Elena Perseil vorbeste despre colectia "Whiteout"

Designerul, care si-a lansat cea mai noua colecie "Whiteout" de toamna - iarna 2010/2011 marti, pe 20 aprilie in Clubul The Silver Church, a acceptat sa ne raspunda la cateva intrebarile despre materiale, culorile si tendintele dupa care s-a ghidat in momentul in care a conceput aceasta colectie.
Designerul care si-a lansat cea mai noua colecie "Whiteout" de toamna - iarna 2010/2011 marti, pe 20 aprilie in Clubul The Silver Church, a acceptat sa ne raspunda la cateva intrebari despre materialele, culorile si tendintele dupa care s-a ghidat in momentul in care a conceput aceasta colectie.

Elena, in seara asta ai lansat o noua colectie "Whiteout". Cum ai caracteriza-o?


Este o colectie urbana, ce raspunde mai multor momente ale zilei. Stilul feminin, luxul discret se regasesc atat in tinutele casual, office cat si in cele de seara. Propun o lume, un stil pentru o garderoba completa, dar si pentru partea de incaltari si genti. Incerc sa redau un look complet in imaginea brandului, confort, calitate, detaliu, pretiozitate.

Rochia a fost un element cheie in colectie, element care a fost creat pe diferite stiluri: casual, office sau cocktail. Ne poti vorbi putin despre fiecare dintre ele?


Rochia este un element inconturabil intr-o garderoba feminina. In zona de casual am propus cateva piese din lana, foarte soft, cardiganuri, piese pe care ni le dorim pentru o vreme de iarna. Rochia tricotata este confortabila, usor de purtat si asortat, asigurand si o linie frumoasa a corpului. Cardiganul de lana, ca o piesa mai grea, imi place sa-l asociez in contrast cu un top din bumbac, mai subtire,imprimat si brodat (pentru a-i asigura pretiozitate).

Pentru zona de office, bineinteles, am ramas fidela feminitatii, am folosit crepe de matase si rochii ce dau senzatia a deux pieces, dar care sunt de fapt prinse intre ele.

Pentru zona de seara, formele sunt mai diverse, iar chiffon-ul de matase este nelipsit din colectiile mele: rochii ample, brodate, din voal, dar si tricot lucios de matase pentru rochii mai scurte si chiar salopeta, mai ales pentru modelele drapate.

De asemenea, am vazut si un model special de pantaloni, cu mult volum. Este un must-have al sezonului urmator?


Da, pentru sezonul urmator pantalonul fluid cu falduri pe sold este intr-adevar un must have, dar fara a avea turul lasat, nu este vorba de linia salvarului. Aceasta forma am dezvoltat-o atat la salopeta fusta, cat si la rochii.

In piesele propuse de tine am vazut foarte mult negru, dar si alte culori destul de mult uzitate. Ce ar trebui sa alegem?


Am propus si griuri si bejuri discrete, ca si accent am adus un roz fuxia, in detaliu atat vestimentar, cat si in accesorii (genti si pantofi).

Daca am vorbi despre materiale, ce ar trebui sa alegem pentru sezonul rece?


Materiale fluide si calduroase si, in general, trebuie sa asociem piesele un pic in contrast, mat cu lucios. De exemplu, un cardigan de lana cu un top lucios de matase, un pantalon brodat cu un top simplu din bumbac, pentru a avea un look sofisticat, dar nu prea pretentios si exagerat.

Accesoriile sunt un alt punct forte al tau. Am vazut pantofi foarte frumosi, botine si sandale? Ce ne poti spune despre fiecare piesa in parte?


Accesorille sunt tratate cu foarte mare atentie, nu imi plac finisajele sport cu tighele, cusaturile sunt ascunse, pe cat posibil. Pantofii au platforme subtiri, partial vizibile, tocuri inalte, alcatuite din doua piese, drapaje de piele pe toc, pastrand in acelasi timp linia feminina a colectiei.

La genti am propus un model mai voluminos de zi, cu detalii de accesorii metalice. Plicul pentru momentele mai speciale, are un mix de materiale si suprafete delimitate geometric. Am pus ca accent animal printul mai ales pe accesorii.

Daca ar fi sa ne intoarcem la rochii si sa concluzionam, te-as intreba urmatorul lucru. Am vazut o rochie de mireasa senzationala. Ne-o poti caracteriza din punctul de vedere al stilului, materialelor, culorii?


Intr-adevar o piesa foarte delicata, plina de detalii, brodata aproape integral. Broderia de pe spate a fost intr-adevar o munca, imi place sa surprind. Cand te intorci cu spatele sa mai ai ceva de descoperit, sa mai lasi ceva de admirat. Cred ca aceasta rochie reprezinta foarte bine conceptul brandului si daca ar trebui sa dau cateva cuvintele cheie pentru aceasta rochie ar fi: delicatete, feminitate, senzualitate, impinse la limita fragilitatii de la care incepe de fapt siguranta si forta.

Acestea au fost cuvintele care caracterizeaza perfect colectia "Whiteout", insa exista un alt aspect foarte important in cariera designerului Elena Perseil despre care nu am vorbit. Evenimentul de marti a avut dubla insemnatate pentru ca o data cu lansarea colectie de toamna-iarna 2010/2011, a fost lansata si o noua linie a brandului Elena Perseil. Este vorba despre EP Prive, un concept sub care se vor lansa toate colectiile create de designer de acum incolo.

"EP Prive, noul brand al designerului Elena Perseil, se adreseaza femeii independente, rafinate, care stie sa isi puna in valoare arma sa cea mai de pret,  feminitatea si sa seduca prin stil si eleganta. Astfel, asocierea dintre Peroni Nastro Azzurro si creatoarea de moda este una naturala si de lunga durata.  Brandul va continua sa sustina designerii  romani ale caror creatii sunt sinonime cu stilul si rafinamentul”, declara Elena Nestor, Brand Manager Peroni Nastro Azzurro.

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod