Cele mai bune 4 exerciții fizice pentru artrită


Exercițiile fizice sunt esențiale pentru persoanele care se confruntă cu artrita. Trebuie să faci zilnic aceste patru exerciții care reduc durerile articulare.
Artrita este o boală cronică, autoimună și se manifestă prin dureri și pierderea mobilitității articulațiilor. Deși afecțiunea se poate declanșa la orice vârstă, boala debutează în general între 35 și 55 de ani. Cele mai afectate sunt femeile, boala fiind de trei-patru ori mai des întâlnită în cazul lor decât al bărbaților.

Exercițiile fizice sunt deosebit de importante, deoarece ele determină creșterea puterii și a flexibilității organismuluiși reduc durerile. Mai mulți specialiști citați de site-ul healthybeautiful.info recomandă aceste 4 exerciții pentru atrită, deoarece măresc mobilitatea și atenuează durerile articulare:
 

Exercițiul nr. 1 

 
Aceste mișcări alternative cu brațele și picioarele sunt ușor de făcut. Ele au rolul de a întări musculatura picioarelor și a mări mobilitatea. 
 
 

Exercițiul nr.
2

 
 
 
Genuflexiunile la perete ajută la întărirea musculaturii din partea inferioară a corpului. Acest lucru este deosebit de util pentru genunchi și șolduri, deoarece nu se mai pune o presiune atât de mare pe aceste zone unde apare uneori durerea. 
 

Exercițiul nr. 3 

 
Această mișcare inspirată din Pilatesc este foarte utilă pentru oricine suferă de atrită. Prin ridicarea posteriorului și menținerea în linie dreaptă a coloanei se întărește musculatura și se mărește mobilitatea.
 
 

Exercițiul nr. 4

Plimbările lungi și dese nu trebuie să lipsească din rutina zilnică. Acestea reduc intensitatea durerilor, lucrează musculatura și redau mobilitatea. 

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;