Patricia Cimpoiasu – vacanță de 3 săptămâni în Thailanda

Patricia Cimpoiașu, frumoasa artistă din trupa Amadeus, a petrecut, preț de trei săptămâni, o vacanță de neuitat în Thailanda, așa cum și-a dorit: plină de adrenalină și de experiențe trăite în premieră.
Vedeta a plecat în îndepărtata țară asiatică alături de fratele ei și de un grup de prieteni. A ales un itinerariu mai puțin obișnuit pentru turiștii din România: nu a mizat pe Bangkok, Chiang Mai sau pe plajele comerciale din Phucket, ci a preferat să descopere locurile mai sălbatice. A ajuns astfel în Parcul Național Khao Sok, în Krabi, Koh Phayam, Koh Phi Phi, Maya Bay și Koh Lipe, dar a petrecut și două zile în cosmopolitul Bangkok.

Activă din fire și pasionată de sport, Patricia s-a aventurat în fel și fel de activități interesante.

„În Khao Sok m-am plimbat pe apă cu caiac-ul până am făcut bășici la degetele mari ale mâinilor.
Am fost într-o plimbare pe lac pentru a observa fauna insulelor și ne-a prins ploaia vâslind în mijlocul parcului național. Tot pe insulă am văzut sute de maimuțe, pe care le-am surprins cu greu după câteva ore de căutat. În plină liniște ne-au atras atenția foșnetele și apoi țipetele agitate ale maimuțelor. Am văzut și multe păsări exotice de toate mărimile.

În Koh Phi Phi am făcut pentru prima oară scuba diving, dar nu oricum... Ne-a prins furtuna imediat ce ne-am îndepărtat de țărm și cu greu am traversat valurile oceanului extrem de agitat. La doar un metru sub mine, în apă, am surprins cel mai veninos șarpe din lume, șarpele de mare Belcher.
Din fericire, nu m-a atacat, dar a fost îndeajuns pentru a-mi da mari emoții. Am vizitat apoi insula maimuțelor unde le-am hrănit cu orez și ananas”, povestește artista.

Patricia a avut însă parte și de zile de relaxare, pe plajă și în locații pitorești, de unde s-a întors în România cu multe suveniruri.

„În Koh Phayam am fost într-un un bar renumit: Hippi Bar. O locație foarte prietenoasă, cu muzică live, un design extrem de interesant în formă de corabie părăsită, ruptă parcă din poveștile piraților din Caraibe. În Bangkok am ajuns în locațiile mai luxoase ale Thailandei si ne-am bucurat de rooftop-urile celor mai luxoase hoteluri din zona.
De aici mi-am inoit garderoba cu cele mai sofisticate perechi de salvari, foarte viu colorati si tot felul de imprimeuri simbolice.

Maya Bay este renumita insula din Krabi unde s-au filmat scenele filmul "The Beach", cu Leonardo DiCaprio. Pe aceasta insulă am făcut plajă 2 zile.

Koh Lipe a fost ultima insula vizitată și cea mai draga. M-am întors acasă cu 2 mango și multe condimente locale cu gândul că voi reuși să îmi prepar și singură câteva dintre mâncărurile lor delicioase: Massaman Curry, Green Curry, Mango Sticky Rice sau pur si simplu gustosul lor mango copt cu iaurt sau lapte de cocos.
Mi-am umplut rucsacul și cu tot felul de scoici gigant pe care le-am cules singură de pe fundul Oceanului Indian după ore în șir de snorkeling”, adaugă artista.

Patricia Cimpoiașu, artista care cântă la violoncel în trupa Amadeus, este pasionată de călători și de sport. Practică o mulțime de discipline, printre care wakeboard, snowboard, schi, SUP, escaladă sau surf.