, dar era cel putin jalnic, nu tu iubitor, nu tu seducator, nu tu rezistent in pat, in cinci minute se termina singur cu tot cu ejaculare, iar eu ramaneam nemangaiata si uitandu-ma paroxistic la ce s-a intamplat. Partea mai proasta e ca desi i-am atras atentia ca nu ma satisface si desi era clar ca avea probleme de ejaculare, el se considera cel putin mediocru spre bun la nivel sexual. JALNIC, mai rau de atat nu am intalnit, l-am parasit imediat dupa prima intalnire, nu aveam de gand sa imi bat capul cu un impotent si ingust la minte. Eu ma stiu de o femeie tare senzuala, am nevoie de amor transfigurator, cat mai armonios, si plin de ganduri luminoase, ore intregi, fara sa ma satur, asa sunt eu mai ORGASMATICA, si nu simt sa fac compromisuri. Asa ca aleg ce e mai bun pentru mine, pe cei slabi la fuziunea amoroasa ii predau la altele care au de gand sa ii accepte asa cum sunt, sau sa-i educe, dupa caz. Daca vor si ei, bineinteles, sa invete ceva. Dar din experienta va spun, ca le trebuie inteligenta cat un bob de nisip sa inteleaga ce le tot repetati lor acolo, nu sunt toti deschisi la minte. Din pacate! Cum zice Maya, barbati avortoni, jale cu ei...

    1
    0

  • Maya pe 8 Oct 2010, 15:27
    pt.@cornelia & pt. @alex

    Da, Cornelia, cu Dumnezeu deasupra, este adevarat, insa mi se rupe sufletul, de o viata, ca in jurul meu e jale! Imi vine sa-i pun la zid pe barbatii "avorton"! N-am in universul meu - sub rezerva cuvantului de onoare - decat 3 cupluri " la plutire", deci in "mariaj de fatada", restul e vai de ele, iar ca sansa a mea, n-am decat pe mama si inca o amica, dar sunt bisericosi amandoi si mana in mana la Liturghie si peste tot ! Nicii fii nostri nu sunt ca tatal lor !De ce? Pentru ca sunt lenesi. Nu stiu sa bata un cui ! Repet: barbatul lenes, comod, rasfatat, e lenes, si in dormitor ! Sora mea, moarta la 52 de ani ( Dumnezeu s-o odihneasca ! ) a fost o martira, a trait o viata langa un fustangiu, care aducea amantele pe cearceaful lor si o mai si batea mar, cand observa....! Am acasa acte de la Medic legist si de la politie, cand o salvau vecinii, iar noua nu ne spunea! A stat asa ca sa aiba TATA la copil! Poftim cultura! Fetelor, 13 copiii daca aveti cu o Bestie, dati DIVORT ! O viata aveti! Copilul se naste"cu o paine sub brat"! Asa zice Biblia ! Si viata voastra conteaza! @alex, ai dreptate ...pana la Dumnezeu si inapoi, dar.....vinovat tot tu esti! De ce stai langa asa femeie! Vezi biii-ne ca esti Reprezentatnt al partii masculine a Creatiei Divine si ca TU "bati in poarta"! Stii cate feminine dornice de mariaj sunt la ora actuala? Stii care este raportul ? 9 la 1 ! Deci tu poti alege din enspe femei, una care sa fie, si suflet -pereche si rezonanta intruchipata in dormitor ! Nu te mai mutila singur ! Zbate-te, ca nimic nu vine pe tava si gaseste-ti o sexaholica superba, nu neaparat ca facies, ci sanatoasa sexual, senzuala si sa rezoneze cu tine, sa urcati " ca lumea", pe Curcubeu ! daca nu stie , invat-o ! Kama Sutra clasica ofera zeci de posturi ! Tu hai capito? Do you understand? Verstehest Du sich? Comprende? Sa aveti un week-end cat mai implinit! P.S Iarasi spun ca e valabila, si reciproca, desi parca tot barbatul"bate in poarta femeii", adica el alege, mai ales daca este "la varsta a 3-a" !

    1
    0

  • alex pe 8 Oct 2010, 01:30
    in mare parte pt maya

    Daca o persoana nu te satisface sexual dar din restul punctelor de vedere te imprineste cum poti sa iti satisfaci si nevoia sexuala fara ati bate joc de persoana iubita? atunci recurgi la masturbare si iti poti lasa fanteziile sa curga dupa bunul tau plac ceea ce cu partenerul/a nu nu ai putea face sau mai pe scurt fiecare persoana are nevoie de intimitate intr-un moment dat unele lucruri nu le imparti cu persoana iubita si aici se ajunge la sacrificii cum eu sunt dispus sa stau ore prin mall la cumparaturi cu iubita neplanganduma si ea tre sa imi respecte deciziile luate in viata sexuala si daca ea nu vrea sa isi imbunatateasca skill-ul la pat de ce trebuie eu sa ma simt incomfortabil

    1
    0

  • cornelia pe 8 Oct 2010, 00:04
    pentru maya

    Doamna Maya, jos palaria! Nu va invidiez, desi doar in visele mele exista un astfel de barbat, ci sunt fericita pentru Dvs. Daca ceea ce ati scris este adevarat, atunci exista intr-adevar si barbati adevarati pe lumea asta. Ca unele din noi nu am avut norocul Dvs., hm... asta e alta poveste. Doresc multa fericire si multa sanatate frumoasei Dvs.familii. Cu deosebit respect, Cornelia

    1
    0

  • Maya pe 7 Oct 2010, 20:52
    pentru @raisa & @alex

    Da, @raisa, crede-ma ca n-am mintit ! @alex, in viata mea n-am jignit pe cineva, ci am dorit numai sa-i deschid ochii si am stiut cum sa-i vorbesc. Acelasi lucru il fac acum, cu tine: nu e bine ce faci, mai ales daca ai o partenera ! Este un alt gen de infidelitate; este ceva contranaturii umane...este ceva anapoda....Eu, daca as fi barbat, mi-as pierde EULl; personalitatea, n-as mai fi bine cu mine, as locui anapoda in hotarele proprii, cata vreme e pamantul plin de feminine ! A ! Daca partenera te incita; iti mangaie si iti manevreaza, in start, un strop, falus-ul, OK; asta se cheama "incitare" senzuala, reciproca, la fel ca un sarut pasional de cateva minute sau la fel ca mangaieri ardente reciproce. Dar tu ce faci? Tu cu Tine? Sa faci amor cu tine.... Sa faci amor SOLO ....e ceva ....e cava ...mai mult decat degradant ! E valabila, si reciproca ! Nu sunt medic, insa aceste practici cred ca sunt cazuri patologice! Ceva nu e in regula in hipotalamus ! *****************8 Ca o replica la articolul de mai sus, mai vreau sa spun ca o femeie implinita, care simte iubire, siguranta, stabilitate, ZAU ca nici nu mai are nevoie de penetrare! Daca este implinita in cuplu( deci nu ma refer numai la amor), n-are nevoie sa mimeze orgasmul, cata vreme are zeci de orgasme SPIRITUALE, comparativ cu alta, care dupa ce a mancat bataie, de frica, MINTE ca tipul a fost strong ! Dar numai de frica ! Exceptie fac damele frigide, care doresc sa mentina relatia si sa-i faca pe plac partenerului.Si astea, tot de frica, mint ! Pe vremuri, mi se intampla sa ajung o cazatura acasa, de atata munca, iar sotul meu ma intelegea, cata vreme nu accepta sa traversam "un viol autorizat" si nici sa-i fiu doar"recipient de scapari freundiene"! Eu insa, asa tabacita de truda cum eram, stiind cat tine la mine si ce OM este, acceptam doar sa ma imbratiuseze si sa-i simt respiratia in ceafa cand dormeam. Femei de acest gen nu sunt mitomane in amor ! S-ar putea sa gresesc, dar, dupa mine, de BARBAT depinde totul ! Nu exista femeie pe lumea asta, care sa nu se vrea IUBITA, cu adevarat si ajutata ! Conditia este insa ca si femeia sa aiba inteligenta emotionala si sa nu fie Madam Aisberg, Madam Woody, Madam Cutit, Madam Drujba, Madam Politai, Madam Capusa etc.

    1
    0

  • raisa pe 7 Oct 2010, 19:39
    dariurea

    aveti perfecta dreptate draga doamna Maia in sfarsit cineva care este realist si deschide ochii multor "toante"care se cred "vampe" in dormitor dar de fapt sunt niste sclave sexului tare.

    1
    0

  • Maya pe 7 Oct 2010, 18:45
    Implicarea in viata cuibului.....

    ....este examenul pe care il pierd barbatii. Sunt dupa 33 de ani de mariaj cu un barbat adevarat! Stiu ca sunt batrana, dar de cand ma stiu mi-am respectat barbatul, numai si numai pentru ca a fost trup si suflet cu mine si cu tot ce a insemnat viata mea, a baietilor nostri si a parintilor nostri. Fiind atat de empatic si workaholic, asta i-a ajutat sa fie - si tandru, si altruist ! Cand am facut sau mai facem inca amor(si tot asa pana cand se va putea) eu, ca feminina, am simtit ca am in pat un OM adevarat, pe care l-am respectat pamna la adoratie si l-am simtit, si macho, intrucat CREIERUL meu a lucrat in clipele alea, iar HIPOTALAMUSUL si-a dezlantuit centrul sexului, fascinandu-ma ! [ imaginati-va amor cu o bruta, cu un parazit/un lenes, cu un egoist, cu un gelos etc. !] Fetelor, un barbat caruia II PASA de voi si e numai al vostru, va transmite - cerebral - , ceva nedefinit, care va incarca de extaz, si fara sa va penetreze! Cand eram tanara, ma topeam toata numai cand il vedeam ca trage jaluzelele si inchide telefonul. Sa fi fost eu bolnava de ceva ca intram in transa imediat??? Mereu m-am intrebat daca nu am stofa de vampa, desi nu l-am inselat nici cu gandul! Singurii barbati de care mi-a placut si i-am spus, si lui, sunt Al Bano si Robert de Niro, intrucat amadoi alcatuiesc facies-ul perfect al "jumatatii mele astrale" ! Dar, si daca ar fi Quasimodo, mi-e drag de el, si acum, mai ales acum, cand am scapat de period si sunt totalmente dezinhibata! Toate amicele mele spun ca sunt o fericita! Fetelor, daca un barbat este sincer si stie sa fericeasca o femeie, chiar daca doar o tandreteste si ii face masaj pe tot corpul, cum ne faceau mamele la baie, cand eram prunci, chiar si fara penetrare, nu conteaza daca partenera lui este plinuta sau matura, el fiind barbat adevarat, care, daca te vede ca te dezlantui, nu te intreaba:"Da de unde stii asta?", ci e in culmea fericirii ca are langa el o femeie senzuala si sanatoasa sexual ! Un barbat adevarat isi doreste ca femeia sa fi fost numai a lui si chiar sa-i fie sexolog, intrucat ce atata filozofie sa invete o novice ce si cum e treaba cu amorul, can noi, femeile putem conduce o TARA / un GUVERN etc.???! Stiu ca nu ma credeti, dar subiectul m-a incitat si n-am rezistat sa nu scriu, aici. Sa va dea Domnul sansa sa gasiti un workaholic, adica dependent de munca si harnic & implicat, si in dormitor ! Daca va cee sex oral nu o face ca ii place sau ca asa e la moda, ci pentru ca e LENES si vrea sa slujiti voi la barbatia lui, iar apoi, trage pe dreapta ! Respect incomensurabil pentru barbatii-exceptie !

    0
    0

  • torcida pe 7 Oct 2010, 16:38
    FEMEIA

    pai femeia aia care mimeaza, este falsa....se multumeste cu putin, nu stie sa ceara, sa se impuna...eu stiam ca D-zeu a creat femeia pentru barbat

    0
    0

  • Elena pe 7 Oct 2010, 15:50
    comunicarea

    Eu.. ma pot inscrie la norocoasele care au parte de comunicare, chiar daca ne mai intimidam la anumite subiecte, incercam sa cuprindem tot, de la ce ne-ar place, la ce nu. Nu ma chinui sa mimez un orgasm.. asa cum, uneori, nu ma deranjeaza absenta lui, pentru ca placerea este la cote maxime oricum. Nu ma deranjeaza daca iubitul isi ofera singur placere.. desi... parca i-as da o "mana" de ajutor. Cand nu exista aceeasi masura a dorintei sexuale.. e normal sa apara diferente, cand unul vrea mai mult decat primeste apeleaza la masturbare, lucru ce mi se pare sanatos pentru o relatie, decat frustrarile de tip "eu vreau, ea nu" "iar vrea?"

    0
    0

  • CRISTINA pe 7 Oct 2010, 15:30
    BERBATII SE LAUDA CA SUNT BUNI LA PAT

    EI DA , EI DOAR SE LAUDA , ASTA NU ISEAMNA CA SI SUNT !

    0
    0

  • rada pe 7 Oct 2010, 13:15
    studiu

    NU MA DERANJEAZA DELOC...DACA ASTA II FACE BINE, MA BUCUR PT EL

    1
    0

  • Daissy pe 7 Oct 2010, 09:57
    Barbatii...

    Da, deoarece nu sunt sinceri, si de cele mai multe ori, dau "vina" pe tine, femeia care nu-l "cultiva" suficient.

    0
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod