Ce să mănânci la micul dejun ca să nu-ţi fie foame până seara?

Din cauza programului de muncă încărcat, nu reuşim tot timpul să mâncăm la ore regulate. Mănâncă bine dimineaţa şi alege aceste combinaţii alimentare hrănitoare!
Micul dejun este considerat a fi masa cea mai importantă din zi, iar dacă începi dimineaţa cum trebuie poţi să înfrunţi toate tentaţiile culinare care te pândesc la tot pasul şi pot să-ţi saboteze dieta. Dacă te asiguri că ai consumat la micul dejun o masă consistentă, cu ingrediente hrănitoare care furnizează corpului proteine, grăsimi sănătoase şi carbohidraţi, atunci îţi va fi mult mai uşor să stai departe de alegerile nesănătoase pe care suntem tentaţi să le facem după-amiaza.

Un mic dejun consistent şi sănătos, precum şi gustările sănătoase te pot ajuta să mănânci echilibrat şi să slăbeşti mai uşor.

Iată câteva combinaţii alimentare pe care trebuie să le încerci. Sunt săţioase şi furnizează nutrienţii esenţiali corpului, astfel încât nu vei simţi senzaţia de foame multă vreme şi nici nevoia de a cumpăra produse hipercalorice.


Quinoa cu pesto

Quinoa este o sursă excelentă de proteine, iar în combinaţie cu pesto furnizezi corpului grăsimi sănătoase şi vei simţi senzaţia de saţietate timp de multe ore după micul dejun. Astfel te asiguri că ai consumat ceva sănătos şi consistent la micul dejun care îţi va da energie toată ziua. Dacă sari peste micul dejun, ştii că mereu te confrunţi cu o senzaţia bruscă şi accentuată de foame care te ia mereu pe nepregătite şi atunci eşti tentată să faci cele mai proaste alegeri alimentare. Mănâncă ceva consistent şi hrănitor la micul dejun şi nu vei mai avea această problemă!


Falafel

Chifteluţele din năut au un conţinut ridicat de proteine şi constituie o alegere bună pentru micul dejun.
Dacă sunt asociate cu pita, pastă de susan, multe legume şi verdeţuri vei avea un mic dejun hrănitor şi consistent care va menţine senzaţia de saţietate câteva ore bune.


Zmeură cu iaurt, nuci şi cereale integrale

Zmeura este o sursă excelentă de fibre şi vitamina C, conferind o senzaţie intensă de saţietate. În combinaţie cu iaurtul care furnizează proteine şi cerealele integrale care conţin carbohidraţi complecşi vei obţine un mic dejun hrănitor care va ţine de foame o lungă perioadă.


Alge marine

Au un conţinut ridicat de fier şi fibre, se digeră lent şi furnizează energie pe o lungă perioadă de timp. În combinaţie cu sushi sau cu un orez cu legume, aceste alge marine constituie un mic dejun săţios şi hrănitor.


Ouă cu legume înăbuşite

Ouăle sunt foarte săţioase şi hrănitoare, fiind perfecte pentru micul dejun. Poţi să faci ou fiert, ouă jumări, ouă poşate, dar şi ouă cu legume înăbuşite. Ultima varianta poate să fie perfectă pentru persoanele care doresc să slăbească, astfel că eviţi consumul de pâine.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată