6 tehnici de lifting facial pe care să le încerci acasă

Vorbesc prea mult despre plantele din grădina mea, iubesc oamenii care iubesc animalele și scriu cu drag despre tot ce este nou în frumusețe și modă
Vorbesc prea mult despre plantele din grădina mea, iubesc oamenii care iubesc animalele și scriu cu drag despre tot ce este nou în frumusețe și modă
Odată cu trecerea timpului, pielea și mușchii de la nivelul feței își pierd fermitatea. Descoperă câteva exerciții și tehnici simple de lifting facial pe care să le încerci acasă.
Principalul detaliu care oferă un aspect tânăr oricărui chip este fermitatea. Când suntem tineri, grăsimea de la nivelul feței este distribuită uniform. Cu timpul grăsimea facială începe să-și piardă volumul și să coaboare din cauza gravitației. Dar la fel ca în cazul corpului, și musculatura de la nivelul feței poate fi exersată astfel încât chipul să aibă un aspect ferm și tânăr. Iată câteva tehnici de masaj facial și exerciții care pot crea un efect de lifting:

Pentru netezirea ridurilor de pe frunte

Acest exercițiu este util pentru prevenirea ridurilor de pe frunte și estomparea celor deja existente.

Așază pumnii pe centrul frunții.
Folosește degetul mijlociu și cel arătător pentru a aplica presiune.
Trage ușor pumnii de-a lungul frunții, menținând presiunea.
Oprește-te la nivelul tâmplelor.
Repetă exercițiul de patru ori.

Citește și: Cum să previi și să tratezi ridurile de pe frunte

Exercițiu pentru fermitatea pomeților

Pomeții bine definiți sunt un semn al unui chip tânăr.
Încearcă acest exercițiu pentru a oferi fermitate pomeților:

Strânge bine buzele.
Suge obrajii pentru a forma o „gură de pește”.
Menține poziția timp de zece secunde.
Repetă exercițiul de cinci ori.

Exercițiu pentru bărbie și maxilar

Nimeni nu își dorește efectul de bărbie dublă sau grăsime care „atârnă” în zona maxilarului. Această tehnică de masaj te ajută să combați acest aspect neplăcut.

Trage buzele într-o parte astfel încât să simți cum se întinde musculatura obrazului.
Întoarce capul în aceeași direcție și ridică-l puțin, la un unghi de aproximativ 45 de grade.
Menține poziția timp de trei secunde, până simți că mușchii de la nivelul gâtului sunt întinși.
Repetă mișcarea o dată sau de două ori, apoi schimbă poziția. 

Exercițiu pentru estomparea ridurilor de la nivelul ochilor

Cele mai accentuate riduri apar de obicei în jurul ochilor pentru că pielea din această zonă este mult mai subțire și sensibilă.
Încearcă această tehnică pentru a estompa ridurile de tipul „laba gâștei”:

Așază două degete pe tâmple și întinde ușor pielea.
Închide și deschide cu rapiditate ochii timp de aproximativ zece secunde.
Repetă de cinci ori, cu pauze scurte între fiecare serie.

Exercițiu pentru tonifierea pielii de la nivelul gâtului

Gâtul este principalul indicator al îmbătrânirii pentru că în această zonă pielea are tendința de a se rida și a-și pierde fermitatea. Iată ce exercițiu să încerci pentru a tonifia pielea gâtului:

Apasă cu vârful limbii în cerul gurii.
Privește în sus, cu bărbia îndreptată spre tavan.
Zâmbește larg și menține poziția timp de aproximativ 30 de secunde.

Exercițiu pentru tonfierea musculaturii faciale

Această tehnică lucrează cei mai mulți mușchi de la nivelul feței într-un mod eficient.

Formează litera „O” cu gura și ascunde dinții cu buzele.
Zâmbește numai cu colțurile gurii.
Pune câte un deget pe pomeți și apasă ferm.
Mișcă mandibula în sus și jos, dând ușor capul pe spate.
Relaxează-te, apoi repetă de două ori.

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod