5 exerciţii cu mingea de fitness care te scapă rapid de burtă


În scurt timp vei observa că ai un corp tonifiat şi că depozitele adipoase se topesc sub povara masei musculare
Mingea de fitness este unul dintre cele mai îndrăgite accesorii din sala de sport. Este colorată, mare şi foarte confortabilă pentru practicarea anumitor exerciţii fizice, mai ales a celor care îţi sculptează rapid abdomenul şi te scapă de colaceii inestetici. Exerciţiile pentru mingea de fitness sunt destul de simple, iar dacă îţi achiziţionezi propriul tău fitball, le poţi realiza acasă, în timp ce vizionezi emisiunea tv preferată.

Beneficiile folosirii unei mingi de fitness

Dacă faci exerciţii fizice cu mingea de fitness, îţi lucrezi toate grupele de muşchi, deoarece ai nevoie de o stabilitate mai mare. În scurt timp, vei observa că ai un corp tonifiat şi că depozitele adipoase se topesc sub povara masei musculare.

Mingea de fitness contribuie la sculptarea unui abdomen plat şi la obţinerea unui posterior mai bombat şi mai ferm, dar în acelaşi timp îţi oferă mai multă rezistenţă fizică şi o energie de zile mari.

Trebuie să ştii că mingea de fitness perfectă pentru tine este cea pe care o alegi în funcţie de înălţimea pe care o ai. Iată dimensiunile ideale:

- 45 cm dacă ai o înălţime de 1,5 m
- 55 cm dacă ai o înălţime de 1,6 m
- 65 cm dacă ai o înălţime de 1,7 m

1. Răsuciri de trunchi

Sprijină-ţi posteriorul pe mingea de fitness, du mainile la ceafă şi ţine picioarele uşor depărtate, pentru a avea mai multă stabilitate. Răsuceşte-ţi corpul spre stânga, apoi spre dreapta, în 3-5 reprize a câte 10-20 de repetări pentru fiecare parte. În timpul exerciţiului, muşchii abdomenului inevitabil se vor încorda, favorizând topirea stratului adipos.

Dacă oboseşti din cauză că nu ai deloc condiţie fizică, nu te suprasolicita, întrucât te poţi alege cu febră musculară.

2. Ridicări se bazin

Ridicările de bazin sunt unele dintre cele mai simple exerciţii pe care le poţi face folosind mingea de fitness. Întinde-te pe pardoseală şi sprijină tălpile pe mingea de fitness, având grijă să ţii genunchii flexaţi. Cu braţele depărtate de corp şi întinse pe sol, ridică bazinul până când ajungi să te sprijini doar pe mingea de fitness, pe umeri şi gât. Fă 3-5 seturi a câte 10-20 de repetări.

3. Înot în aer

Sprijină-ţi abdomenul pe mingea de fitness. Ţine picioarele uşor depărtate şi, în timp ce ridici un picior, ridică şi braţul opus. Repetă mişcarea şi pentru piciorul şi braţul opus, apoi alternează mişcările ca şi cum ai înota în aer. Odată ce te obişnuieşti cu acest exerciţiu şi îl practici cu regularitate, abdomenul tău va începe să arate din ce în ce mai bine.

4. Mers în mâini

Sprijină-ţi abdomenul pe mingea de fitness şi palmele pe sol. Începe să mergi în mâini, astfel încât mingea să-ţi ajungă în zona gleznelor, apoi mergi înapoi, astfel încât mingea să ajungă iar sub abdomen. Încordează muşchii abdomenului şi coapsele, pentru a putea realiza acest exerciţiu.

5. Ridicări de braţe

Aşază-te cu spatele pe mingea de fitness, apoi fă un pas în faţă, astfel încât doar umerii să se sprijine pe minge. Ţine braţele flexate pe minge, cu vârfurile orientate în sus. Roteşte-ţi uşor corpul spre stânga, în timp ce ridici un braţul opus, apoi roteşte-ţi corpul uşor spre dreapta, în timp ce ridici celălalt braţ. Alternează mişcările într-un mod rapid, în 3-5 reprize a 10-15 repetări.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Comentarii (1)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • Ionica pe 14 Nov 2013, 07:02
    coment

    multumesc pt .ideile pe care le aveti

    0
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;