Top 3 cele mai bune exercitii pentru un abdomen tonifiat

Top 3 cele mai bune exerciții pentru un abdomen tonifiat

Nu spunem că este ușor, dar nici imposibil! Dacă faci cu regularitate aceste exerciții recomandate de un antrenor, poți să ai un abdomen tonifiat!
Exercițiile pentru un abdomen plat și tonifiat nu se numără printre cele mai iubite antrenamente. Tocmai pentru că nu sunt deloc ușoare, abdomenele sunt adesea cele care ne dau înapoi de la un antrenament făcut cu regularitate pentru a scăpa de grăsimea de pe burtă și a obține un abdomen tonifiat. 

Știm cu toții că trebuie să faci abdomene cu regularitate și pe o perioadă lungă de timp, dar și să le combini cu alte antrenamente pentru a ajunge la rezultatul dorit. De aceea, de foarte multe ori începem antrenamentul și ne propunem să fim riguroși, dar cumva ajungem să-l abandonăm după o lună sau chiar mai repede. 

Dacă nu îți place deloc să faci abdomene și nu ai reușit niciodată să le faci cu regularitate, atunci există o altă soluție pentru un abdomen tonifiat. Variaţiile de exerciţii care pornesc din planşă sunt extrem de eficiente pentru a obţine un abdomen plat. Exerciţiile de tip planşa sau plank întăresc abdomenul şi-l lucrează mai intens decât abdomenele, după cum susţin instructorii de fitness. Dacă îl faci corect şi cu regularitate, planşa sau plank are foarte multe beneficii pentru întregul organism. Ai mare grijă să nu faci aceste 4 greşeli pe care să nu le faci când execuţi exerciţiul plank sau planşa! 
 
Un antrenor cunoscut dezvăluie pentru publicația today.com care sunt cele mai bune exerciții pentru un abdomen tonifiat. 

Exercițiul nr. 1

 
Din poziția planșă pe antebrațe vei face doi pași înapoi și înainte, menținând în permanență musculatura încordată.
Este foarte important ca mușchii abdominali să fie foarte încordați pe toată durata exercițiului, pentru că ei te ajută să menții postura corectă în planșă, în timp ce faci mișcările necesare. 

Exercițiul trebuie efectuat timp de 30 de secunde, urmat de pauză, iar în timp se pot adăuga până la 2-3 repetări. 


Exercițiul nr. 2

Din poziția de planșă se face o mișcare alternativă încercând să atingi cu mâna stângă piciorul drept. Se revine în poziția de planșă, iar apoi cu mâna dreaptă vei atinge piciorul stâng. Repetă această mișcare alternativă timp de 30 de secunde.

Bineînțeles că după ce simți că musculatura abdominală este din ce în ce mai puternică poți să faci acest exercițiu în mai multe repetări, cu pauză între ele. 


Exercițiul nr. 3

 
Din poziția planșă te asiguri că mușchii picioarelor și cei abdominali sunt perfect încordați. Numai după ce ai încordat tot corpul poți să începi exercițiul. Folosește o ganteră sau o sticlă mică cu apă pe care să o muți dintr-o parte în alta. Menține poziția de planșă, ai grijă să menții spatele drept și plasează gantera în stânga. Începe exercițiul apucând gantera cu mâna dreaptă și mutând-o în partea dreaptă. 

Se revine în poziția de planșă și se menține 2 secunde, după care se mută gantera cu mâna stângă în partea stângă. Se execută aceste mutări alternative timp de 30 de secunde, având grijă să revii mereu în poziția de planșă pe care să o menții două secunde înainte de fiecare repetare. 

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată