Kim Kardashian renunță la brandul său de cosmetice KKW Beauty, iar fanii cred că motivul este divorțul de Kanye West

Vorbesc prea mult despre plantele din grădina mea, iubesc oamenii care iubesc animalele și scriu cu drag despre tot ce este nou în frumusețe și modă
Vorbesc prea mult despre plantele din grădina mea, iubesc oamenii care iubesc animalele și scriu cu drag despre tot ce este nou în frumusețe și modă
În plin proces de divorț, Kim Kardashian West a anunțat că va închide compania de cosmetice KKW Beauty și va lansa un brand nou.

„Pe 1 august, la miezul nopții, vom închide site-ul KKWBeauty.com ca să putem reveni pentru voi cu un brand complet nou care va include formule noi, moderne și inovatoare în ambalaje cu un nou look, superioare și sustenabile”, se arată în postarea de pe pagina de Instagram a brandului de cosmetice deținut de Kardashian.

„Sunt entuziasmată să continui dezvoltarea gamei mele de produse astfel încât voi să le experimentați așa cum am visat întotdeauna”, a scris Kim Kardashian pe Instagram.

„Pentru a face posibil acest lucru, echipa mea muncește din greu pentru a îmbunătăți experiența de a cumpăra de pe site, un loc de unde puteți achiziționa ofertele mele din toate categoriile de cosmetice, aflate într-un singur loc”, a mai scris starleta.

Fanii sunt convinși că relansarea a fost plănuită pentru ca vedeta să poată renunța la inițiala „W” din numele brandului, ca urmare a divorțului de Kanye West.

„Cred că schimbă brandul pentru a schimba KKW în altă denumire”, a scris un fan pe Instagram.
„Da, West trebuie să dispară”, a răspuns un altul.

Dar alți fani sunt de părere că închiderea temporară și redenumirea au rolul de a actualiza produsele astfel încât să fie vegane și să elimine testarea pe animale. „Sperăm să apară opțiuni vegane și cruelty-free”, a scris o altă persoană.

Dacă cea de-a doua variantă este cea reală, mișcarea ar fi una stratetgică și ar urma tendințele din industria cosmetică. De curând, Kylie Jenner, sora mai mică a lui Kim, și-a relansat brandul de cosmetice Kyle Cosmetics, care include în prezent numai produse vegane. Săptămâna aceasta, Coty a anunțat relansarea brandului cu produse ce vor avea formule îmbunătățite, „curate și vegane”, precum și ambalaje noi.

Un alt fan a adus în discuție faptul că această nouă mișcare poate avea ca scop comercializarea produselor KKW Beauty în UE.
„KKW Beauty este deja CF. Însă pentru a putea fi vândute în Uniunea Europeană, ingredientele trebuie să întrunească standardele stricte. Coty, compania care deține parțial brandul, vinde în Europa, deci trebuie să creeze o formulă nouă pentru produse. Să nu mai vărbim de faptul că Kim a devenit recent vegană, deci să sperăm că și produsele sale vor fi”, a comentat userul pe Instagram.

Kim Kardashian a devenit miliardară datorită succesului pe care l-a avut compania sa de produse cosmetice.

De la lansarea din 2017, KKW Beauty i-a adus 100 de milioane de dolari pe an, iar când Kim a vândut 20% din acțiuni companiei de cosmetice Coty, pentru suma de 200 de milioane de dolari, valoarea brandului său a fost estimată la un miliard de dolari.
Potrivit Forbes, restul de 72% din acțiunile pe care le are în compania de produse de machiaj valorează aproximativ 500 de milioane de dolari.

Kim Kardashian deține și un brand de lenjerie modelatoare, numit Skims, care se bucură de un real succes. Acțiunile deținute starletă în această companie sunt estimate la 250 milioane de dolari.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod