Apa fără deuteriu: Cum te înfrumuseţează şi cum te face mai sănătoasă

Apa cu un conţinut echilibrat în deuteriu este o descoperire mai veche a oamenilor de ştiinţă. Faptul că persoanele care consumau apă echilibrată în deuteriu din surse naturale, în special în urma topirii unor gheţari, reuşeau să îşi păstreze sănătatea până la vârste venerabile şi având o condiţie fizică net mai bună a condus la descoperirea efectelor benefice ale acesteia.
Apa cu un conţinut echilibrat în deuteriu este o descoperire revoluţionară a oamenilor de ştiinţă. Faptul că persoanele care consumau apă echilibrată în deuteriu din surse naturale, în special în urma topirii unor gheţari, reuşeau să îşi păstreze sănătatea până la vârste venerabile şi având o condiţie fizică net mai bună, a condus la descoperirea efectelor benefice ale acesteia.

Prof. Dr. Ioan Nedelcu, Membru al Academiei Americane de Dermatologie, este unul dintre specialiştii români care au contribuit la descoperirea beneficiilor apei echilibrate în deuteriu, care mai este numită şi "apă vie". Găseşti mai jos câteva răspunsuri oferite de medicul dermatolog renumit la nivel internaţional:

Ce este deuteriul şi ce efecte are asupra sănătăţii noastre?

Fenomenul vieţii lungi şi sănătoase este influenţat de calitatea apei, adică de proprietăţile apei: structura spaţială a atomilor şi sarcinilor electrice componente, compoziţia ionică şi izotopică si conţinutul informaţional al apei (informaţia neentropică şi entropică). Imbătrânirea organismului uman  ca şi apariţia multor boli, unele tipuri de scleroze, cancerul, astmul etc., sunt legate de îmbătrânirea apei din interiorul organismului.

Molecula de apă este alcatuită din 2 atomi de Hidrogen şi un atom de Oxigen, având formula chimica H2O. Atunci când în molecula de apă atomul de hidrogen (H) este înlocuit prin izotopul său greu, cu masă dublă, Deuterium (D), particularităţile funcţionale ale apei se schimbă, apa respectivă manifestând acţiuni biologice inhibitorii. Cu cât o apă este mai pură, adică are un conţinut mai redus de Deuterium, cu atât funcţiile sale biologice sunt mai benefice asupra vieţii.

Cum acţionează apa echilibrată în deuteriu asupra pielii?

Apa cu conţinut redus în Deuteriu este un principiu activ cosmetic de noutate absolută, cu efecte uimitoare:
  • intervine în utilizarea glucozei, colesterolului şi grăsimilor şi îmbunătăţeşte metabolismul pielii;
  • este implicată în multiplicarea regenerativă a celulelor stratului superficial al  pielii (epidermul) dar şi în înmulţirea fibroblaştilor, celulele majoritare ale stratului mijlociu al pielii (derm) care răspund de sinteza de colagen, ţesut elastic şi acid hialuronic;
  • exercită un excelent efect hidratant, fiind o apă hipotonă, se absoarbe mult mai repede şi în cantităţi mai mari în interiorul celulelor;
  •  întârzie îmbătrânirea celulară: în experimente a crescut de 3 - 4 ori speranţa de viaţă a florilor şi a dublat speranţa de viaţă a cobailor;

Cea mai la îndemână modalitate de a beneficia de efectele spectaculoase ale Apei Echilibrate în Deuteriu este de a folosi pentru îngrijirea zilnică a tenului, pielii corpului, mâinilor şi picioarelor produse dermatocosmtice din gama Deuteria Lux, produse româneşti, unice în lume prin asocierea principiului acvatic de noutate absolută, apa echilibrată în deuteriu cu asociaţii complexe de principii active naturale.

Care sunt problemele pielii care pot fi tratate cel mai bine cu apa echilibrată în deuteriu?

Am avut şansa deosebită de a constata efectele miraculoase ale apei echilibrate în deuteriu.
Rezultatul s-a concretizat prin crearea şi punerea la dispoziţia consumatorilor a unei game de produse dermatocosmetice unice în lume, gama Deuteria Lux, care are la bază apa cu conţinut redus (echilibrat) în Deuteriu şi asocieri complexe de principii active naturale, totul în lumina experienţei de peste 30 de ani de dermatolg.
Fiind dermatolog şi în acea perioadă pe plan mondial se făceau primii paşi în conceperea produselor speciale numite dermatocosmetologice, am utilizat această apă pentru realizarea gamei de produse dermatocosmetice Deuteria Lux, care din 2003 şi până acum şi-au dovedit efectele spectaculose.

Dermatita atopică, eczema copilului şi adultului, vitiligoul şi psoriazisul, acneea şi tenul gras, tenul sensibil şi uscat, cazurile de prurigo de cauză variată (mâncărimea cronică sau acută a corpului) ca şi diminuarea efectelor nedorite ale radioterapiei anticanceroase (radiodermita acută şi cronică) şi diminuarea efectelor nedorite ale arsurilor mici şi uşoare sunt doar câteva din domeniile de mare interes în care produsele din gama Deuteria Lux şi-au dovedit efectul spectaculos.

Apa vie poate fi folosită intern, sub formă de tratament? Ce afecţiuni poate trata?

Utilizarea apei echilibrate în deuteriu nu trebuie privită ca un panaceu universal care să rezolve toate problemele de sănătate ale omenirii. Ea trebuie acceptată ca un mijloc adjuvant, ajutător.
(foto: iStockphoto)

Comentarii (1)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

• irina pe 13 Dec 2011, 13:51
    vitamine-naturiste.com

Principalii compusi izolati din Noni, sunt: morindon; morindin; terpenoizi; L-asperulosida; seleniu; acubina, alazarina si antrachinone cu rol antibacterian; acid capronic si caprilic - cu rol in digestie; serotonina, scopoletina - cu rol in combaterea anxietitii, depresiei, tulburarilor obsesivo-fobice, tulburarilor de somn, durerii, schizofreniei, migrenei, controlul apetitului si comportamentului sexual; damnacantalul - cu actiune anticancerigena prin inhibarea multiplicarii celulelor precanceroase si prin stimularea formarii celulelor T ale sistemului imunitar; alcaloizi (xeronina); proxeronaza, enzima care elibereaza xeronina din proxeronina.

0