Un brand de modă plus-size a lansat o campanie împotriva Victoria's Secret

Un brand de modă plus-size a lansat o campanie împotriva Victoria's Secret

Show-ul Victoria's Secret din acest an a fost marcat de numeroase controverse.
Unul dintre directori a declarat că nu ar trebui sa includa modele plus-size sau modele transsexuale, directorul executiv si-a dat demisia, iar show-ul a avut cel mai mic rating TV din istoria sa.

În prezent, un brand de modă plus-size a lansat o campanie prin care dorește să ridiculizeze obsesia Victoria's Secret pentru modele foarte slabe și lipsa diversitatii.

Navabi, care se definește ca fiind "liderul global în modă plus-size", a creat propriul mini-show, alegând numai modele cu forme pentru a combate "atitudinea ridicol de învechită" a brandului Victoria's Secret.
 
La scurt tip după înregistrarea show-ului din acest an, Ed Razek, directorul de marketing Victoria's Secret a declarat pentru Vogue că a încercat să creeze un show special în anul 2000, în care să includa modele plus-size, dar a spus că nimeni nu a fost interesant de aceasta idee și nici in prezent nu sunt.

Video-ul creat de Navabi, care a fost postat pe Twitter, începe cu citatul lui Razek pe ecran, urmat de fraza: "modelele noastre cred că atitudinea voastră față de diversitatea corpului este atât de învechită încât pare o glumă.
Prin urmare, au decis să râdă puțin pe seama voastră
".

Filmulețul începe cu cinci modele, ce poartă lenjerie și aripi de înger, care întreabă la unison: "Hei, Victoria, care e secretul tău?". Apoi dansează și răspund "Secretul este că nu îți pasă de majoritatea femeilor".

"Se pare că vremurile s-au întors împotriva acestei definiții înguste a frumuseții în cele mai multe medii și mi se pare ciudat că Victoria's Secret se opune schimbării chiar și în 2018", a declarat pentru The Independent Bethany Rutter, social media manager al Navabi.

"Chiar dacă brandurile nu înțeleg la nivel etic faptul că includerea diferitelor tipuri de corpuri este corectă, te-ai putea gândi că o înțeleg din punct de vedere financiar.
Vrem ca Victoria's Secret să pășească în secoulul 21
", a mai spus aceasta.

Campania a primit numeroase aprecieri pe rețelele de socializare, numeroși fani spunând că s-au săturat de lipsa diversității din industria modei.

"Mulțumesc că îi oferiți unei tinere de 21 de ani un mesaj pozitiv despre cât de important este să-mi iubesc corpul, indiferent ce măsură port", a scris o persoană. "Acest video a fost mai interesant decât show-ul Victoria's Secret", a adăugat un alt user.

Vorbesc prea mult despre plantele din grădina mea, iubesc oamenii care iubesc animalele și scriu cu drag despre tot ce este nou în frumusețe și modă
Vorbesc prea mult despre plantele din grădina mea, iubesc oamenii care iubesc animalele și scriu cu drag despre tot ce este nou în frumusețe și modă
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod