Cum să scapi de burtă fără să faci abdomene. Cele mai eficiente exerciţii

Facebook Twitter gplus Comenteaza

Variaţiile de exerciţii care pornesc din planşă sunt extrem de eficiente pentru a obţine un abdomen plat. Descoperă cum să scapi de burtă fără să faci abdomene!


Abdomenele rămân unele dintre cele mai eficient exerciţii atunci când vrei să întăreşti musculatura abdominală. Însă, potrivit specialiştilor, exerciţiile care pornesc din planşă sunt la fel de bune ca să scapi de burtă şi să ai un abdomen plat.

Iată un set de 4 astfel de exerciţii pe care le poţi face cu uşurinţă acasă! Antrenamentul nu durează mai mult de 15 minute, însă musculatura abdominală va fi în permanenţă încordată. Fiecare exerciţiu se repetă de câte 10-15 ori, fără pauze între ele până când treci prin toate cele patru mişcări. Apoi vei face un minut de pauză şi repeţi întregul set de încă 4 ori!

Credit foto: womenshealthmag.com

1 din 5

Exercițiul nr. 1

Din poziţia planşă cu abdomenul încordat şi o ganteră în mâna dreaptă se îndoaie cotul drept şi se duce gantera către piept. Apoi se întinde în spate braţul până devine paralel cu solul. Se revine în poziţia cu cotul îndoit, după care se aduce gantera pe sol în poziţia de start. Astfel ai exerciţiul complet pe care trebuie să-l repeţi de 10-15 ori, iar apoi să schimbi gantera în mâna stângă.
 

Comentarii (1)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • Miron Mandica pe 26 Ian 2017, 15:47
    Deparazitare

    sunt picaturi sau drajeuri

    0
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;