Pantofi de 30.000 de euro si un Valentino "debutant"


Givenchy si macrameul impotriva sifonului si a matasei

Riccardo Tisci a surprins din nou. Si nu prin modelele pe care le-a propus, acestea pastrand clasicul casei Givenchy, ci prin spectacolul pe care l-a pus in scena. In numai 8 minute a reusit sa aduca pe podium 12 modele diferite, militand astfel pentru un "fast fashion", dupa cum spun specialistii. Fara a se evidentia la capitolul culori, casa Givenchy a excelat la capitolul croiala.

Fie ca a mers pe principiul bandajului, realizand astfel piese vestimentare care se muleaza perfect pe corp, dand senzatie unui al doilea rand de piele, fie ca a ales o suprapunere de mai multe straturi de material, in forma spiralata sau circulara. Si in aceasta colectie se regasesc, din belsug, rochiile cu un umar gol sau creatiile din material transparent. Ce a surpins a fost macrameul, pe care l-a folosit in realizarea unor piese vestimentare, ca o replica data celor care utilizzeaza exagerat sifonul si matasea.

Valentino a iesit cu debutanti


Pier Paolo Paccioli si Maria Grazia Chiuri sunt noii designeri ai casei Valentino, care si-au facut debutul tocmai la aceasta Saptamana a Modei. Probabil ca acesta este si motivul pentru care colectia de acum nu a avut stralucirea anilor trecuti. Toti cei prezenti la eveniment au spus ca s-a simtit "debutul". Asta, bineinteles, in ceea ce priveste hainele, pentru ca, de altfel, ei au fost timp de 10 ani designeri de accesorii la Valentino.

Frumusetea hainelor nu poate fi negata nici pe departe, croiala este impecabila, finisajele de asemenea, insa a lipsit stralucirea pe care o aveau in alti ani produsele semnate Valentino. Vor sau nu sa recunoasca, dar au cazut testul creativitatii. Chiar si cel care a creat acest brand si care s-a retras anul trecut din activitate, valentino, a simtit ca lucrurile nu au iesit asa cum ar fi trebuit. Costumul dintr-un casmir de culoarea fildesului, bine executat, efectul de trandafir pe umar si lungimea fustei pana la genunchi sunt, fara doar si poate, elementele specifice valentino, respectate si aici, dar atat. 

In loc de punct...


Se pare ca efectele crizei mondiale isi pun amprenta si pe show-urile de moda si pe colectiile pe care le realizeaza creatorii. Trebuie sa recunosc ca acest lucru mi-a fost afirmat si de Alin Galatescu, anul trecut, cand am scris "Paris Fashion Week, prin ochii lui Alin Galatescu". Numarul celor care se pot numi clienti fideli ai caselor de moda despre care am vorbit mai sus pare sa se fi micsorat considerabil. Cei de la The Guardian sustin ca moda in America a suferit un declin considerabil in 2008. Se pare ca situatia a fost salvata cat de cat de noi clienti, majoritatea din Orientul Mijlociu.

In ciuda acestor rezultate mai putin incurajatoare, specialistii din Paris emana un optimism debordant, poate si pentru ca mizeaza pe un numar destul de mare de clienti care nu pot fi afectati de aceasta criza. Bruno Pavlovsky de la Chanel a spus, la un moment dat, ca in cazul brandului pe care il reprezinta s-au inregistrat cresteri in 2008 si spera ca acest lucru sa se continue si in 2009. Vom vedea!
 

Comentarii (1)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • Mihaela Daraban pe 9 Mai 2009, 14:11
    Lavintagemania

    Dragele mele,am gasit un mic locsor unde sunt accesorii,haine si incaltaminte la preturi superbe si marfa e de calitate.Incercati si voi pe http://lavintagemania.blogspot.com/

    2
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod