Ce să mănânci la micul dejun ca să nu-ţi fie foame până seara?

de Ioana Maroşan, 12 August 2017

Din cauza programului de muncă încărcat, nu reuşim tot timpul să mâncăm la ore regulate. Mănâncă bine dimineaţa şi alege aceste combinaţii alimentare hrănitoare!
Micul dejun este considerat a fi masa cea mai importantă din zi, iar dacă începi dimineaţa cum trebuie poţi să înfrunţi toate tentaţiile culinare care te pândesc la tot pasul şi pot să-ţi saboteze dieta. Dacă te asiguri că ai consumat la micul dejun o masă consistentă, cu ingrediente hrănitoare care furnizează corpului proteine, grăsimi sănătoase şi carbohidraţi, atunci îţi va fi mult mai uşor să stai departe de alegerile nesănătoase pe care suntem tentaţi să le facem după-amiaza.

Un mic dejun consistent şi sănătos, precum şi gustările sănătoase te pot ajuta să mănânci echilibrat şi să slăbeşti mai uşor.

Iată câteva combinaţii alimentare pe care trebuie să le încerci. Sunt săţioase şi furnizează nutrienţii esenţiali corpului, astfel încât nu vei simţi senzaţia de foame multă vreme şi nici nevoia de a cumpăra produse hipercalorice.


Quinoa cu pesto

Quinoa este o sursă excelentă de proteine, iar în combinaţie cu pesto furnizezi corpului grăsimi sănătoase şi vei simţi senzaţia de saţietate timp de multe ore după micul dejun. Astfel te asiguri că ai consumat ceva sănătos şi consistent la micul dejun care îţi va da energie toată ziua. Dacă sari peste micul dejun, ştii că mereu te confrunţi cu o senzaţia bruscă şi accentuată de foame care te ia mereu pe nepregătite şi atunci eşti tentată să faci cele mai proaste alegeri alimentare.
Mănâncă ceva consistent şi hrănitor la micul dejun şi nu vei mai avea această problemă!


Falafel

Chifteluţele din năut au un conţinut ridicat de proteine şi constituie o alegere bună pentru micul dejun. Dacă sunt asociate cu pita, pastă de susan, multe legume şi verdeţuri vei avea un mic dejun hrănitor şi consistent care va menţine senzaţia de saţietate câteva ore bune.


Zmeură cu iaurt, nuci şi cereale integrale

Zmeura este o sursă excelentă de fibre şi vitamina C, conferind o senzaţie intensă de saţietate. În combinaţie cu iaurtul care furnizează proteine şi cerealele integrale care conţin carbohidraţi complecşi vei obţine un mic dejun hrănitor care va ţine de foame o lungă perioadă.


Alge marine

Au un conţinut ridicat de fier şi fibre, se digeră lent şi furnizează energie pe o lungă perioadă de timp. În combinaţie cu sushi sau cu un orez cu legume, aceste alge marine constituie un mic dejun săţios şi hrănitor.


Ouă cu legume înăbuşite

Ouăle sunt foarte săţioase şi hrănitoare, fiind perfecte pentru micul dejun. Poţi să faci ou fiert, ouă jumări, ouă poşate, dar şi ouă cu legume înăbuşite. Ultima varianta poate să fie perfectă pentru persoanele care doresc să slăbească, astfel că eviţi consumul de pâine.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;