5 greșeli alimentare despre care nu credeai că-ți afectează atât de grav tenul


Care crezi că este secretul pentru o piele fermă și catifelată? Dacă faci constant aceste greșeli alimentare, tenul tău poate să reacționeze într-un mod neplăcut.
Suntem obișnuiți să căutăm soluția salvatoare în diverse produse de îngrijire dermatocosmetice sau tratamente medicamentoase puternice. Însă, uneori soluția cea mai simplă se află fx în fața ta! Alimentele pe care le consumi pot să genereze probleme la nivelul tenului, iar prin eliminarea acestora sau consumul lor ocazional poți să-ți ameliorezi problemele cu pielea. 


Greșeli alimentare despre care nu credeai că-ți afectează atât de grav tenul 


Specialiștii de la publicația medicală www.webmd.com susțin că aceste 5 greșeli alimentare îți pot afecta grav tenul: 

Dacă mănânci prea mult zahăr faci riduri

Chiar dacă pielea iși pierde din elasticitate odată cu înaintarea în vârstă, acest lucru poate fi mult agravat dacă ești o mare consumatoare de dulciuri. Zahărul din sânge se leagă de proteinele care au rolul de a păstra pielea ferma și netedă. Specialiștii spun că zahărul rafinat din dulciuri este cel mai mare dușman al tenului tău, nicidecum zaharurile care se regăsesc în mod natural în fructe și legume. Acestea mai furnizează o mulțime de alți nutrienți și antioxidanți care mențin un aspect proaspăt al pielii. 


Dacă mănânci prea mulți carbohidrați simpli faci acnee

Orezul alb, pâinea albă, covrigii, bagheta, fulgii de porumb, pastele, pizza și stafidele nu sunt deloc recomandate dacă vrei să ai o piele frumoasă și catifelată. Toți acești carbohidrați simpli generează o creștere bruscă a glicemiei. Corpul tău va lucra ca să elibereze mai multă insulină, un hormon care stimulează producția de sebum, lucru care favorizează blocarea porilor și apariția coșurilor. 


Dacă ai o dietă vegană, pielea ta este mai uscată

Grăsimile omega-3 sunt foarte importante pentru structura pielii, iar specialiștii de la publicația medicală wemd.com susțin că sursele vegetale de omega-3 nu furnizează o cantitate suficientă.
Grăsimile omega-3 mențin pielea hidratată și suplă, fiind regăsite cu precădere în carnea de crab, ton, somon și sardine. Dacă ai o dietă vegană, poți să furnizezi corpului grăsimi bune din uleiurile presate la rece, oleaginoase și soia. Însă, după cum avertizează specialiștii, dacă regimul tău alimentar nu include deloc proteine de origine animală, cantitatea de acizi omega-3 va fi mereu mai scăzută. 


Dacă nu mănânci legume și fructe bogate în vitamina A, tenul tău va fi mai gras

O cantitate mai mare de vitamina A în sânge determină o producție mai mică de sebum.
Prin urmare, dacă ai tenul cu gras sau cu tendință de îngrășare este recomandat să consumi cât mai des alimente bogate în vitamina A, cum ar fi: dovleac, pepene galben, morcovi, verdețuri, mango și cartofi dulci. 


Dacă mănânci prea picant faci rozaceea

Majoritatea persoanelor care se confruntă cu această afecțiune a pielii susțin că alimentele picante pot să exacerbeze simptomele ei. Există și alte alimente care accentuează roșeața specifică aceste afecțiuni, cum ar fi alcoolul, băuturile fierbinți, produsele lactate, precum și anumite fructe și legume. 

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;