Dr. Oz: Dieta de 7 zile cu grepfrut. Ce să mănânci la fiecare masă?

de Ioana Maroşan, 28 Septembrie 2017

Știm deja că grepfrutul este foarte util în curele de slăbire. Află care sunt recomandările celebrului Dr. Oz și cum să-l consumi ca să slăbești!
Numeroase cercetări au confirmat efectele acestui fruct pentru o cură de slăbire fără restricții majore. Ingredientele din grepfrut reduc nivelul insulinei, obligând astfel corpul să transforme caloriile în energie pe care o consumă și nu o stochează în depozitele adipoase. 

O jumătate de greprfut are numai 36 de calorii și nu include deloc grăsimi. Consumă acest fruct înainte de mese pentru a-i folosi la maximum potențialul. Datorită enzimelor din conţinutul său, grepfrutul are un efect puternic asupra metabolismului, favorizând arderea grăsimilor.

Astfel că est adesea folosit în curele de slăbire ca un adjuvant. Potrivit celebrului Dr. Oz. poți să slăbești un kilogram pe zi dacă urmezi acest plan de dietă care include grepfrutul alături de cele trei mese principale sănătoase și echilibrate. 


Dieta de 7 zile cu grepfrut

Ce să mănânci la micul dejun

Consumă o jumătate de grepfrut, însă nu uita și de un mic dejun sățios! Cea mai potrivită alegere constituie combinația dintre ouă și șunca de curcan sau cârnații de pui, deoarece furnizează o cantitate însemnată de proteine care se vor abdorbi mai ușor darorită grepfrutului și previne poftele culinare în timpul zilei.


Ce să mănânci la prânz

O salată cu multe legume, avocado, o jumătate de grepfrut, spanac și quinoa poate să constituie o combinație potrivită pentru masa de prânz.
Deoarece conține grăsimi sănătoase din avocado și proteine din quinoa, această salată menține senzația de sațietate până seara. Astfel nu vei fi tentată să mănânci dulciuri. 


Ce să mănânci la cină

Quinoa, orezul integral, amarantul sau orzul pot să fie combinate cu o jumătate de grepfrut și o sursă de proteine (pește) pentru a obține masă de seară ușoară. 
 
Continuă să faci diverse combinații de alimente sănătoase pentru tot restul săptămânii, însă nu uita ca la fiecare masă să adaugi câte o jumătate de grepfrut.  

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;