Rețete vegetariene din numai 10 ingrediente


Vrei să prepari rețete vegetariene care te mențin în formă fără prea mult efort? Folosește ingredientele potrivite.
Preparatele vegetariene te pot ajuta să elimini mai repede kilogramele în exces. Dar asta nu înseamnă că trebuie să te resemnezi să mănânci numai salată verde sau să cauți ingrediente exotice prin magazine.
 
Poți pregăti gustări delicioase cu ingrediente la îndemâna oricui, fără să sacrifici gustul în favoarea numărului redus de calorii. Dacă ai o listă de cumpărături inteligentă nu vei fi păcălită de produsele cu prețuri exagerate și vei avea timp suficent să pregătești delicii pentru tine și familia ta fără să te epuizezi.
 
Cu numai 10 ingrediente poți savura rețete vegetariene toată săptămâna fără să te plictisești. 
 
Iată ce trebuie să cumperi ca să câștigi la capitolul nutrienți, economisind timp la cumpărături și în bucătărie:
 
1. Spanac;
2. Conopidă;
3. Ovăz;
4. Ouă;
5. Banane;
6. Căpșuni;
7. Năut;
8. Sfeclă;
9. Cartofi dulci;
10. Migdale.

Idei pentru mese:

 
1. Clătite cu ouă și banane

Bate două ouă și amestecă-le cu o banană medie făcută piure. Adaugă un vârf de linguriță de nucșoară pentru aromă. Pune aluatul într-o tigaie unsă cu ulei de cocos și ești gata să faci clătite pufoase și dietetice.

 
2. Ouă ochiuri cu spanac și cartofi dulci

Fierbe spanacul la aburi pentru a păstra vitaminele. Între timp, poți coace un cartof dulce. Când este gata îl tai cubulețe cu grijă să nu te frigi, adaugi ouăle preparate cu ulei de cocos și ai obținut un mic dejun plin de vitamine, care va pune stop tentației de a gusta dulciuri până după-amiaza.

 
3. Burgeri cu năut și cartofi dulci

Mixează fulgii de ovăz într-un blender pentru a obține făină de ovăz.  Apoi combin-o cu piure de năut, 2 cartofi dulci copți, un ou și 10 frunze de spanac crud. Mixează amestecul, unge o tavă cu ulei de măsline, tapeteaz-o cu hârtie de copt și formează burgerii.
Lasă 10 minute la foc mediu. 

 
4. Ouă fierte cu piure de conopidă și cartofi dulci

Fierbe 2 cartofi dulci cu puțină sare și adaugă un vârf de linguriță de schinduf în apă. Pune la fiert o cantitate egală de conopidă, asezonează cu sare și coriandru. Aruncă apa, lasă la răcit, apoi mixează pentru a obține un piure delicios. Fierbe 2 ouă și servește! 
Pentru un plus de prospețime poți presăra frunze de pătrunjel și tarhon verde.

 
5. Orez din conopidă cu spanac, cartofi dulci și sfeclă la grătar

Fierbe la aburi cantități egale de conopidă și cartofi dulci. Mărunțește conopida cu un robot de bucătărie, până ajunge să semene cu orezul. Între timp, taie sfecla și pune feliile pe grătar timp de 15 minute. Taie cartofii dulci cubulețe și spală câteva frunze proaspete de spanac. Servește la masa de prânz pentru a te simți plină de vitalitate până la ora cinei.

 
6. Burgeri cu sfeclă și cartofi dulci

Pune 2 căni de fulgi de ovăz în blender și mixează până obții faina.
Adaugă un ou, 12 felii de sfeclă făcute la gratar și un cartof dulce fiert, făcut piure. Amestecă bine ingredientele, unge o tavă cu ulei de orez, tapeteaz-o cu hârtie de copt și modelează burgerii. Lasă 15 minute la foc mediu. Vei avea burgeri rumeni, iar cei care îi vor gusta nici nu vor bănui cât de puține calorii au!
 
Această listă de ingrediente a fost alcătuită luând în considerare atât beneficiile nutritive ale alimentelor, cât și prețul acestora. De exemplu spanacul și conopida sunt surse excelente de fibre, iar năutul îți aduce beneficii duble pentru că are atât fibre, cât și proteine. Folosind aceste ingrediente accesibile nu-ți va fi deloc greu să pregătești rețete vegetariene care elimină kilogramele în plus, dar sunt pe placul tuturor din punct de vedere al gustului.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;