Sănătatea ta: 5 trucuri ca să-ţi recapeţi energia după vacanţa de Paşte

Te simţi fără energie după vacanţa de Paşte? Descoperă câteva trucuri eficiente ca să te pui pe picioare şi să te concentrezi mai uşor la serviciu!

Te simţi fără energie după vacanţa de Paşte? Descoperă câteva trucuri eficiente ca să te pui pe picioare şi să te concentrezi mai uşor la serviciu!

 

Lipsa de energie este o problemă frecvent întâlnită în această perioadă. Însă, există soluţii simple care te pot ajuta să fii energică. Schimbarea alimentaţiei, respectarea unui program riguros de somn şi multă mişcare în aer liber sunt câteva dintre cele mai eficiente soluţii care te ajută să fii odihnită şi relaxată.

Ca să-ţi revii după cele câteva zile libere de Paşte şi după mesele copioase, iată ce trebuie să faci:


1. Începe dimineaţa cu exerciţii uşoare


Dacă nu ai timpul necesar să-ţi aloci o jumătate de oră pentru alergat dimineaţa la prima oră, încearcă să faci cu regularitate un set de exerciţii fizice acasă. Imediat după ce te-ai ridicat din pat pune în aplicare planul şi te vei simţi mult mai revigorată. Un alt lucru care te va ajuta să alungi oboseala este jogging-ul efectuat seara. Douăzeci de minute de alergare uşoară te pot umple de energie. Este de preferat să practici acest sport dimineaţa, însă în lipsă de timp este binevenit şi seara, după serviciu.


2. Trezeşte-te la ora programată. Nu mai lenevi în pat!

De îndată ce a sunat alarma la telefon ridică-te din pat. Nu te obişnui să amâni alarma din 10 în 10 minute şi să mai măţai, deoarece nu vei reuşi decât să te trezeşti mai obosită şi mai morocănoasă. Pur şi simplu trage de tine, ridică-te din pat şi începe setul de exerciţii fizice, după care te poţi răsfăţa cu un duş călduţ.


3.

Nu sări niciodată peste micul dejun

Nu uita niciodată de micul dejun pentru că stimulează metabolismul, măreşte capacitatea de concentrare, creşte nivelul de energie şi îmbunătăţeşte starea psihică. Dacă nu obişnuieşti să mănânci dimineaţa, riscul de a avea un metabolism lent şi de a te îngrăşa este unul mult mai ridicat.


4. Urmează o cură de detoxifiere cu sucuri din legume/fructe şi ceaiuri medicinale

Aceasta ajută organismul să elimine toxinele şi să-şi recapete energia. Iată care este smoothie-ul preferat de celebrul Dr. Oz pentru zilele în care ţine o cură de detoxifiere. Amestecă în blender 1 cană cu apă, 1 lingură de seminţe de in măcinate, 1 cană cu zmeură, 1 banană, 1 cană cu frunze de spanac, 1 lingură cu unt de migdale şi 2 linguri cu zeamă de lămâie.


5. Bea ceai verde în loc de cafea

Ceaiul verde îndulcit puţin cu miere de albine şi cu o felie de lămâie are un efect revigorant asupra organismului. În plus, efectul generat va fi unul de durată, spre deosebire de cel constatat în urma consumul exagerat de cafea.

 

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată