Studiu: Femeile aleg destinaţia de vacanţă a familiei în peste 80% din cazuri

Femeile sunt cele care, în mod direct, achiziţionează sau fac o cerere către agenţia de turism dar, pe de altă parte, se implică şi în achiziţiile făcute de soţ sau partener


Valoarea medie a unei cumpărături pentru un pachet turistic (vacanţă/city break) este de 524 de euro, respectiv 262 de euro de persoană. Cel mai important segment de turişti (51%) îl reprezintă persoanele între 25 şi 34 de ani. Pe locul 2 (20%) sunt cei cu vârste între 35 şi 44 de ani, urmaţi de categoria 18-24 de ani (14%), peste 55 de ani (8%) şi 45-54 de ani (7%).

Femeile decid unde se pleacă în vacanţă.
De cele mai multe ori se întâmplă ca bărbaţii, atunci când vor să cumpere o vacanţă, să amâne achiziţia până se pot consulta cu soţiile
Ioana Bălănescu
În funcţie de numărul de stele al hotelurilor la care se cazează, 69,38% dintre turişti aleg unităţile de trei stele, 26,68% merg la patru stele, 2,8% se cazează la cinci stele, 0,56% la două stele şi 0,58% dorm în apartamente.

Tinerii cu vârste de până în 34 de ani caută hoteluri de trei stele, iar hotelurile de 4-5 stele, precum şi apartamentele, sunt cerute de cupluri cu vârste de peste 35 ani sau familii cu copii (în cazul apartamentelor).
Tinerii cumpără mult mai multe city-break-uri, iar cei peste 35 sunt mai degrabă interesaţi de vacanţe de şapte zile sau mai mult în destinaţii precum Turcia, Grecia sau Bulgaria.

"Numărul mediu de pasageri per pachet este de 2,2. Asta înseamnă că cele mai multe achiziţii se fac per cuplu. Dar există şi pachete single vândute sau cupluri care călătoresc cu copil/copii. Numărul de persoane per pachet creşte odată cu vârsta", a mai spus Ioana Bălănescu.

Foto: Hepta

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod