Sănătate. 6 exerciţii eficiente care alungă stresul de la birou


Chiar dacă stai multe ore la serviciu, poți îmbina utilul cu plăcutul pentru a fi energică, pentru a-ți păstra concentrarea și pentru a avea o postură corectă a spatelui
Mici obiceiuri des repetate te pot ajuta să te simți mai bine și să fii mai eficientă la locul de muncă. Statul pe scaun la birou ore în șir reprezintă o problemă reală cu care se confruntă multe persoane. Din cauza poziției incomode (de cele mai multe ori prea aplecat), a respirației superficiale și a tensiunii create în organism și randamentul la locul de muncă poate scadea simțitor.


Restabilește-ți echilibrul!


”Lipsa de concentrare, oboseala, durerile de spate sunt semne că ai nevoie de o pauză pentru a-ți restabili echilibrul. Starea de bine se obține prin eliberarea de stres și îngrijirea corespunzătoare a corpului”, recomandă Iulia Oroviceanu, Terapeut, psiholog și instructor internațional de fitness și aerobic la www.goodlifecenter.ro


6 exerciții eficiente recomandate de Iulia Oroviceanu


Poți începe prin a-ți lua o mică pauză la fiecare 50 minute de muncă, dar nu pentru cafea de data aceasta.
Îți poți alege dintre variantele următoare ce poți să faci în funcție de timpul disponibil, de starea pe care o ai și de locul în care te afli.

1. Stai în picioare cu mâinile pe șold și mișcă-ți ușor capul înspre dreapta și stânga, apoi rotește umerii două minute până simți că tensiunea din zona cefei a dispărut.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;