Cum te intelegi cu soacra?

Probabil ca, numai cand te gandesti la acest lucru, simti ca te enervezi sau te deprimi. Eh, cel putin nu esti un caz singular, te gandesti tu, ba dimpotriva.
Probabil ca, numai cand te gandesti la acest lucru, simti ca te enervezi sau te deprimi. Eh, cel putin nu esti un caz singular, te gandesti tu, ba dimpotriva. De cand e lumea lume, soacrele si nurorile nu se inteleg prea bine, iar exceptiile sunt mult prea putine pentru a fi luate in calcul.

Dincolo de aceasta slaba consolare, sunt situatii cand tensiunea se acumuleaza si pot izbucni conflicte. Asa cum se intampla de obicei (si e teribil de enervant), atunci cand rabufnesti, este ca urmare a unor fraze simple si nu foarte agresive (gen "Cred ca aici mai degraba s-ar fi asortat un covor visiniu"). Rezultatul? Toti considera ca mama soacra n-a zis, in fond, nimic rau, iar tu esti cea care starneste discutiile neplacute. Bineinteles, te poti stapani (a cata oara?), dar buna ta dispozitie a fost compromisa.

Aceste lucruri se intampla adesea si nu au nici o legatura cu intervalul de timp care a trecut de cand v-ati casatorit voi doi. O soacra poate fi atat de bagareata si de enervanta, incat sa te scoata din minti.
Nu vrei sa fii nerespectuoasa, dar nici nu poti tolera anumite lucruri la infinit.

Ce ai putea sa faci, in mod concret?


Chiar daca ti se pare un demers iremediabil sortit esecului, incearca sa o intelegi. Daca nu ai de-a face cu vreun caz intr-adevar grav, de rautate si malitiozitate intentionate, soacra ta nu vrea sa-ti faca rau. Simte insa ca a pierdut controlul si nu se poate stapani de la a da sfaturi.

Pentru multe soacre, nurorile reprezinta un potential pericol pentru relatia pe care o au ele cu fiii lor si de-aici pot aparea problemele. Unele dintre ele reusesc sa depaseasca momentul, altele nu. Depinde si de temperament, si de noroc... Pana cand se va intampla acest lucru, nu poti face decat sa fii pregatita si, atunci cand e cazul, sa-i parezi atacurile. Iata cum poti face acest lucru. Sa ne gandim la cateva situatii concrete...

  • Grijulie, iti da un sfat pe care nici nu i l-ai solicitat si care nu reprezinta nici pe departe ce vrei tu sa faci. De pilda, iti sugereaza sa stai in concediu de maternitate pana cand copilul implineste doi ani.
    Ei bine, daca ea este bona micutului, poate ar fi momentul sa reconsideri acest lucru si sa apelezi la serviciile unei agentii de plasare.

Pana atunci insa, spune-i pe un ton relaxat, dar ferm ca, astazi, cerintele pietei de munca sunt cu totul altele (fereste-te de expresii gen "pe vremea ta", pentru ca ar irita-o teribil). Eventual, poti sa oftezi putin (pentru "impresie artistica") si sa-i spui ca, desi ii apreciezi foarte mult sfatul, nu-i poti da curs din motive evidente. Ideea este ca ea sa vada ca tii cont de opinia ei.

  • Multe soacre devin cu adevarat insuportabile atunci cand nurorile sunt insarcinate. De ce faci gimnastica (desi e prenatala si chiar medicul ti-a recomandat-o), de ce bei suc "plin de chimicale" (e natural si ai nevoie de asa-ceva), de ce nu renunti la cafea (o ceasca mica, dimineata, nu dauneaza; mai rau ti-ar face sa te abtii din rasputeri) si asa mai departe. Dupa doua-trei luni de asemenea cicaleala, nervii tai sunt intinsi la maximum si te gandesti cu groaza ce-o sa urmeze dupa ce se va naste bebelusul.

Ceea ce face ca totul sa fie inca si mai rau este argumentul ei, crede ea, imbatabil: "Si eu am fost gravida si stiu ce trebuie facut!". Ei bine, nu-i permite sa faca ea regulile. Spune-i ca, pentru tot ceea ce faci, ai avizul medicului si ca nu ai face nimic de natura sa dauneze copilului.

Poate ca fraza referitoare la acordul medicului va trebui repetata de cateva ori, dar, pana la urma, va da rezultate. Eventual, poti sa-i ceri sfaturi din experienta ei de gravida. Poti fi convinsa ca nimic nu-i va face placere decat sa-ti povesteasca despre perioada cand era gravida cu cel care astazi este sotul tau.

In general, nu uita nici un moment ca, indiferent cat de incordate ar fi relatiile dintre tine si soacra ta, ea este un membru important al familiei si ar trebui sa nu precupetesti nici un efort pentru a va intelege cat mai bine posibil. Cere-i parerea (si asculta ce iti spune, nu porni de la premisa ca, oricum, nu stie ce vi se potriveste si ce va doriti), si nu te gandi ca esti obligata sa tii cont de opinia ei.
Este important ca ea sa simta ca-ti pasa si ca nu o ignori; alegerea finala va revine tot tie si sotului tau.

Obisnuieste sa-ti dea sfaturi la nesfarsit? Cere-i-le tu prima si o vei dezarma. Chiar daca nu esti de acord, multumeste-i pentru bunavointa. Puteti avea o relatie buna chiar daca sunteti in dezacord in vreo privinta; totul este sa va intalniti la jumatatea drumului, cum e vorba. Iar tu trebuie sa dai dovada, chiar mai mult decat ea, de obiectivitate si bunavointa.

Este important sa nu ai prejudecati si sa nu pleci de la premisa ca orice-ai face, "soacra tot soacra ramane". Gandeste pozitiv si orienteaza-te in functie de context.
 

Comentarii (38)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • DORA pe 20 Mar 2014, 16:14
    SOACRA POAMA ACRA..

    Dreptate a avut Creanga... La mine nu-i cu furatul fiului... Pe mine ma considera ..proasta ,ea e destepta ca a trecut prin lume.. Imi murmura in spate... Sa-ti dea ma-ta!!.. Eu sint singura la parinti si am ce-mi trebuie ,dar sotul si-a facut casa langa a ei..(mai bine de n-o facea).DOAMNE CAT DORESC SA STIU CE ARE PE SUFLET.. Nici la fi-su nu prea tine ,iar daca-i spun ce vorbe-mi arunca ,el imi spune ... Ce sa-i faca ,s-o omor??? Ni-e teama c-o sa ajung la depresie ,mai ales ca sunt foarte departe de ai mei...Am incercat sa fiu mai indiferenta la vorbele ei. ,dar la un moment dat te saturi...As vrea sa fie mai brutala ,nu stiu ,poate ar fi un motiv sa ne evitam ,dar te socreste psihic (ca sa nu spun altfel).Celor care au soacre bune sa le traiasca si sa le faca fericite. celor pe care le avem si dunt dili , Sa dileasca detot!1 si sa ne lase draq-n pace!!

    2
    0

  • maria greus pe 4 Dec 2013, 21:20
    dusmance de moarte

    o urasc cum nu am urat pe nimeni niciodat...

    4
    0

  • Ileana pe 12 Iun 2013, 18:02
    Mama soacra

    Cred ca toate soacrele au o prolema cu nora la inceput deoarece cred ca le rapesc dragostea copilului lor.Si eu am avut aceeasi problema cu soacra mea la incepu, dar cu timpul am ajuns sa fim ca mama si cu fiica.Statea mai aproape de noi decat mama mea,ne ajuta in cresterea baietelului meu si simteam ca am un sprijin la greu.Din 5 mai anul acesta nu mai este printre noi si sincer va spun ca as da ani din viata mea sa o pot aduce inapoi.Imi doresc sa fi avut mai mult timp impreuna pentru ca mai aveam multe de invatat de la ea.

    1
    0

  • Mira pe 3 Iun 2013, 11:56
    Juli , povestile noastre sunt cam asemanatoare

    am si eu o vipera cu corn : soacra mea!cu sotul meu sunt casatorita de aproape un an dar suntem impreuna de 10 ani...in mare pot spune ca soacra mea e o barfitoare in toata regula ...bineinteles la inceput se prefacea ca ma inghite , cand defapt adevarul era ca nu ma suporta deloc si eu am simtit asta..vorbeste ca o moara stricata ..cand incepe nu se mai opreste ...de obicei barfeste pe toata lumea de rau...eu sunt exact opusul ei...nu imi place sa vorbesc prea mult ...doar o ascultam si ea mereu spunea ca nu i place ca eu nu vorbesc asa ca ea...fereasca Dumnezeu sa vorbesc ca ea!locuim sub acelasi acoperish pt ca sotul meu e cel mai mic ...el mai are 4 surori tote maritate...cu care la fel nu prea vorbesc decat ne salutam si strictul necesar...dar sa revenim la soacra acrrrra, la inceput am reusit sa pastrez aasa intelegerea intre noi asta datorita mie ca intotdeauna am lasat de la mine cu toate ca ma intepa mereu cand avea ocazia, pina intr o zi cand mereu mai auzeam ca ma barfeste prin vecini...nu am luat in seama si am trecut cu vederea de foarte multe ori pin cand intr o zi am auzito cum ma barfea catre socrumiu ca sunt eu stapana pe pamantul ei si ca sotul meu e un prost ca tine la mine si m-a si ponegrit si asa mai departe ...vorbind la adresa mea numai cuvinte urate , ea nu stia ca eu o aud cu urechile mele, nu mai puteam de nervi am inceput sa tremur toata , practic nu mai rezistam sa o aud si am pus mana pe clanta , am trantit usa tare si incep sa tip la ea zicandu i ca am auzito ce azis si ca de astazi inainte cu mine nu mai are ce discuta ,insa nu i am adresat alte cuvine urate sau ceva de genu...se facu se la fata toate culorile incepand de la culoarea alb...mutise...mai ales ca ea avea un frica de sotul meu ca stia ca mereu imi lua aprarea si el atci nu era acasa...iar cand avenit i atinut o morala de nu mai stia ce i cu ea...in fine mai deprte trecand timpul am iertat o am iceput sa vorbesc cu ea dar nu pt mult timp pt ca de ziua mea iar am auzito cu urechile mele cum ma barfea catre o fissa cum ca sotul meu e un pactos si un prost ca mi cumpara mereu rochii scumpe si toate cele si eu nu fac nimic si ca sunt o dracoaica...cand de fap ea e singura dracoaica ..nu mai zic ca si fiisa m a sunat sa ma faca in toate felurile si sa ma injure de Dumnezeu...ca am parat o pe masa la sotul meu...cica trebuia sa tac dac am auzito ca ma barfea...dupa aia bieinteles sotul meu iar i afcut morala si scandal ..eu am plecat la mama ca nu mai suportam si ea crapa ca sotul meu mereu tine cu mine...si nu ii dadea ei crezare...insa eu de fiecare data am tacut si nu i am raspuns cu aceiasi moneda , adica nu i am adresat cuvinte urate ba chiar nici nu am discut despre cele intamplate l am lasat pe sotul meu sa vorbesca si am facut bine ca asto o ataca cel mai tare ...ca sotul meu ma adora si ma iubeste forte mult .si uite asa eu am decis sa nu mai vorbesc deloc cu ea pt ca nu ai cu cine le am incercat pe tote si nimic nu a mers si cu asto o atac cel mai tare :indiferenta! e arma mea cand ma vede prin curte se uita asa de urat ca m ar manca nu alta ..dar mie nici nu mi pasa...ma bucur ca ma inteleg cu sotul meu ...si uite asa am un an de zile de cand nu vorbesc cu ea chiar daca ne vedem mai tot timpul ! asta e povestea mea despre soacrra acrrra..stiu ca asa v a ramne mereu....va doresc voua cititoarelor sanatate si sa fiti iubite!

    1
    1

  • somcutean voichita pe 3 Apr 2012, 17:10
    nu toate sunt la fel

    SUNT VOICHITA IAR EU AM O RELATIE EXTRAORDINARA CU SOACRA MEA ESTE O FEMEIE DE NOTA 100 ESTE CEA MAI BUNA SOACRA DEOARECE NU SA BAGAT IN RELATIA NOASTRA DELOC NU MA SUPARAT SI NE_A AJUTAT FOARTE MULT ESTE O SOACRA PE CARE ORICE NORA DIN LUME SI_AR DORIO EU AM DOAR CUVINTE DE LAUDA LA ADRESA EI O RESPECT F MULT SI O IUBESC SI II MULTUMESC PT TOT MULTA SANATATE SOACRA MEA

    2
    1

  • voichita pe 3 Apr 2012, 16:54
    cum te intelegi cu soacra

    eu sunt o femeie foarte norocoasa pentru ca am o soacra de nota 100 cu plus niciodata nu mia zis nimic sa ma supere nu sa bagat intre noi si a fost de acord cu relatia nostra inca de la inceput acum avem un baietel de 2 anisori ii multumesc lui dumnezeu ca am o soacra asa de buna si foarte sufletista pt ca ne_a ajutat f mult o iubesc pt ca este f buna cu mine

    2
    1

  • nora pe 27 Ian 2012, 01:10
    soacra mea o taranca inculta, dar fudula cat cuprinde

    cand am cunoscut-o prima data pe mama partenerului meu nici prin cap nu imi trecea de acea relatie tensionata de "soacra-nora". m-am dus la ea acasa cu inima deschisa, ba chiar dimpotriva, ma gandeam sa ma comport cat mai natural si modest, ptr c anu vroiam ca ea sa se simta inferioara, eu avand un master in strainatate si locuind intr-un oras f mare si bogat, iar ea in fundul tarii, intr-un sat plin de tigani, si intr-o cocioaba practic. i-am luat bomboane, suc si toate cele, ca la prima intalnire. insa dusul rece ca ghiata pe care l-am primit de la ea in acele zile, il mai resimt si acum. nu stia mare branza despre mine, dar m-a inghitit mai rau ca un os de peste. nu stiam cumsa fug mai repede din calea ei, si sa nu o mai vad niciodata. m-a umilit la fiecare pas si privirile urate adresate-mi erau pline de subinteles. bineinteles fi-su o vede ca pe o sfanta, ca de obicei, cum se intampla in 99% dintre cazuri. sunt mutle de zis dar nu imi mai bat creierri cu asa o taranca indocta. sa ramana in mocirla ei

    7
    2

  • elisa pe 14 Nov 2011, 13:44
    incercarea vietii

    Relaţia soacră-noră a poate una din cele mai grele încercări ale vieţii care ni-e dat ca să ne ajute să ne cunoaştem şi să "devenim".Dacă e atâta ură între doi membri de familie câtă e faţă de cei care ne fac cu adevărat rău? Unde e dragostea creştinului dacă nu ne îndreptăm spre soacră ca spre o mamă şi spre noră ca pe o fiică? Sunt foarte, foarte triste unele din postările de mai sus, de câtî ură suntem capacbili noi oameni! (O soacră care a fost şi ea la rândul ei noră.)

    5
    3

  • HILA pe 11 Sep 2011, 15:55
    Soacra mea e dracu!

    De cand mi-am cunoscut iubitul a avut grija sa imi spuna ca isi va pierde baiatul atunci cand se va casatori si ca nu va accepta niciodata asta, apoi cand a vazut ca treaba devine mai serioasa a inceput sa se compare cu mine, sa imi spuna ca ea e mai inalta decat mine, ca vecina ei a spus ca baiatului ei i-ar sta bine langa una inalta, mi-a zis dupa 8 luni de relatie sa nu ma indragostesc de el ca fosta lui, ca tare mult a mai suferit fata aia si cat de minunata era fosta.Mi-a spus ca si-ar dori "un gogolos" de la fiusu sa il creasca ea cum stie ea mai bine ( de parca eu frecam menta).Am ajuns sa renunt la barbatul pe care il iubesc pentru ca el nu se poate impune in fata lui ma-sa, care cu parere de rau este cea mai rea si nesimtita femeie!! Sper sa imi dea D-zeu 5 baieti sa vad de ce au atata rautate scorpiile astea de soacre!

    5
    3

  • A. pe 31 Ian 2011, 16:50
    ....

    ei bine, din acest motiv, soacra mamei mele o uraste, pentru ca vede ca fiica ei nu se va ridica veci la calitatea mamei mele. din aceasta cauza a blestemat-o. ne-am dat seama dupa o perioada cand parintii mei se tot certau, destul de urat, si tatal meu defiecare data cand mergea la mamica lui venea cu chef de cearta. pana intr-o zi cand nemai stiind ce sa faca, mama mea s-a dus la o manastire. acolo a intalnit o maicuta batrana , si i-a citit din carti 9 preotul i-a deschis evanghelia) si asa am aflat ca cineva a blestemat-o.....ei bine si numele acelei persoane mai sa fie coincidea cu numele bunicii mele. am tinut post, ne-am rugat , o perioada destul de lunga, ni s-a spus de catre preot ce se va intampla, asa a si fost, bunica mea a venit sa faca vraji prin casa, dar cu credinta multa si cu vointa, am trecut si peste aceasta intamplare nefericita. in prezent nu ne mai vizitam cu bunicii mei, numai tatal meu mai mergand din cand in cand pe la ai lui....ca na .... is parintii lui. fetelor dragi....nu stiu ce sfat sa va dau....dar cel mai bine este sa stati cat mai departe de mama sotului vostru....oricat de buna si scumpa ar fi ea...pentru ca mama de baiat va ramane mama de baiat toata viata, si voi nu veti fi niciodata bune pt fiul lor!!!povestindu-i necazul, aceasta i-

    5
    2

  • A. pe 31 Ian 2011, 16:40
    ....

    Dragile mele, sa va povestesc despre soacra mamei mele....o soacra pe care nimeni nu cred ca si-ar dori-o. Mama mea este o femeie educata, cu facultate, cu un serviciu foarte bun, la fel ca si tatal meu. Dar sora tatalui meu....o femeie care nu si-a terminat liceul, care nu stie sa faca nimic(vorbesc foarte serios) si pe deasupra o femeie care sufera de o boala numita sociopatie (o boala care se caracterizeaza printr-un comportament social foarte deviant)

    0
    2

  • dianar pe 30 Mar 2009, 06:23
    secretul succesului

    dragele mele. am un barbat cu 6 ani mai tanar mort dupa mine si o soacra care ma iubeste tare (...si eu pe ea). cum am reusit? am cateva pricipii simple: - intotdeauna spun multumesc cand sunt ajutata (activitati ori sfaturi), -ii laud mai tot timpul si in special cand fac ceva bine, -ii intreb daca vor sa ma ajute, daca nu vor e ok,(nu le impun nimic) -nu am orgolii de cine e mai tare ori cine are dreptate ori cine spune ultimul cuvant! (foarte important!!!), -nu critic, nu ridic tonul si -de multe ori ma gandesc ce as putea sa fac sa ii surprind placut (nu trebuie bani, un masaj mic, un compliment, o budinca preferata). -nu imi pasa de ce spun altii, pentru ca ei sunt afara si eu vreau pace in casa mea. -si ..... ZAMBESTE!!! nimeni nu vrea acrituri si certarete Toate acestea tin doar de mine. nu m-am nascut eu sa ii fac robotii mei, fiecare face ce vrea, dar daca te porti frumos se vor intrece sa te ajute. asa faci, asa primesti ! ah! si mai fac o chestie: cand al meu imi zice ca iasa cu baietii ma bucur tare(si ii spun! ). Apoi las armele jos si tot timpul ala il petrec cu mine: masaj, cosmetica, prietene, cafea, etc.. ah ce bine e! si nu il sun sa vad unde e si la ce ora vine acasa. vine singur si imi si spune tot ce a facut si pe unde a fost. na! eu cred cu putere ca majoritatea problemelor vin din faptul ca ii punem noi prea mult pe ei in centrul atentiei si uitam de noi ! ia lasa-l acasa pe domnul si du-te la cumparaturi/ cosmetica/ intalniri cu prietenele (fara sa exagerezi) sa vezi cum te iubeste si mai tare, asa flamand cum e...;) cine nu incearca nu stie. TRAITI VIATA FRUMOS ca aveti doar una!

    6
    3

  • carmen.clara pe 16 Mar 2009, 20:24
    toata viata ii o piesa de tretu cum joci rolul asa-ti merge

    este foarte greu ca sa te rezesti la o anumita virsta cu o persoana in viata ta care intra depinde cum?poate intra frumos ,poate intra cu bocancul in viata ta .eu zic ca depinde de caracterul ficaruia.este greu de multe ori sa ne intelegem parintii ,dapai sa mai suportam si socrii.eu zic ca relatia dintre nora si soacra trebuie sa se rezume in totalitate pe respect.este fffoarte greu sa respecti pe cineva care te studiaza din cap pina -n picioare si se uita la baiatul mami sa vada cu ce se imbraca ,a slabit,ii merge bine?noi sintem impreuna de 10 ani si de la inceput am stabilit anumite reguli adica nu vii la mine ca maicata asta a zis ca asta a facut.,nu ce nu-ti place-i spui tu direct ii place nu-i place asta este.daca mai ai norocul sa mai aiba si o sora care traieste intr-o concurenta nonstop atunci sa vezi ce dragut ieste.te obisnuiesti sa o compatimeasca tot timpul pe cumnatica,dar nu ma intereseaza sa fie sanatoasa impreuna cu ficasa,ca la batrinete v-a fi ingrijita de ficasa,eu doar in vizita.nu am nevoie de nici un ajutor de la ea ,ma descurc si daca nu am mama,am prietena care ma ajuta si ea este ultima persoana la care as apela,deci nu ne dam la birfe sa nu devenim prietene.deci am o soacra de nota 10 nu avem obligatii una fata de cealalta.

    1
    3

  • calendar pe 15 Sep 2008, 20:38
    tine cont de cazul meu

    parerile sunt ,ca de fiecare data impartite,dar as dori sa va impartasesc putin din experienta mea.Soacra mea ma critica tot timpul din simplu motiv ca am ramas cu sotul meu sa locuiesc in casa parintilor mei si ptr ca eu eram studenta si odorasul ei nu ;ma rog ii era frica ca m*-am casatorit cu el din interes .pe parcursul celor opt ani de casnicie i-am demonstrat contrariul i-am demonstrat ca alaturi de mine ii este cel mai bine :ne-am construit o vila cu ajutorul parintilor mei ne-am cumparat o masina in curand speram sa vina si un bebe si uite asa daca stii sa taci cand trebuie si sa actionezi tot cand trebuie scorpia se transforma usurel in ingeras

    1
    1

  • tweety pe 31 Mai 2008, 21:38
    soacra

    am ramas uimita de ce s-a scris,toate povestile sunt parca aceleasi si din pacate nefericite. ma intreb de multe ori de ce trebuie sa fie asa ,de ce in cele mai multe cazuri relatia nora-soacra nu se potriveste.si eu sunt casatorita,momentan nu vorbesc cu soacra mea,la fel ca si sotul meu, insa uneori mi-as dori asa mult sa fi fost altfel, sunt departe de casa si simt nevoia unei a doua mame,insa din pacate viata nu e asa darnica cu toti. ma consolez cu ideea ca intre mine si sotul meu toate merg perfect si asta ne da puterea sa mergem mai departe. multi pupici toate nurorilor

    3
    1

  • mihaela 30 pe 25 Mai 2008, 14:55
    Ignorantza

    dragele mele, a fi mama nu e usor, inteleg..dar tb sa fie inteles faptul ca la un moment dat, fiu sau fiica, isi vor gasi jumatatea si isi vor continua zborul firesc al vietii. Si ele, soacrele la un moment dat au fost tinere si pline de vise pt viata. De ce sa fii absurda si sa nu-i dai libertatea celorlalti sa faca la fel? Aici i ntervine educatia si maturitatea. O adevarata mama soacra( asa cum s-a mentionat mai sus) stie care va fi rolul ei in viata fiicei/ fiului ei dupa casatorie. Nici nu ar tb sa se puna problema geloziei. Sotia/ mama fiecare e imp si are rolul ei in viata barbatului, lucrurile nu tb confundate. Personal am vrut sa am o relatie buna cu soacra mea, dar gelozia ei si lipsa de educatie e oarba. Am incercat sa-i explic cum stau lucrurile si tot n-a mers. In cazul asta INDIFERENTZA e unealta perfecta. este exclus subiectul fam lui si mai ales soacra si atunci nu avem probleme. Iar ea, soacra, n-are decat sa se resemneze. Este inutil sa pierzi timpul si energia cand stii ca nu va avea izbanda.

    4
    1

  • alynka pe 25 Mai 2008, 05:13
    OF

    DACA MACAR JUMATETE DINTRE SOACRE AR FI CUM A FOST MAMA MEA (MAMA SOACRA) - AR FI MULT MAI BINE PENTRU TOATE SOTIILE - UN OM DREPT, BUN, INTELEGATOR SI O FEMEIE FOARTE DESTEAPTA ! ( SINGURA EI GRESEALA A FOST CA NU A VRUT SA MEARGA LA DOCTOR DIN TIMP ) SPUN A FOST PT CA AM PIERDUT-O DUPA DOAR 2 ANI DE CAND AM CUNOSCUT-O. PT EA PT MAMA SOACRA AM FOST FIICA PE CARE NU A AVUT-O! O SINGURA DATA (ERA DEJA FOARTE BOLNAVA) MA CERTAT (ACUM NU MAI CONTEAZA DE CE) IAR CAND A REALIZAT CA NU AVEA DREPTATE A AVUT PUTEREA DE A SPUNE "IARTA-MA". A FOST UN OM DEOSEBIT SI A INSEMNAT ENORM DE MULT PT MINE! CE REGRET?! REGRET CA NU MAI TRAIESTE, REGRET CA NU AM AVUT MAI MULT TIMP PENTRU NOI DOUA - MAMA SOACRA SI NORA - -- VA MULTUMESC CA ATI AVUT RABDARE SA CITITI CE AM POSTAT.

    6
    0

  • juli pe 23 Mai 2008, 21:36
    pentru soacre

    Nu vreau sa fiu de partea nimanui, dar legea firii si Dumnezeu spune ca tu ca parinte ai datoria sa-ti cresti copiii pe care tot EL ti i-a dat cu grija si cu credinta ca sa fie oameni demni si puternici pentru viata ce-i asteapta. Parintii ii da Dumnezeu fiecarui copil ca sa-i fie alaturi la fiecare miscare pana cand el ii poate face singur. Apoi sprijinit si incurajat. Apoi lasat liber sa-si ia zborul.Asta e rolul parintilor. Si ca parinti daca va iubiti asa cum spuneti fiicele si fii, de ce nu incercati de dragul lor sa va intelegeti si cu partenerii lor? De ce exista atat egoism? Pentru ca va pasa numai de propria persoana. Nu e o dragoste pura fata de copii vostri! Nu uitati ca dragostea adevarata iarta si nu cere nimic. Cand pleaca el sau ea de acasa la o noua familie nu inseamna ca v-a dat uitarii. E LEGEA FIRII PE CARE UNELE DINTRE VOI NU VRETI SA O ACCEPTATI! Si nu faceti nimic altceva decat sa va sapati singure santul dintre voi si copiii vostri. O ADEVARATA DOAMNA CARE E SOACRA DAR E DOAMNA IN ADEVARATUL SENS AL CUVANTULUI TREBUIE SA STIE CAND SA SUNE SA NU DERANJEZE, SA STIE CAND SA DEA UN SFAT NU SA SE IMPUNA, SA FIE DISCRETA, INTELEGATOARE SI CU MULT HAZ. In felul asta va atrageti o mare simpatie si ve-ti trece mai usor peste hopul de a fi plecat odorul de acasa. Dar daca nu respectati noua familie, nu va asteptati ca cealalta familie sa faca altceva. O atitudine o determina pe alta. Parerea mea. Mai multa intelepciune, ingaduinta, zambete de ambele parti si poate se va schimba ceva. Merita incercat. Si daca nici asta nu merge.....nu stiu....ama mai gandesc si va raspund fetelor. Va pup si va doresc sa va intelegeti cu sotii vostri ca asta e cel mai important intr-o familie, intelegerea si comunicarea!

    4
    0

  • juli pe 23 Mai 2008, 21:19
    CINE ARE MINTE DE INTELES,INTELEGE!

    A fost odata ca niciodata o soacra care avea o fata si un baiat. La un moment dat amandoi copiii ei s-au casatorit, fiecare facandu-si familie si casa. Dar soacra se tot vaita pe la cunoscuti si spunea: ''- Vai, vai, baiatul meu saracul, munceste toata ziua, spala rufe, face mancare, are grija de copii si nora mea sta toata ziua si se gateste, se intalneste cu prietenele si nu face nimic!Rau a mai ajuns baiatul meu! Nu a avut noroc in casnicie! In schimb fata mea a avut un noroc mai rar intalnit. Are timp de plimbare, se respecta in fiecare saptamana cu un tratament cosmetic, fitness, isi face unghiile si nu prea face treaba ca e o doamna! Barbatul ei, ginerele meu face! Foarte bine, ca doar e barbat si i-am dat un giuvaer de fata!'' DECI, FETELOR, NURORI SAU SOACRE ATI INTELES MORALA?

    14
    0

  • Nate pe 19 Mai 2008, 14:57
    BRAVO, Miha!

    draga Miha, ai pus punctul pe "I". Da, daca tot nu ne intelegem - din vina uneia sau alteia sau a amandurora, sau chiar a sotului nostru, feciorul lor - mai bine mai rarut, ca e mai dragut!!!!

    6
    1

  • miha pe 18 Mai 2008, 00:10
    e bine sa ne vedem rar cu ele!

    mama soacra-poama acra.Toate se arata pisici blande si dragute ,dar mor de gelozie si invidie ca li s-a rapit feciorul :)

    2
    2

  • cornelia pe 17 Mai 2008, 21:56
    imprieteniti-va din timp!

    ...am avut una..acum am alta!cum am respectat-o pe prima,asa o respect pe a doua!Diferenta este cum si-au educat fiii si cum ma privesc..daca in prima casatorie ii spuneam fiului ei sa NU plece undva - Ea venea in urma mea,il scula de sub plapuma si cand veneam eu de la serviciu --nu il mai gaseam acasa!Nu pot sa spun ca nu-si iubeste nepoata(fiica noastra),dar nici nu isi manifesta mare interes fata de Ea.Mama care o am acum,nu pot sa o numesc soacra ,pentru ca si Ea ma numesteFiica,e complect diferita...am inceput sa comunicam in Internet cam la jumatatea perioadei de logodna...ea a venit inainte noastra sa locuiasca aici.Casa e in constructie si ea a depus multa forta pentru a aduce la conditia in care era cand am venit...o Apreciez enorm pentru ceia ce a facut!si sigur pentru ce continua sa faca pentru noi!Orice o rugam-ea face!Asa ca uneori chiar daca imi da un sfat de care eu nu am nevoie - i-l primesc cu placere si ii multumesc pentru el,pentru ca data viitoare daca o voi ruga eu ceva - se va stramba si ea probabil!(asa as proceda si eu!)Si ea la randul ei e rabdatoare si imi lamureste si spune pe litere cuvintele care nu le inteleg.Imi explica cum sa duc Bussinesul sotului meu si toate chestiile legate de banca...ea se staruie sa faca cat de mult e posibil pentru mine,si eu pentru ea!Fiul ei e cel care ne intretine pe noi 3;mama,eu+fiica...Asa cum parintii mei nu erau multumiti in prima mea casatorie ca eu sa lucrez,si ginerele sa doarma,la sigur si mamei nu i-ar placea fiul ei sa munceasca si eu doar sa cheltui!Oricand e posibil muncesc impreuna cu el,niciodata nu-i arat cu degetul la mama lui,chiar daca nu e corecta!Din contra,ma starui sa mentin pacea in casa,si cand se isca vre-o discutie mai aprinsa il calmez pe el!...si nu in ultimul rand iii multumes pentru educatia care i-a dat-o fiului ei!!! ...cred ca e un sfat mai degraba pentru fetele pana la casatorie sa-si cunoasca soacrele si invers.Viata e prea scurta s-o traim doar in certuri! Succes la toate!

    3
    0

  • dorina pe 17 Mai 2008, 12:03
    soacrele

    nici eu nu ma intelegeam cu soacra cit am locuit cu ia,dar dupa ce neam cumparat casa ,cea care ma ajutat cel mai mult a fost ia ,sotul meu tot timpul a fost de partea mea sintem casatoriti de 9 ani si eu am fost pe primul loc ea(soacra )era geloasa pentru ca sotia a trecut pe primul ,si mergeam invizita mai rarut cai mai dragut ,

    0
    0

  • olga pe 17 Mai 2008, 06:59
    NURORILOR,VOI CE SUNTETI?

    DRAGI NURORI,OARE NU VOI LE-ATI ADUS PE SOACRE IN SITUATIA DE A FI VIPERE? VA CREDETI PRINTESE CARE TREBUIE INTELESE SI SERVITORITE FARA SA AI DREPTUL DE A TE PLANGE,SA ZAMBESTI CONTINUU SI DOAR SA LE LAUZI. SPUNETI CA SOACRELE TREBUIE INTELESE CA SUNT LA MENOPAUZA,DAR VOI LA CE SUNTETI DE NU VA INTELEGE NIMENI?

    2
    7

  • Ligia pe 17 Mai 2008, 06:45
    Ce sfatoase sunteti!

    Vad ca la orice situatie pe care o aflati povestita pe scurt de catre o femeie care a devenit soacra,urata denumire,pe vremea mea se numeau "mame-soacre",dati raspunsuri de parca ati fi atotstiutoare.Situatiile sunt diferite si din cateva cuvinte ati si priceput totul si dati sfaturi de parca ati avea experinte de zeci de ani. Eu am aflat ca nora mea este divortata cu putin timp inainte de casatorie,ca este mai mare decat fiul meu doar cand am vazut certificatul la cununia civila si multe altele.N-am spus nimic pentru ca am respectat alegerea fiului meu si o respectam in continuare.Dar cand vezi ce teatru joaca si ce mod lingusitor ti se face lehamite mai ales ca nici cu tatal ei nu se poate intelege si nu il accepta nici in casa.Oare tot el este de vina? SI DRAGELE MELE,NU MAI TOT VA PLANGETI DE SOACRE CA STIM CU TOATE ,CA FEMEI SUNTEM,CE USOR II PUTEM INVARTI PE DEGETE PE BARBATI SI CUM II PUTEM FACE SA VADA DOAR CE VREM NOI.SI MAI ALES PE CEI MAI PUTIN EXPERIMENTATI! Articolul este RAUTACIOS iar comentariile voastre sunt PLINE DE GRESELI GRAMATICALE!

    2
    9

  • Nicoleta pe 16 Mai 2008, 17:12
    Sfat pt soacre, din punctul meu de vedere

    1. Nu va mai bagati in relatia/casnicia copilului vostru 2. Din start relatatii norei/ginerelui care sunt pretentiile dvs, si asculati si pretentile lor 3. Nu mai incercati sa fi-ti icoane sau ca sunteti mai tari, mai experimentate, mai mature - nu faceti decat sa atrageti antipatie.Mentionati de la inceput ca va doriti enorm sa ajutati, dar din respect pt repectiva persoana nu o sa o faceti decat atunci cand va va cere aceea persoana, sau daca simtiti nevoia sa ajutati puteti intreba "Pot sa te ajut, imi dai voie sa te ajut?" - MENTIONEZ ca nu este o rusine sa ceri voie, indiferent de varsta, studii, rasa, etc... 4. Fi-ti voi cele mature, si lasa-ti de la voi, in conditiile in care aveti o experienta mult mai mare decat a norei/ginerelui. 5.Aduceti-va aminte cum erati si voi la varsta norei/ginerelui , dar nu uitati ca timpurile sunt diferite. 6.Si mai ales iubitita copilul si respectatii hotararile, lasa-ti-l sa invete din propriile lui greseli.

    1
    0

  • Nicoleta pe 16 Mai 2008, 17:06
    pt no name

    Cum sa te intelegi de aparenta?!? PAi ..IGNORO, fate ca nu o auzi cand spune rautatiile, fi super buna de fata cu ea, fa pe proasta sa vada cat de aberanta si imatura este. Tu vezi-ti de treaba ta, cu ea comportate normal, adica educat, ignorai rautatile, da-i peste nas cand sare limita, dar cu respect, si cat mai scurt si la obiect, si ai eventual sa fie si cineva de fata, ca sa nu fi pe terenul ei, deoarece poate de fata cu tine sa te acuze in fata tuturor, si oricat de mult te-ai scuza, si ai spune adevarut, nu vei avea dreptate. Eu nu ma mai enervez la rautatile ei, ma afectau tare mutl inainte si ma consumama enorm. Acum, ignorare, distanta, raceala (din nefericire s-a instalat, iar eu nu pot sa ma prefac ca nu exista), ii raspund daca ma intreaba ceva, o intreb daca vreau sa stiu ceva, o salut, indiferent daca imi raspunde sau nu(nu eu sunt prost crescuta, ci ea), si cand are toane proaste, rad pe motivul "CE SA_I FACI FRATE ESTE LA MENOPAUZA". Adica tot raul, si toti nervi i-am transformat in ras, si in ceva bun pt mine. Apopo, soacra-mea in fata sotului face pe martira si nu zice nici o vorba, si normal pt el este icoana, dar nu ma mai intereseaza relatia intre cei 2. Pe mine ma intereseaza relatia mea cu el, sotul, si in rest............Dupe mine potopul.In final nu m-am maritat cu soacra-mea si daca sotul face greseala sa ma convinga ca m-as fi maritat cu ea, la cat de mult il iubesc , il las sa stea cu ea, deoarece parinti mei nu m-au nascut, crescut ca sa sufar pt alti.

    7
    2

  • Nicoleta pe 16 Mai 2008, 16:58
    pt DRAGAICA

    Spui sa invatam sa le cititm, si sa le acceptam asa cum sunt. Nu vreau sa spun decat , acelasi sfat il dau pt toata lumea: soacre, socri, frate,sora, var, verisoara, bunic, bunica, nora, ginere, etc....ACCEPTA-L PE CELALALT ASA CUM ESTE, DEOARECE NIMENI NU ESTE PERFECT, SI ORICE OM GRESESTE.

    6
    0

  • Nicoleta pe 16 Mai 2008, 16:54
    raspuns pt Nate

    Pot spune ca sunt in aceeasi situatie, adica sotul meu nu mananaca daca nu ii pune cineva, nu face treburi casnice.Cand am fost o saptamana in spital, la intoarcere acasa am observat praful pe mobila de 10 degete(exagerez , dar mie asa mi se parea).Si nu va spun, ca l-am trimis pana afara sa-mi cumpere ceva, si m-am apucat sa fac curat, de mi se facuse rau. Stateam jos si incercam sa vad ce fac, dar nu ma puteam opri, si asta nu pt ca sunt obsedata de curatenie, ca mai las si eu lucrurile nepuse la locul lor de pe o zi pe alta, dar chiar nu puteam sa plec dintr-o cocina, cum sunt spitalelele din ziua de azi, si sa ajung in alta. Dar sincer imi este greu sa-l aduc pe linia de plutire, deoarece asa a fost crescut.Soacra-mea nu i-a invatat sa faca aceste lucruri casnice, si noi sotiile daca ii punem , nu facem decat sa ne priveasca pe noi nasol, si pe ele sfinte. Dragi mame de soacre (ignorand exceoptiile) de ce vreti piedestaluri? De ce nu educati fica/fiul sa faca astfel de lucruri. Ca sa il citez pe tatal meu "Nu este rusine sa intinzi rufele (cu 3 fete mari in casa), o mare rusine este sa dai in cap la om, sa furi, sa faci rau". Asa ca Le multumesc din suflet parintilor mei pentru educatia oferita, ca sunt oameni normali, si ca atunci cand devin mai curiosi, ca orice om, sau grija sare limita acceptata de mine si sotul meu; atuncicand le spun "PANA AICI MAMI/TATI, MAI DEPARTE ESTE PROBLEMA MEA SI ASOTULUI MEU", inteleg si chiar daca uneori se supara au rabdare sa le explic si in final accepta hotararea noastra, chiar daca nu sunt de acord cu ea.

    3
    0

  • nicoleta pe 16 Mai 2008, 16:43
    hhmmm

    ' mamele de baieti sunt tot mame si toate care aveti baieti veti ajunge tot "soacre". Sunt perfect de acord, dar sunt mame si mame; hai sa nu le bagam pe toate in acelasi oala.Am 23 ani, sun casatorita de la 21 ani. Soacra mea este genul de om care in fata nu-ti spune nici "da-te mai incolo" dar pe la spate "se descarca". Personal nu-mi plac fiintele omenesti care nu-si asuma raspunderea pt cele zise si facute, si care nu iti spun in fata. Recunosc ca sunt destul de dificila, dar marea problema nu este la mine, deoarece eu am primit o educatie mult prea buna de la parinti mei. De ce spun asta cu atata incredere, deoarece nici macar propriul ei baiat, sotul meu nu stie cum sa discute cu ea. "Ce ati face cu o nora care iti interzice sa-i spui nepotului "mama draga",care te da afara din camera cand accidental ii da sa suga copilului pe motiv ca are nevoie de intimitate cu copilul ei dupa ce cu cateva saptamani in urma te punea sa o ajuti sa se mulga cu pompa nu altfel?...care se mulge cu pompa si-i da copilului cu biberonul pentru ca la san "o doare"si dupa sase saptamani?...te duci incarcat de mancare,prajituri, si care nu te intreaba daca ti-e foame sau nu, pentru ca oricum nu isi ridica nici farfuria din fata si astepta sa fie chemata la masa ?....nu poate lucra nicaieri pentru ca nu se poate intelege cu nimeni desi are o meserie buna?... nu se poate scula dimineata si oricum nu se scoala nici noaptea la copil?" Permiteti-mi sa va intreb un sg lucru: DUMNEAVOASTRA SUNTETI CEA CARE S-A CASATORIT CU EA? Stiuca va doare, dar in final aceea este femeia pe care fiul dumneavoastra o iubeste. Si pt ca si dvs il iubiti, ar trebui sa il lasa-ti sa-si asume raspunderea.Este normal sa vrea intimitate. Eu personal am crescut cu inca 2 surori si 1 ftate intr-un apartament de 2 camere si simt o nevoie acuta de intimitate. Adica acasa la parinti mei aveam locul meu, dulapul meu in care nu se baga nimeni fara sa imi ceara voie. Parinti mei imi cereau voie. De ce considerati ca este normal sa interveniti? Stiu ca va doare ca este copilul si nepotul dvs, dar nu aveti dreptul sa hotarati. A-ti fost mama, acum lasa-ti-o si pe ea sa fie mama. Problemele de crestere a copilului, menajere,conjugale, sunt ale lor nu ale dvs. Imi cer scuze, dar lasa-ti-o sa vina ea sa va ceara ajutor, sfatul, nu mai interveniti, ca uite din aceasta cauza MAMELE DE BAITI au aceasta stampila negativa. Ex. Personal sunt genul de om caruia nuii place sa de-a detalii despre ce fac, despre hotararile mele, de viata mea, ca in final este A MEA, dar soacra mea este genul care vrea sa stie tot, si simt ca ma sufoca. Eu nici sotului nu ii permit sa intervina in momentele mele de intimitate. Cand am nevoie sa fiu singura il rog sa se duca cu baietii ca eu simt nevoia sa stau singura , sa plang, sa dansez, sa stau cu ochiiin tavan si sa ma gandesc la diverse; SIMT NEVOIA SA STAU CU MINE.

    2
    0

  • no name pe 16 Mai 2008, 14:46
    mda

    sunt de 15 ani casatorita iar soacra-mea nu m-a acceptat niciodata...eu am incercat sa ma apropii,dar nu am avut cum.am si un copil,un baiat,DA,si voi fi soacra la randul meu..dar mereu am zis k mai bn ma strange bunul Dumnezeu decat sa fiu la fel de javra si sa ma bucur de raul pe care-l fac.nu am intelegere nici din partea sotului,ptr el maik-sa e icoana.mai rau est k barfa ei continua la adresa mea i-a facut si pe altii sa ma dispretuiasca.nu k ar conta asta,eu ma stiu cum sunt.probl e k este rece si cu copilu meu.inteleg,iti urasti nora,dar nepotul e si al ei,nu?in rest,este Foarte bisericoasa si tot ce face ea e bine.in opinia ei,desigur...ar fi multe de zis,dar nu isi are sensul...probl e k nu stiu cum sa fac sa am macar o relatie de aparenta cu ea,sa nu mai iasa scantei de fiecare data cand ne intalnim.cum sa ii suport rautatea cu zambetul pe buze?apropos de supararea domnei de mai devreme,am vazut soacre care le spalau si chilotii nurorilor si nu erau respectate.nici asa...cred k trebuie respect de ambele parti!

    2
    0

  • maiasa pe 16 Mai 2008, 11:51
    ha ha

    ha ha ha, CA de obicei parerile sunt impartite , ale nurorilor si ale soacrelor,logic, soacrele sunt niste scorpii, oricum le-ai lua , orice le-ai zice, oricate cadouri le-ai face..degeaba, exista si exceptii,FFFFF RARE,e mult de scris pe tema asta...cu exemple concrete de altfel....

    2
    0

  • DRAGAICA pe 16 Mai 2008, 08:58
    SOACRA NU E POAMA ACRA !

    Cum spunea cineva de mai sus, soacra este in primul rand MAMA, care a nascut, a crescut, a educat, a scolit s-a bucurat sau a suferit alaturi de copilul ei, cand a fost sa fie ...NORA sau GINERELE iau totul de-a gata ! Si, in 80 la suta din cazuri, nu INVESTESC in noua ACHIZITIE nici macar o iubire sincera, de "drum lung", ci doar dorinta de a-si aranja viitorul, de a sari cateva trepte sociale, de a-si INVIORA PERMANENT GARDEROBA (nurorile) ...si, pentru a nu fi demascati /te/ de flerul imbatabil al soacrelor-mame, incearca sa le alunge, sa le denigreze, crezand ca astfel vor scapa de judecata dreapta a sortii sau a lui DUMNEZEU ! NURORILOR, DACA AVETI UN BARBAT BUN, ACEASTA SE DATOREAZA, IN PRIMUL RAND SOACRELOR VOASTRE ! DACA EL ESTE, DE LA UN MOMENT DAT, RAU, ACEASTA VI SE DATOREAZA VOUA : INTAI FIINDCA V-ATI GRABIT LA MARITIS SI, APOI, FIINDCA L-ATI DETERMINAT SA SE GRABEASCA LA INSURATOARE ! ORICUM, DIRECT SAU INDIRECT, SOACRA VA ESTE O PRIETENA SINCERA SI CU CELE MAI BUNE INTENTII ! TREBUIE DOAR SA INVATATI SA O "CITITI" ! SI SA II ARATATI RESPECT ! Numai de bine tuturor !!

    1
    6

  • Nate pe 16 Mai 2008, 08:17
    raspuns pt NIMENI

    Stimata Doamna, va inteleg tristetea si nemultumirea, si mama mea se confrunta cu aceleasi probleme vis-a-vis de nora sa, sotia fratelui meu. Dar nu toate suntem niste scorpii, asa cum nici toate soacrele, mamele de baieti nu sunt imposibile sau deosebit de geloase si bagacioase. Dvs. aveti o nora dificila si ar trebui sa o luati asa cum este, mai ales daca fiul dvs. nu protesteaza. La urma urmei, el a ales-o. Cat despre urarea pe care ne-o faceti, sa ajungem cu toatele soacre, daca Dumnezeu va dori sa avem copii, vom trai si clipele astea. Dar nu inseamna ca va trebui sa fie un "razboi" total. Pe mine ma intristeaza soacra mea pt ca ma judeca fara sa ma cunoasca, pt ca sunt total opusul nurorii dvs. si tot nu e bine. Fiul ei nu face curat in casa, e intotdeauna primit si servit ca un domn, asa cum este, asa cum merita, si eu fac astea cu dragoste si placere.pt situatia asta aveti vreo opinie???? Ca in rest, tare sunteti suparata..................

    3
    0

  • nimeni pe 16 Mai 2008, 07:03
    Rusine pentru astfel de sfaturi

    Repet "RUSINE PENTRU ASTFEL DE SFATURI".Nu uita stimata autoare de articol ca si mamele de baieti sunt tot mame si toate care aveti baieti veti ajunge tot "soacre". Ce ati face cu o nora care iti interzice sa-i spui nepotului "mama draga",care te da afara din camera cand accidental ii da sa suga copilului pe motiv ca are nevoie de intimitate cu copilul ei dupa ce cu cateva saptamani in urma te punea sa o ajuti sa se mulga cu pompa nu altfel?Ce ziceti de o mama care se mulge cu pompa si-i da copilului cu biberonul pentru ca la san "o doare"si dupa sase saptamani?Ce ziceti de o nora la care te duci incarcat de mancare,prajituri, si care nu te intreaba daca ti-e foame sau nu, pentru ca oricum nu isi ridica nici farfuria din fata si astepta sa fie chemata la masa ?Ce ziceti de o nora care nu poate lucra nicaieri pentru ca nu se poate intelege cu nimeni desi are o meserie buna?Care nu se poate scula dimineata si oricum nu se scoala nici noaptea la copil?Care pleaca la plimbare cu copilul si fiul meu face curatenie,spala vase,face de mancare?Am uitat sa va spun ca fiul meu este medic stomatolog si este singurul care aduce bani in casa pentru ca "doamna" nu a intrat in concediu de maternitate din serviciu ci si-a dat demisia de la o banca unde avea o pozitie foarte buna si altcineva n-a mai angajat-o?Poate ca vorba despre "cumsecadenia" ei s-a raspandit si nu si-a mai gasit angajament asa ca un cunoscut a angajat-o fictiv,de mila dupa vreo sase luni ca sa poate primi cei 800 lei. Ma opresc aici si mai ganditi cand scrieti astfel de articole.De altfel va doresc sa ajungeti si voi "soacre" si sa aveti astfel de nurori ca sa vedeti cum este.

    0
    7

  • Nate pe 15 Mai 2008, 15:16
    dati-mi un sfat!!!!

    Stiu ce inseamna sa te confrunti cu o soacrac rautacioasa. Desi sunt fata de casa, am serviciu bun, un salariu bun, nu sunt chiar proasta, nici urata, gatesc (prietenii spun ca foarte gustos), fac treaba in casa, cumpar mereu daruri, martisoare etc, se pare ca nu e suficient. Sa fiu oare eu de vina sau orice alta femeie in locul meu, doar pt ca i-a "furat" puiul???? E foarte prietenoasa in aparenta, dar mereu ma critica, chiar si in fata baiatului ei. Si el, nu imi ia apararea - Juli, tu esti fericita, sotul e de partea ta!!! - nu cumva sa se supere mamitica. Acum am schimbat tactica, in sensul ca nu mai comunic direct cu ea, ci ne trimitem amabilitati, mai mult sau mai putin sincere, prin intermediul barbatului pe care il "impartim", adica nepretuitul ei fiu. Simt insa ca nu e bine nici asa. Ce altceva sa fac??? HELP!!!!!

    1
    0

  • sava22 pe 15 Mai 2008, 09:18
    rea rau

    am o soacra de pusti in dracu cu ea nu ma deranjeaza cu prezenta ei dar cand ma duc la ea nu pierde nici o ocazie sa arate cat e ea de desteapta si de buna in toate . unde stau acum stau de vreo 6 ani nu a fost nici o data la mine dar de barfit ma barfeste ca nu spal vase sau chesti de astea am nascut al doile copil si nu a venit sal vada mam dus la cumnatamea si o sunato sa vina sal vada si ea zis cai balonata si nu poate sa vina nu mia tinut nici fata nici baiatul deloc dar are de obiectat cate ceva de ei de noi ca nui crestem bine sau te miri ce dezastru de obicei zic ca nu am soacra daca nu vine la mine de loc inseamna ca nam nu?treaba lor cu ele sau fara ele viata noastra merge inainte daca ne intelegem cu sotii nu vad ce treaba au ele a mai vroiam sa spun ca sotul stie cine e si nu o asculta si nu o ascultato nici o data cand ma jicnit nu a mai vb cu ea noi santem noi si ea e ea asta e.

    1
    0

  • juli pe 14 Mai 2008, 23:08
    horror

    TIN SA SPUN CU MANDRIE CA SOACRA MEA E O VIPERA SI MA SIMT ATAT DE BINE CA O SCRIU!!!! SOTUL MEU E LANGA MINE, MA APARA IN FATA EI SI MADAM, VERDE DE FURIE NU MA POATE SUPORTA! de ce nu ma suporta? pentru ca am un sot care ma iubeste la nebunie,si ea nu, sunt independenta financiar si ea nu, eu sunt cocheta, ea e invidioasa, am foarte multi prieteni si ea nu are. pe nimeni.Pentru ca e acra rau!ce sa-i fac? Am incercat sa ma apropii, sa ma port exemplar, asa cum mi-e firea, dar la un moment dat, cand m-a sicanat rau de tot, adica anul trecut, nu am mai putut suporta si am injurat-o atat de urat ca nici acum nu-mi vine sa cred ca am avut curajul.Va dati seama cum au ramas toti care erau in apropiere.Bine, eram in casa, dar eu fiind o tipa politicoasa si care stiu bunul simt, atunci m-am dezbracat de caracter.De atunci nu ne-am mai vazut. Cred ca si acum e socata.Dar e bine pentru mine ca nu ma mai deranjeaza, nu ma mai suna, e pace.Si sotul meu ma sustine, si si stie ca pentru el am suferit mult. Si de asta ma ocroteste ca pe fetita lui cum ii place sa ma alinte seara la culcare, ma inveleste, ma mangaie, ma adora, il ador, imi pregateste micul dejun si ma trezeste cu muzica de pe mtv. e divina viata asa, linistita, fara soacre de genul asta. Fiti tari fetelor, ca e ac de cojocul fiecareia.mai vorbim si va pup.

    5
    3

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod